Lue keskustelun säännöt.
pikkasen outoo eräällä palstalla yks nainen valittaa että siitä tehdään kokoajan lasten suojeluilmoituksia...
28.05.2007 |
ja hän ei ilmeisesti tee mitään väärin, kun niitä tehdään jatkuvasti....voi saat*na on se kumma....ihmettelen suuresti miksi sen on pitänyt tehdä noin paljon lapsia jos ei osaa niistä huolta pitää. tuskinpa sattumaakaan on että niitä ilmoja tehdään jatkuvasti.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla