Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko iloita.. clearbluen haamu?? kp 26/29??

Vierailija
28.05.2007 |

Tässä on ollut kaikenlaisia oireita jo oviksen jälkeen.. mahakramppeja, rinnat turpeat.. päätin testata ajoissa ja clearbluen testiin tuli heti viivanpaikka (haaleanhaaleanhaaleanhaamu), joka sitten n. 5 min testiajan ylityttyä muuttui ohueksi pystyviivaksi (ainaskin paksu pystyviiva merkkaa raskautta), jossa on vähän sinistä väriä ja se näkyy selvästi. Voiko tästä päätellä yhtään mitään? Muuta kuin että haluan kovasti olla raskaana :D?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kunnon viiva vasta, kun menkat noin viikon myöhässä normaalista.

Vierailija
22/35 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

a??

MITÄ VOI PÄÄTELLÄ TÄSTÄ??

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee testi myöhemmin oikeaan aikaan, mutta et sinä noilla päivillä parempaa tulosta voisi saadakaan.

Onnea vielä kerran.

Vierailija
24/35 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tosiaan odota vaikka kolme päivää, niin saat vahvemman viivan, mutta uskallan kyllä jo onnitella :)

Vierailija
25/35 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko tulla 2 haamua ilman syytä?? ja näitä oireita? Mun on niin vaikea uskoa, että tulin yhdestä " laakista" raskaaksi!! Vaikka ERITTÄIN ONNELLINEN olisin raskaudesta! -ap

Vierailija
26/35 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi olet niiiin alussa, että km riski on todella suuri vielä.

Toivottavasti jatkuu, onnea kovasti.

Vierailija
27/35 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tein siis testin ja tulos oli selvä haamuviiva. ajattelin että teen testin parin päivän päästä uudestaa jotta viiva olis tummunut. mutta eipä tullut viivaa enään vaan toisen testin jälkeen 2 päivää ja menkat alkoi. että ei ne haamuviivt aina ole merkki raskaudesta.

Vierailija
28/35 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta keskenmenot ovat yleisiä noilla viikoilla, ja eivät sen kummempia oireita aiheuta.

Eikä haamuviiva noilla päivillä tarkoita tuulimunaa vaan että raskaus on niin alussa, ettei hormoonia ole paljon elimistössä.

Vierailija
29/35 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jauhanut tätä samaa juttua täällä jo ilmeisesti monta päivää.

Odota nyt hyvä ihminen muutama päivä tai mene verikokeeseen tai jotain, MUTTA ME EI NYT OSATA TÄHÄN SANOA JUUTA EIKÄ JAATA.

Voit olla raskaana tai sitten et. Voi mennä kesken tai sitten ei. Rauhoitu!

Vierailija
30/35 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mammat tuntuu testailevan kymmenen kertaa joka kk...saisin hyvat rahat.

Vierailija
31/35 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieläkö saa apteekin omaa raskaustestiä? minulla vain se näytti selkeän tuloksen.

Vierailija
32/35 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli myös minulla kaikki haamut, jotka testailin, olivat tuulimunaraskaus :(

Vierailija
33/35 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin oudosti mullistunut koko kroppa, että olen ihan ihmeissäni. Kramppaa, rintoja jomottaa ja kihelmöi omituisesti, pissa on keltaisempaa ja pissattaa useammin, alavatsalla on painetta, mielialat heittelee aika rajusti, koko ajan on nälkä, väsyttää sillein että päikkäreillä pitää olla vähän väliä.. Tää kaikki on ihan vierasta ja tuntematonta mulle, kyllä noi krampit pistää miettimään että onko syy joku muu kuin raskaus.

SUURET KIITOKSET ASIALLISESTI VASTANNEILLE =)! Täällä kehtaa kysellä tyhmiäkin, tosielämässä ei niinkään kehtaa vouhottaa :)

-ap

Vierailija
34/35 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota ja katso, alkaako menkat. Jos ei, niin tilaa aika neuvolaan.

Turhaan vouhotat, ei nyt auta kuin odottaa vaan.

Vierailija
35/35 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitettavasti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä