Jokaisella on vastuu sanomisistaan osa 2
Kuinka sinä ääliö kehtasit kutsua minua rasittavaksi seuraksi oikeassa elämässä, kun et tunne minua ollenkaan? Kyse ei ole oikeasta elämästä vaan nimenomaisesti juuri tästä palstasta. Kuinka voit olla noin ilkeä, julma ja törkeä toisia kohtaan, vaikket edes tunne minua millään tavalla?
Sinä itse olet ihan satavarmasti erittäin rasittavaa ja surkeaa seuraa oikeassa elämässä. Et ymmärrä yhtään, kuinka pahasti olet loukannut minua ja pahoittanut mieltäni. Nyt pyydät heti anteeksi minulta omaa ääliömäistä käytöstäsi minua kohtaan.
Ja ihan vaan tiedoksi kaikille, että en uhriuta itseäni millään tavalla. Epäoikeuden mukaista ja loukkaavaa kohtelua ei tarvitse kenenkään suvaita eikä hyväksyä. Minä ihan oikeutetusti sanoin tosiasiat tuolle ääliölle, joka kehtasi verrata oikeaa elämää tähän palstaan tuntematta minua mitenkään.
Kommentit (50)
Kuinka sinä köydestä höpissyt ääliö kehtasit väittää, että minua ei mukamas haluaisi kukaan? Kuinka edes kehtaat jauhaa tuollaista paskaa? Sinua ääliötä itseäsi ei halua kukaan. Jos sinussa ääliössä on yhtään sydäntä ja inhimillisyyttä, sinä tulet nyt tänne ja pyydät minulta nöyrästi ja syvästi anteeksi omaa ääliömäistä ja törkeää käytöstäsi minua kohtaan. Kukaan täysijärkinen ja hyväsydäminen ihminen ei käytä noin törkeää ja vastenmielistä kieltä kuin sinä ääliö käytit.
Kuinka sinä köydestä höpissyt ääliö kehtasit väittää, että minä mukamas tekisin palveluksen kaikille ja että kukaan ei mukamas haluaisi minua? Miten voit olla noin ilkeä, julma ja törkeä toista ihmistä kohtaan? Miten voit katsoa itseäsi peilistä ja nukkua öisin? Eikö sinua ääliötä yhtään edes hävetä? Tuollainen itsetuhoiseen tekoon yllyttäminen menee jo kunnianloukkauksen puolelle. Ja sitten kehtasit vielä yläpeukuttaa omalle ääliömäiselle hevonpaskakommentillesi.
Minut haluaa monet, sillä olen hyväkäytöksinen, mukava, älykäs ja hyvännäköinen ihminen. Sinua töykeää ja psykoottista ääliötä sen sijaan ei halua kirjaimellisesti kukaan. Sinä itse teet palveluksen kaikille, kun toimit tuon oman ohjeesi mukaisesti. Alahan toimia jo!
Teidänkin ääliöiden olisi minun haukkumiseni sijaan tullut osoittaa minulle myötätuntoa ja ymmärrystä, mutta ettehän te ääliöt siihen kykene. Te olette liian ahdasmielisiä, itsepäisiä ja tyhmiä kyetäksenne ajattelemaan asioista syvällisesti. Ette edes yrittäneet ymmärtää, että olin ihan täysin oikeutetusti pahoittanut mieleni sen yhden ilkimyksen loukkaavasta kielenkäytöstä ja annoin hänelle ansionsa mukaan.
Sen sijaan te töykeät ilkimykset ryntäsitte tänne sokeasti haukkumaan ja syyttämään minua. Olette niitä ilkimyksiä, jotka paljon mieluummin haukkuvat ja syyttävät kuin edes yrittävät ymmärtää. Se kertoo kaiken teistä öykkäreistä itsestänne ihmisinä. Vähintä, mitä voitte tehdä, on pyytää minulta syvästi anteeksi omaa ääliömäistä ja törkeää käytöstänne minua kohtaan.
Kuinka sinä ääliö kehtasit sanoa, että "hanki köysi itsellesi ja tee palvelus kaikille". Kuinka sinä ääliö kehtaat puhua noin törkeästi toiselle ihmiselle? Sinä olet täysin hävytön, tyly ja kuvottava persereikä, jota ei halua kirjaimellisesti kukaan koko tällä maapallolla.
Toivottavasti olet jo toiminut tuon oman ohjeesi mukaisesti ja tehnyt palveluksen meille kaikille. Jos et vielä ole, niin ala jo ihmeessä toimia ja tee palvelus kirjaimellisesti meille kaikille koko tällä maapallolla. Helpotat meidän kaikkien oloa toimimalla tuon oman ohjeesi mukaisesti.
Sinä köydestä höpissyt ääliö et tajua yhtään, kuinka väärin ja törkeästi minua kohtelit ja kuinka paljon pahaa mieltä olet minulle aiheuttanut. Olet iljettävä limanuljaska ja veemäinen idiootti, joka tulisi syöstä hevonvittuun koko tältä maapallolta.
Tee sinä köydestä höpissyt hävytön ääliö itse palvelus kaikille ja toimi oman ohjeesi mukaisesti. Kukaan ei halua sinua. Ja itseäsihän sinä tarkoititkin tuolla viestilläsi.
Tämän sivuston lukuisissa ketjuissa ovat lukuisat ilkimykset haukkuneet toisia ääliöiksi ilman mitään syytä eikä kukaan ole koskaan tuominnut heitä mitenkään. Päinvastoin ovat jopa yläpeukuttaneet heidän kommenteilleen. Mutta sitten kun minä teen aloituksen, jossa ihan täysin oikeutetusta ja aiheellisesti annan ansionsa mukaan minua väärin kohdelleelle ilkimykselle, niin kyllä olette heti haukkumassa ja syyttämässä minua myötätunnon ja ymmärryksen osoittamisen sijaan.
Te itse olette ihan täysiä ääliöitä, kun alennutte käyttämään toisesta ihmisestä tuollaista kieltä ymmärtämättä yhtään, mistä aloituksessa oli kyse. Minulla oli tosi hyvä syy tehdä tällainen aloitus, sillä tuo kyseinen ääliö kohteli minua tosi loukkaavasti ja väärin. Miksi minua syrjitään täällä? Muiden asiattomia, loukkaavia ja typeriä aloituksia ja viestejä ei kukaan koskaan tuomitse mitenkään, mutta minua ollaan heti haukkumassa ja syyttämässä. Juuri tuollaista epätasa-arvoista ja epätasapuolista kohtelua tämä sivusto kaipaakin.
Olen tullut täällä väärinkohdelluksi ja väärinymmärretyksi. Minua vaan haukutaan ja syytetään sen sijaan, että edes yritettäisiin ymmärtää, mistä aloituksessani oli kyse. En olisi tehnyt tätä aloitusta jos minua itseäni ei olisi kohdeltu väärin ja loukkaavasti. Ette ymmärtäneet tätä vaan alistuitte heti syyllistämään minua ja osoittamaan minua sormella. Te olette hävyttömiä ilkimyksiä.
Teidän tulisi olla kannustavaisia ja myötätuntoisia minua kohtaan tylyn syyttämisen ja hävyttömän kielenkäytön sijaan. Ette ymmärtäneet yhtään, että pahoitin mieleni toisen töykeästä kohtelusta minua kohtaan. En tehnyt tätä aloitusta ilman hyvää syytä, mutta ettehän te sitä tietenkään ymmärrä. Eikä se minua haittaa. Se ei kerro yhtään mitään minusta vaan se kertoo kaiken teistä itsestänne ihmisinä.
Kuinka sinä köydestä höpissyt ääliö voit olla noin ilkeä, julma ja törkeä toista ihmistä kohtaan? Se, että yllytät toista tuollaiseen itsetuhoiseen tekoon, menee jo kunnianloukkauksen puolelle. Sinä teet itse palveluksen meille kaikille, kun toimit oman ohjeesi mukaisesti. Silloin et aiheuta harmia kenellekään. Sinua ääliötä ei halua kukaan.