Joko iloita.. clearbluen haamu?? kp 26/29??
Tässä on ollut kaikenlaisia oireita jo oviksen jälkeen.. mahakramppeja, rinnat turpeat.. päätin testata ajoissa ja clearbluen testiin tuli heti viivanpaikka (haaleanhaaleanhaaleanhaamu), joka sitten n. 5 min testiajan ylityttyä muuttui ohueksi pystyviivaksi (ainaskin paksu pystyviiva merkkaa raskautta), jossa on vähän sinistä väriä ja se näkyy selvästi. Voiko tästä päätellä yhtään mitään? Muuta kuin että haluan kovasti olla raskaana :D?
Kommentit (35)
a??
MITÄ VOI PÄÄTELLÄ TÄSTÄ??
-ap
Tee testi myöhemmin oikeaan aikaan, mutta et sinä noilla päivillä parempaa tulosta voisi saadakaan.
Onnea vielä kerran.
ja tosiaan odota vaikka kolme päivää, niin saat vahvemman viivan, mutta uskallan kyllä jo onnitella :)
Voisiko tulla 2 haamua ilman syytä?? ja näitä oireita? Mun on niin vaikea uskoa, että tulin yhdestä " laakista" raskaaksi!! Vaikka ERITTÄIN ONNELLINEN olisin raskaudesta! -ap
Lisäksi olet niiiin alussa, että km riski on todella suuri vielä.
Toivottavasti jatkuu, onnea kovasti.
tein siis testin ja tulos oli selvä haamuviiva. ajattelin että teen testin parin päivän päästä uudestaa jotta viiva olis tummunut. mutta eipä tullut viivaa enään vaan toisen testin jälkeen 2 päivää ja menkat alkoi. että ei ne haamuviivt aina ole merkki raskaudesta.
mutta keskenmenot ovat yleisiä noilla viikoilla, ja eivät sen kummempia oireita aiheuta.
Eikä haamuviiva noilla päivillä tarkoita tuulimunaa vaan että raskaus on niin alussa, ettei hormoonia ole paljon elimistössä.
On jauhanut tätä samaa juttua täällä jo ilmeisesti monta päivää.
Odota nyt hyvä ihminen muutama päivä tai mene verikokeeseen tai jotain, MUTTA ME EI NYT OSATA TÄHÄN SANOA JUUTA EIKÄ JAATA.
Voit olla raskaana tai sitten et. Voi mennä kesken tai sitten ei. Rauhoitu!
kun mammat tuntuu testailevan kymmenen kertaa joka kk...saisin hyvat rahat.
vieläkö saa apteekin omaa raskaustestiä? minulla vain se näytti selkeän tuloksen.
Eli myös minulla kaikki haamut, jotka testailin, olivat tuulimunaraskaus :(
Mulla on niin oudosti mullistunut koko kroppa, että olen ihan ihmeissäni. Kramppaa, rintoja jomottaa ja kihelmöi omituisesti, pissa on keltaisempaa ja pissattaa useammin, alavatsalla on painetta, mielialat heittelee aika rajusti, koko ajan on nälkä, väsyttää sillein että päikkäreillä pitää olla vähän väliä.. Tää kaikki on ihan vierasta ja tuntematonta mulle, kyllä noi krampit pistää miettimään että onko syy joku muu kuin raskaus.
SUURET KIITOKSET ASIALLISESTI VASTANNEILLE =)! Täällä kehtaa kysellä tyhmiäkin, tosielämässä ei niinkään kehtaa vouhottaa :)
-ap
Odota ja katso, alkaako menkat. Jos ei, niin tilaa aika neuvolaan.
Turhaan vouhotat, ei nyt auta kuin odottaa vaan.
...kunnon viiva vasta, kun menkat noin viikon myöhässä normaalista.