Miksi jotkut miehet hermostuvat siitä, että naiset ilmoittavat pitävänsä matkustamisesta?
Tälläkin palstalla asiasta valitetaan jatkuvasti. Jos itse et pidä matkustamisesta, tämä nainen ei ilmiselvästi ole sinua varten. Hänelle sopii paremmin mies, joka itsekin pitää matkustamisesta. Miksi siitä pitää hermostua sen sijaan, että hyväksyisi sen, että ihmisillä on erilaisia kiinnostuksen kohteita ja elämäntyylejä? Tuossa toisessa ketjussa jopa ehdotettiin, että naisen pitäisi alentaa rimaa ja luopua matkustuksesta ja mennä suhteeseen sellaisen miehen kanssa, joka ei pidä matkustamisesta. Miksi ihmeessä? Matkustamisesta pitäviä miehiä on myös paljon, ja he nimenomaan haluavat matkustelusta pitävän naisen. Luopuminen omasta intohimosta ollakseen yhdessä sellaisen miehen kanssa, jonka elämäntyylistä ei itse ole pätkääkään kiinnostunut, ei paranna naisen elämänlaatua vaan huonontaa sitä.
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut miehet eivät tunnu ymmärtävän miksi yhteensopivuus on tärkeää ja jotkut eivät tunnu lainkaan kunnioittavan naisen omia intohimoja tai tavoitteita.
Tämä! Lisäksi monet miehet valehtelevat ja tuhlaavat kaikkien aikaa. Jos 175cm pitkä tanssijanainen haluaa esim. tanssitaitoisen 185 cm pitkän miehen, joka osaa puhua ranskaa ja sinä et ole sellainen, niin miksi väität olevasi?
Siinähän sitä pinnallisuutta tuli, rehellisesti ja rivien välistä.
Vierailija kirjoitti:
Miehet hermostuvat siitä, että naisilla on perskarvat täynnä kakkakikkareita.
Tässä täytyy kirjoittaa sivistynyt kosmopoliitti, joka sopeutuu joka kulttuuriin ja tekee vaikutuksen kielitaidollaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku ilmoittaa tykkäävänsä "matkustamisesta" niin se merkitsee sitä että ahtautuu lentokoneeseen ja lentää johonkin Kanarialle röhnöttämään uima-altaalla.
Ehkä jos tykkää kiipeilystä, vaeltamisesta tai vastaavasta (eli matkustaa johonkin tekemään jotain) niin tuossa on jotain järkeä.. Matkustaminen itsessään on aika tylsää.
En tunne juuri ketään, joka kävisi Kanarialla, tai jos joskus käyvät, niin matkustavat myös moniin muihin kohteisiin. Omassa tuttavapiirissä matkustetaan esimerkiksi Lontooseen, Berliiniin, Pariisiin, Amsterdamiin, Barcelonaan, Roomaan, Milanoon, Prahaan, Wieniin, Kööpenhaminaan, Tukholmaan, Osloon, Edinburghiin, Lissaboniin, Ateenaan, Kreikan saaristoon ja Kroatiaan. Kauemmas on matkattu esimerkiksi New Yorkiin, Los Angelesiin, Miamiin, Tokioon, Kiotoon, Singaporeen, Sydneyyn, Melbourneen, Bangkokiin, Costa Ricaan, Rioon tai Hongkongiin.
Huoh. Miten Kanarian lepoloma eroaa noista muista? Ei mitenkään, eikä missään noissa ole mitään väärää. Varsin tavanomaisia matkakohteita kaikki.
Ei Kanariansaarissakaan sinänsä mitään väärää ole , esimerkiksi Teneriffa on ihan kiva paikka, mutta tuo oletus, että kaikki matkustaisivat vain sinne, on kotoisin jostain 80-luvulta.
Ehkäpä niitä ituttaa kun ei ole itsellä varaa matkustaa vaikka haluaisivatkin. Eihän matkustelu ole välttämättä pelkkää rannalla löhöilyä ja drinksuja siemaillen.
Itse tykkäisin kyllä kierrellä eri paikoissa ja ihmetellä paikallista kulttuuria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut miehet eivät tunnu ymmärtävän miksi yhteensopivuus on tärkeää ja jotkut eivät tunnu lainkaan kunnioittavan naisen omia intohimoja tai tavoitteita.
Tämä! Lisäksi monet miehet valehtelevat ja tuhlaavat kaikkien aikaa. Jos 175cm pitkä tanssijanainen haluaa esim. tanssitaitoisen 185 cm pitkän miehen, joka osaa puhua ranskaa ja sinä et ole sellainen, niin miksi väität olevasi?
Eli olet lyhyt, tanssitaidoton ja et puhu ranskaa, ja koet sitä haluavan naisen toiveet henkilökohtaisena loukkauksena itseäsi kohtaan. Kasvata munat ja lopeta itku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku ilmoittaa tykkäävänsä "matkustamisesta" niin se merkitsee sitä että ahtautuu lentokoneeseen ja lentää johonkin Kanarialle röhnöttämään uima-altaalla.
Ehkä jos tykkää kiipeilystä, vaeltamisesta tai vastaavasta (eli matkustaa johonkin tekemään jotain) niin tuossa on jotain järkeä.. Matkustaminen itsessään on aika tylsää.
En tunne juuri ketään, joka kävisi Kanarialla, tai jos joskus käyvät, niin matkustavat myös moniin muihin kohteisiin. Omassa tuttavapiirissä matkustetaan esimerkiksi Lontooseen, Berliiniin, Pariisiin, Amsterdamiin, Barcelonaan, Roomaan, Milanoon, Prahaan, Wieniin, Kööpenhaminaan, Tukholmaan, Osloon, Edinburghiin, Lissaboniin, Ateenaan, Kreikan saaristoon ja Kroatiaan. Kauemmas on matkattu esimerkiksi New Yorkiin, Los Angelesiin, Miamiin, Tokioon, Kiotoon, Singaporeen, Sydneyyn, Melbourneen, Bangkokiin, Costa Ricaan, Rioon tai Hongkongiin.
Me matkusteltiin miehen kanssa kaikissa noissa joita tuossa luettelit ja lisäksi monissa muissa.
Silti asetuimme asumaan Teneriffalle kauniiseen La Orotavan kaupunkiin ja viihdymme todella hyvin.
Kaikilla Kanariansaarilla ollaan käyty ja jokaisesta löytyy upeita nähtävyyksiä. Suosikki on La Palma.
Viva Islas Canarias! <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska se on melkein pinnallisin "harrastus" mitä ihmisellä voi olla.
Eihän matkustelu muuten pinnallista ole, mutta kuormittaahan se ilmastoa. Tai jos jossain Dubaissa käy niin sitten ei korvien välissä paljoa ole.
Matkustella voi monella muullakin tavalla kuin lentäen. Itse olen autolla liikkeellä monta kuukautta vuodessa. Kilsoja tulee mittariin 6-9 tuhatta, eli vähemmän kuin silloin kun työskentelin Suomessa toimistolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt pitäisi vieraisiin kulttuureihin, sen tapoihin, taiteeseen ja arkkitehtuuriin tutustumista sekä kielten opiskelua pätkääkään pinnallisena. Kerrotko, miten tämä on pinnallista?
Koska oikeasti se matkustelu on niitä drinksuja rantabaarissa, kiehnäämistä klubilla ja kulttuuriin tutustutaan jonkun paikallisen uroon lakanoissa. Tuo sinun kertomasi on se sosiaalisesti hyväksyttävä versio.
- eri
Se, että sä vietät reissusi tolleen, ei tarkoita, että muut tekee.
Toisaalta, vaikka tekisikin, mitä sitten? Onko se, että nauttii lomastaan niin kuin itse tykkää ja haluaa, pinnallista? Vai pitääkö viettää lomansa kuten sä haluat?
Itse käyn välillä rantalomilla klubeilla, otan muutaman drinkin ja kuuntelen hyvää musiikkia auringon laskiessa. En mäkään näe, miksi tuo olisi joku niin hirveä juttu, mutta yhtä lailla voin jollain toisella lomalla kierrellä vaikka historiallisia linnoja Keski-Euroopassa. Etsin kumppanikseni nimenomaan miestä, joka tekee näitä samoja juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tanssijanainen pilaisi elämänsä jonkun valehtelijan kanssa? Sitten hän joka tapauksessa joutuisi hommaamaan itselleen sopivanmittaisen tanssiparin ja lyhyt valehtelijapuoliso istuisi kotona odottamassa vaimoa treeneistä ja tanssikilpailuista. Eikä ymmärtäisi sanaakaan vaimon ranskankielisten ystävien keskustelusta.
Mua ainakin alkaa ahdistaa jos ei vähintään kerran viikossa, mieluusti useamminkin, pääse vähintään 50km päähän kotoa ja vähintään 3x vuosi pois Suomesta. M57
Itse käyn 2 kertaa vuodessa kuukauden Pattayalla.
Mutta muuten ei enää muualle viitsi matkustella kun olen yli 50 maassa käynyt ja 150 ulkomaan reissua takana.
Vierailija kirjoitti:
Minua lähinnä ihmetyttää eniten se, että palstamiehet luulevat, ettei kukaan mies ylipäätään tykkää matkustella. Tämähän ei pidä lainkaan paikkaansa. Tosielämässä miehet ovat ihan yhtä innokkaita matkustajia: jos olet ikinä ollut lentokoneessa tai missä tahansa matkakohteessa, näet siellä ihan yhtä lailla miehiä kuin naisiakin.
Esimerkiksi Praha on aina täynnä miesten polttariporukoita, monet reissaavat kavereiden kanssa ulkomaille katsomaan vaikkapa urheiluotteluita tai konsertteja, ja toiset taas vaeltavat Alpeilla tai reissaavat Kaakkois-Aasiassa. Ehkä palstamiehet pyörivät niin suljetuissa ympyröissään, etteivät he ole oikein perillä siitä, miten muut miehet heidän oman pienen sisäpiirinsä ulkopuolella viettävät aikaansa matkustellen.
Niinpä. Ihan vaikka instagramista kun katsot niin se on täynnä matkustelevien miesten tilejä
https://www.instagram.com/explore/search/keyword/?q=men%20travel
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän matkustelu muuten pinnallista ole, mutta kuormittaahan se ilmastoa. Tai jos jossain Dubaissa käy niin sitten ei korvien välissä paljoa ole.
Matkustella voi monella muullakin tavalla kuin lentäen. Itse olen autolla liikkeellä monta kuukautta vuodessa. Kilsoja tulee mittariin 6-9 tuhatta, eli vähemmän kuin silloin kun työskentelin Suomessa toimistolla.
Meillä tuli tänä kesänä 12000. Vietetään aina kesän 3 kk pohjois-Norjassa. Ei klubeja, ei altaita, ei drinksuja, ei seksiä paikallisten kanssa. Vähemmän niitä paikallisiakaan niillä mailla, onneksi.
Mukana menossa samanhenkinen mies jo yli 20 vuoden ajan. Ei mullekaan kävisi (tai olisi koskaan käynytkään) matkustelunvastainen kaveri, haluttaisiin ihan eri elämäntapa.
Vierailija kirjoitti:
Mutta muuten ei enää muualle viitsi matkustella kun olen yli 50 maassa käynyt ja 150 ulkomaan reissua takana.
Väärin matkusteltu.
T. Palstamammat
Mummelit ja tummelit kuumenee, kun näitä pölvästejä ei seuraa mikään, ei edes seiska tai IL, aina saa nauraa!!
AINA!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli olet lyhyt, tanssitaidoton ja et puhu ranskaa, ja koet sitä haluavan naisen toiveet henkilökohtaisena loukkauksena itseäsi kohtaan. Kasvata munat ja lopeta itku.
No onhan tuo nyt pinnallisuuden huipentuma. Laittaa pituus ja ranskankielen osaaminen vaatimuslistan kärkeen, kun etsii puolisoa, kokonaista ihmistä. Nuo voivat olla jotain lisäbonusta, korkeintaan.
Kertovat kyllä niiden esittäjästä tarpeeksi.
Tässä ketjussa on nyt ristiriita. Uskotellaan, että saa olla sitä ja tätä, sitten vaan pitää etsiä kumppania joka on samalla aaltopituudella, ja jättää muut rauhaan.
Sitten kuitenkin, matkustelusta pitävä nainen, pillastuu siitä, että kaikki miehet eivät innostukaan hänen intohimostaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin matkusteltu.
T. Palstamammat
Ei vaan kiinnosta enää muualle matkustaa, ainakaan omilla rahoilla.
Suurin osa maailman matkailuistani on ollut työnantajien rahoilla.
Mutta hienoa on että on valtavasti paikkoja tullut käytyä ja nähtyä.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä juuri samat eukot kärsivät ilmastoahdistuksesta, äänestävät virheitä, lentelevät jatkuvasti ympäriinsä ja aiheuttavat aivan hlvetisti päästöjä. En arvosta tekopyhiä paskaläjiä kovin korkealle.
Tuohon vielä pakolliset somepostaukset matkakohteista. Tekopyhyys ja pinnallisuus lyövät kättä.
Se, että sä vietät reissusi tolleen, ei tarkoita, että muut tekee.
Toisaalta, vaikka tekisikin, mitä sitten? Onko se, että nauttii lomastaan niin kuin itse tykkää ja haluaa, pinnallista? Vai pitääkö viettää lomansa kuten sä haluat?