Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut miehet hermostuvat siitä, että naiset ilmoittavat pitävänsä matkustamisesta?

Vierailija
03.09.2026 |

Tälläkin palstalla asiasta valitetaan jatkuvasti. Jos itse et pidä matkustamisesta, tämä nainen ei ilmiselvästi ole sinua varten. Hänelle sopii paremmin mies, joka itsekin pitää matkustamisesta. Miksi siitä pitää hermostua sen sijaan, että hyväksyisi sen, että ihmisillä on erilaisia kiinnostuksen kohteita ja elämäntyylejä? Tuossa toisessa ketjussa jopa ehdotettiin, että naisen pitäisi alentaa rimaa ja luopua matkustuksesta ja mennä suhteeseen sellaisen miehen kanssa, joka ei pidä matkustamisesta. Miksi ihmeessä? Matkustamisesta pitäviä miehiä on myös paljon, ja he nimenomaan haluavat matkustelusta pitävän naisen. Luopuminen omasta intohimosta ollakseen yhdessä sellaisen miehen kanssa, jonka elämäntyylistä ei itse ole pätkääkään kiinnostunut, ei paranna naisen elämänlaatua vaan huonontaa sitä.

Kommentit (102)

Vierailija
21/102 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epävarmuushan se. Ensinnäkin niillä ei ole varaa matkustaa. Toiseksi, ne pelkää että nainen on saanut upeaa adonista ulkomailla ja ei ole itse riittävä.

Miksi?? Miksi ei vaan ohita ne matkustelvat ja kastsoo löytyiskö niistä kotihiiristä joku sopiva

Vierailija
22/102 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epävarmuushan se. Ensinnäkin niillä ei ole varaa matkustaa. Toiseksi, ne pelkää että nainen on saanut upeaa adonista ulkomailla ja ei ole itse riittävä.

No tämä sitten varmaan. 

Mulla esim. molemmat isoisät tykänneet aina matkustaa, joten heille vain plussaa ja hyvä juttu, että myös isoäitini ovat tykänneet matkustaa. 
Samoin isäni tykkää matkustaa, äitini myös. Veljet kans, ja onneksi heidän puolisotkin matkustavat mielellään mukana. 

Outoja nämä netissä vänisevät ukkelit. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/102 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh??? Millaisia miehiä nuo oikein ovat?

Itse en tunne yhtäkään tuollaista miestä. Mun elinpiirissä matkustaminen on ihan normaalia niin naisille kuin miehillekin, eikä siitä kukaan hermoile kuin maksimissaan ilmastosyistä joku yksittäinen joskus. 

En minäkään tosielämässä tunne ainuttakaan tällaista, mutta tällä palstalla näitä tuntuu keikkuvan vaikka kuinka paljon.

Vierailija
24/102 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska se on melkein pinnallisin "harrastus" mitä ihmisellä voi olla.

Eihän matkustelu muuten pinnallista ole, mutta kuormittaahan se ilmastoa. Tai jos jossain Dubaissa käy niin sitten ei korvien välissä paljoa ole.

Vierailija
25/102 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niin moni mies ajattelee, että naisen matkustelu = seksiä paikallisten kanssa?

Miksi sellaisesta tykkäävä nainen sitten edes hakuaisi matkustelevan miehen hidasteekseen??

Vierailija
26/102 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä kyllästyttää, et nyky naiset on vaa toistensa kopioita. Viini, koira, matkustaminen, kuntosali. Sit viikonloput mussutetaan irtokarkkia sarjamaratonin ohella. Siis, aikuinen ihminen mussuttaa kilon karkkia viikonlopun aikana. Mitvit

Miten sinä eroat muista miehistä? Mielestäni olisi pikemmin naurettavaa olla tekemättä jotain asiaa mistä nauttii vain sen takia, että moni muukiin nauttii siitä. 

Vierailija
27/102 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, olen mies ja matkustellut töiden takia paljon, kerran maailman ympärikin samalla reissulla.

Jonkin verran perheen kanssa lomamatkoja lisäksi; Floridaa, useamman kerran Kanariaa ja Thaimaata ja melkein kaikki Länsi-Euroopan maat.

Enää ei lentokentät ja ahtaat sillipurkkikoneet kiinnosta pätkääkään. Perillä toki nähtävyydet ja maisemat hienoja. Nykyään lähimatkailu ja vaikka purjehdus kotisaaristossa ihan jees.

Jos tulisi ero, mieluiten nyt ottaisin naisen, joka ei paljoa haluaisi lennellä.. 

Vierailija
28/102 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tämä sitten varmaan. 

Mulla esim. molemmat isoisät tykänneet aina matkustaa, joten heille vain plussaa ja hyvä juttu, että myös isoäitini ovat tykänneet matkustaa. 
Samoin isäni tykkää matkustaa, äitini myös. Veljet kans, ja onneksi heidän puolisotkin matkustavat mielellään mukana. 

Outoja nämä netissä vänisevät ukkelit. 

Ei tässä siitä ole kyse etteikö tykkäisi matkustaa.

Vierailija
29/102 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaativatko ne matkustelua harrastavat naiset että mies lähtee mukaan matkoille? Ei siihen tarvitse suostua. Matkustelkoon yksin tai naiskaveriensa kanssa. Eivät miehetkään painosta naisia mukaan äijäharrastuksiinsa. 

Vierailija
30/102 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska se on melkein pinnallisin "harrastus" mitä ihmisellä voi olla.

No seurustele sinä jonkun sellaisen kanssa, joka ei halua matkustaa, ja anna meidän muiden matkustaa rauhassa.

Noin on, matkailu avartaa. Meillä minä saan ehdottaa matkaa ja mies yleensä suostuu ehdotukseen, koska itsekin tykkää reissata. 

Ensi viikolla Italiaan. T. Budjettimatkailijat

Vierailija
31/102 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä kyllästyttää, et nyky naiset on vaa toistensa kopioita. Viini, koira, matkustaminen, kuntosali. Sit viikonloput mussutetaan irtokarkkia sarjamaratonin ohella. Siis, aikuinen ihminen mussuttaa kilon karkkia viikonlopun aikana. Mitvit

Miten sinä eroat muista miehistä? Mielestäni olisi pikemmin naurettavaa olla tekemättä jotain asiaa mistä nauttii vain sen takia, että moni muukiin nauttii siitä. 

Ei tässä siitä ole kyse etteikö saisi matkustaa.

Mietipä ite jos kaikki miehet selittäisivät pitävänsä vedestä.

Vierailija
32/102 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen on viinistä tykkäävä nainen. Mitä pahaa siinä on? mies saisi itsekin ottaa saunakaljansa siinä seurassa ilman kitinöitä

Vierailija
33/102 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska se on kallis harrastus.

Mutta miksi se häiritsee, että jollakin sinulle vieraalla ihmisellä on kallis harrastus? Ei mua ainakaan haittaa tippaakaan, että joku random-mies Tinderissä harrastaa golfia tai laskettelua tai jotain muuta kallista. Se on hänen elämänsä, ei minun.

Vierailija
34/102 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni matkustelun korostus deitti-ilmoituksessa on myös kätevän hienotunteinen tapa ilmaista, ettei halua deittailla pienituloista miestä (mikä ei tarkoita samaa, että miehen pitäisi olla varakas). Säästyy sekä naiselta että mieheltä aikaa, eikä kenenkään tarvitse pahoittaa mieltä. 

Vierailija
35/102 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku ilmoittaa tykkäävänsä "matkustamisesta" niin se merkitsee sitä että ahtautuu lentokoneeseen ja lentää johonkin Kanarialle röhnöttämään uima-altaalla.

Ehkä jos tykkää kiipeilystä, vaeltamisesta tai vastaavasta (eli matkustaa johonkin tekemään jotain) niin tuossa on jotain järkeä.. Matkustaminen itsessään on aika tylsää.

Vierailija
36/102 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo näitä mahtuu 13 tusinaan. Moni vielä "harrastelee" mainittuja asioita viimeisillä rahoillaan tai hurjimmat jopa velaksi. Lähde nyt sitten tuollaisen kanssa perhettä perustamaan tai edes pitämään yhteistä taloutta. 

Vierailija
37/102 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milä pakko sinun on seurustella sellaisten naisten kanssa? Etsi joku muu. 

Vierailija
38/102 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, taas oli Prisman mainos, että karkkikilo 3,95e. 

Järkyttävää miten paljon ihmiset mättävät sokeria ja lihovat. 

T. Matkusteleva pariskunta joka ei syö karkkia

Vierailija
39/102 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh, olen mies ja matkustellut töiden takia paljon, kerran maailman ympärikin samalla reissulla.

Jonkin verran perheen kanssa lomamatkoja lisäksi; Floridaa, useamman kerran Kanariaa ja Thaimaata ja melkein kaikki Länsi-Euroopan maat.

Enää ei lentokentät ja ahtaat sillipurkkikoneet kiinnosta pätkääkään. Perillä toki nähtävyydet ja maisemat hienoja. Nykyään lähimatkailu ja vaikka purjehdus kotisaaristossa ihan jees.

Jos tulisi ero, mieluiten nyt ottaisin naisen, joka ei paljoa haluaisi lennellä.. 

Minulla taas toisinpäin. Perheellisenä ja asuntovelkaisena minulla ei ollut mahdollisuutta matkustaa. Nyt kun lapset aikuisia ja velat maksettu, on aikaa ja rahaa matkustaa. Olen törmännyt tuollaisiin miehiin, jotka kokeneet paljon jo ennen, nyt kiinnostaa enää tv-urheilu ja kalja. Ei kiitos

Vierailija
40/102 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut miehet eivät tunnu ymmärtävän miksi yhteensopivuus on tärkeää ja jotkut eivät tunnu lainkaan kunnioittavan naisen omia intohimoja tai tavoitteita.

Koska isolle osalle miehiä merkkaa vain naisen ulkonäkö. Viimeistään kolmantena vuonna alkaakin sitten kitinä, miten kauhea nainen on.