Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri laittaa kuulokkeet ja alkaa selata kännykkää, mitä tuumit

Vierailija
03.09.2026 |

Olette menossa erääseen tapahtumaan yhdessä ja iloitset jo etäkäteen, että ehditte kunnolla jutella sen 2 tunnin junamatkan aikana kuulumiset, kun viime näkemisestä on pitkä aika. Mutta sitten jo alkumatkasta, kaveri laittaakin kuulokkeet korville ja keskittyy kännykkäänsä. Mitä mieltä?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kutsuisi ystäväksi. Olette menossa samaan tapahtumaan. Yksi kysymys: miksi? Tekikö hän aloitteen? Maksoiko hän juna- ja pääsyliput? Käyttäytymisensä perusteella hän on tullut kuin pakotettuna seuraasi. Todella törkeää käytöstä ystävän vieressä laittaa kuulokkeet päälle. 

Hän pyysi minut mukaan, kun tiesi, että olen kiinnostunut samasta asiasta. Mutta luuleen että pyysi vain siksi, ettei uskaltanut? lähteä yksin.

ap

Vierailija
22/32 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovin kerran kaverin kanssa tapaamisen pubiin, pitkästä aikaa.

Puolet ajasta selasi kännyä ja kirjoitti kavereilleen.

Ei ole kiinnostanut tavata sen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli sinä toivoit että kaverisi toimii sinulle terapeuttina kun sinä valitat ja vuodatat kaikki mitä sinulla on sydämmen päällä? Miksi kuormitat kavereitasi sinun ongelmilla kun voisit hyvin mennä terapiaan vuodattamaan ne kaikki?

Mene hoitoon!

Vierailija
24/32 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei tehtäisi noin kun se yhden kerran.

Vierailija
25/32 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei tehtäisi noin kun se yhden kerran.

Näin se menee. Tuolla tavalla käyttäytyvä ei ole todellinen kaveri.

Vierailija
26/32 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vauvalla vouhkaat. Puhu kaverisi kanssa. 

Vierailija
27/32 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kutsuisi ystäväksi. Olette menossa samaan tapahtumaan. Yksi kysymys: miksi? Tekikö hän aloitteen? Maksoiko hän juna- ja pääsyliput? Käyttäytymisensä perusteella hän on tullut kuin pakotettuna seuraasi. Todella törkeää käytöstä ystävän vieressä laittaa kuulokkeet päälle. 

Hän pyysi minut mukaan, kun tiesi, että olen kiinnostunut samasta asiasta. Mutta luuleen että pyysi vain siksi, ettei uskaltanut? lähteä yksin.

ap

Nää on vaikeita juttuja. Ystävän määritelmiäkin on niin monta. Itselle se on vastavuoroisuutta, aitoa kiinnostusta toista kohtaan, uskollisuutta ja lojaalisuutta. Tuo, että olette lähdössä yhdessä matkalle ettekä ole edes kuulumisia vaihtaneet, kun iskee luurit korville, on viesti: en ole jutuistasi kiinnostunut.

En kutsuisi ystäväksi. Joku oppilas tai asiakas tai naapuri tai puolituttu - ihan sama. Mutta ystävä - ystävä ei tekisi noin. Empatiakykyinen ystävä ilman muuta kysyy kuulumisiasi ja tahtoo tietää niistä.

Vierailija
28/32 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

NÄKÖJÄÄN MENI PERILLE ETTEI SINUN HUU HAA VUODATUKSESI KIINNOSTA. VARMAAN NARSKU MINÄ MINÄ APLLE KAMALAA. SEURAAVAA UHRIA JAHTAAMAAN.

Vierailija
29/32 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vauvalla vouhkaat. Puhu kaverisi kanssa. 

Ei auta, kun se on luurit korvilla

Vierailija
30/32 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli sinä toivoit että kaverisi toimii sinulle terapeuttina kun sinä valitat ja vuodatat kaikki mitä sinulla on sydämmen päällä? Miksi kuormitat kavereitasi sinun ongelmilla kun voisit hyvin mennä terapiaan vuodattamaan ne kaikki?

Johan olet satutäti... Mä näkisin että sulla olis tarvetta sille terapeutille. 

Vierailija
31/32 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NÄKÖJÄÄN MENI PERILLE ETTEI SINUN HUU HAA VUODATUKSESI KIINNOSTA. VARMAAN NARSKU MINÄ MINÄ APLLE KAMALAA. SEURAAVAA UHRIA JAHTAAMAAN.

Hakeuduhan hoitoon. 

Vierailija
32/32 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin kaverin siihen ja lähtisin ravintolavaunuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi