Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

" huuliherpes" sukuelimissä!

Vierailija
28.05.2007 |

Että näin. Sain siis mieheltäni sen " tuonne" .suuseksissä Kävin just lekurissa. ite epäilin tähän asti hiivatulehdusta, mutta eipä ollut.

Jäin vielä lääkärin kanssa auki muutamat asiat, ku se testi valmistuu vasta muutamien päivien päästä...(eikä ollut siis sata varma diagnoosista). Eli, mulla ei oo ikinä ennen ollut herpestä, ei ala- eikä yläpäässä. Koska se nyt jää mun elimistöön ja sieltä aina välillä aktivoituu, niin kumpaan päähän mulle jatkossa tulee oireita ? Nää alapään oireet on ainakin KAMALAT!!!!!

Hitto, että mua harmittaa :`! Hiton suuseksi!!!!!!!!!!:(

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..olet saanut sukupuolitaudin mieheltäsi!

Vierailija
2/11 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hsv1 voi löytyä alapäästä ja hsv2 yläpäästä. Olen nähnyt naisen jolla rakkuloita pepussa -> labrat osoitti sen olevan hsv1.

Eli todellakin voi tarttua huuliherpes sukuelimiin ja taas toinen herpes huuliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiedän kyllä jos mieheni pettäisi, mutta sitä en tässä nyt ala enempi selittelemään.

Oisko kellään oikeesti mitään viisasta sanottavaa?

ap

Vierailija
4/11 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta selitys voi olla kyllä tuo kakkosenkin antama:-)))

Vierailija
5/11 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin voi käydä, että saa suuseksissä klamydian nieluunsa.

Vierailija
6/11 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..eli mihinkäs se huuliherpes nyt jatkossa tarttuu? Häpyhuuliin...??:-))

Vierailija
7/11 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se pahin, jos/kun se puhkeaa seuraavan kerran ei oireiden pitäisi olla noin rajut kun ensimmäisellä kerralla. Vaikka laiha lohtu tuokin. Saitko mitään lääkettä lääkäriltä?

Vierailija
8/11 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhkeamaan sinne alapäähän kun olet sen sinne saanut. Ei se noin vain hyppää pillusta naamalle jos ei sitä käy tartuttamassa sen sinne.

Vierailija
9/11 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Labrahoitaja peloitteli että oireita voi tulla vaikka joka kuukausi mutta mulla se oli vain sen yhden kerran ja siitä on aikaa melkein 6 vuotta.

Raskauksissa vähän pelkäsi, että josko se iskee päälle just ennen synnytystä mutta onneksi pelko oli turha.

koita kestää. lääke auttaa nopeasti, jos sellaisen sait.

Vierailija
10/11 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, onneks tää ei nyt mikään maailmanloppu oo...Lääkkeet sain, jotain acloviriä tms. ja jotain antibioottiakin. Toivottavasti auttaa ja pian! On melko kipeä tuo alapää...Käveleminenkin sattuu (onneks sain saikkua pari päivää. Ei olis kivaa siivoilla ..)

Mutta tosiaan, miestäni en epäile hetkeäkään pettämisestä. Huuliherpes hänellä kyllä on tosi usein.

Että näin,

ap

Vierailija
11/11 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herpesvirus asuu niissä ihon soluissa (vai oliko peräti hermosoluissa?), joista sitten putkahtaa esille, kun vastuskyky muuten laskee (stressi, flunssa, väsymys jne jne). Eli ei hyppele kauemmas, jos ei sitten tule uutta tartuntaa.

Paikallishoito viruslääkkeillä (ne -viirit) nopeuttaa paranemista ja rakkula ei tule niin isoksi eikä kipeäksi. Vaikeissa tapauksissa syötävä viruslääkekin voi olla tarpeen, mutta tärkeintä on tunnistaa oireet ja aloittaa voide heti.

Minulla on huuliherpes (huulessa), joka on 10 vuoden aikana aktivoitunut kolme kertaa, aina stressin, flunssan ja jännittämisen yhteydessä. Toivottavasti sinulla on yhtä helppo vaiva.