Sinä sinkkumies: mitä tekisit kun kotiisi tupsahtaisi yhtäkkiä 6 naista?
He sanoisivat, että tulimme yllätyskäynnille ja kuulemaan, mitä sinulla on heille kerrottavana. Miten ilta jatkuisi?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Soittaisin hätäkeskukseen kotiini tunkeilusta.
Eiköhän tuo ole vähän liioittelua. Pyydä nyt ensiksi poistumaan.
Miksipä mulla olisi tuntemattomille mitään kerrottavaa, naisia tai ei.
Eli voisitteko poistua kodistani, kitoooos.
Epäilisin, että kyseessä on jonkun turhaakin turhemman someinfluensserin jäynä ja sanoisin, että olkaa kuin kotonanne. Siivouskomero löytyy tuolta ja siellä löytyy moppi, puhdistusaineet ja pölynimuri. WC:stä löytyy ikkunanpesu- ja saunanpesutarvikkeer. Jääkaapista löytyy ainekset voileipä- ja täytekakun valmistamiseen ja sinä kaunis neiti siinä, kipaisetko kaupassa ja alkossa ostamassa listan mukaisesti erilaisia juomia ja lisätkää mukaan mikä teille maistuu.
Siinähän sitä riittää influensserille uutisoitavaa, jos taas ovat tuttuja niin eiköhän me jotain keksitä.
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun olin vielä naimisissa niin oli joskus kämppä täynnä naisia mutta mä annoin niiden kälättää keskenään.
Tuossa on se syy mikset ole enää naimisissa.
Nuolisin kaikkien v1tut alkajaisiksi.
Ajaisin kolme ruminta pois. Toivottavasti lopuissa ei ole kehopositiivisia. Näiden kolmen kanssa menisin saunaan ja porealtaaseen. Sitten katsottaisiin Titanic ja juteltaisiin samalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soittaisin hätäkeskukseen kotiini tunkeilusta.
Eiköhän tuo ole vähän liioittelua. Pyydä nyt ensiksi poistumaan.
Joo! Haulikolla!
Toteaisin ovella, etten osta mitään ja sulkisin oven.
Harmittelisin sitä, etteivät tulleet kun olin 18-vuotias. Silloin olisin jaksanut nussia kaikkien kanssa kellon ympäri.
Eivät pääsisi sisään. Oikeastaan en edes ovea avaisi. Jos jostain taikaiskusta vaan tupsahtaisivat sisälle niin heittäisin pihalle.