Jokaisella on vastuu sanomisistaan osa 2
Kuinka sinä ääliö kehtasit kutsua minua rasittavaksi seuraksi oikeassa elämässä, kun et tunne minua ollenkaan? Kyse ei ole oikeasta elämästä vaan nimenomaisesti juuri tästä palstasta. Kuinka voit olla noin ilkeä, julma ja törkeä toisia kohtaan, vaikket edes tunne minua millään tavalla?
Sinä itse olet ihan satavarmasti erittäin rasittavaa ja surkeaa seuraa oikeassa elämässä. Et ymmärrä yhtään, kuinka pahasti olet loukannut minua ja pahoittanut mieltäni. Nyt pyydät heti anteeksi minulta omaa ääliömäistä käytöstäsi minua kohtaan.
Ja ihan vaan tiedoksi kaikille, että en uhriuta itseäni millään tavalla. Epäoikeuden mukaista ja loukkaavaa kohtelua ei tarvitse kenenkään suvaita eikä hyväksyä. Minä ihan oikeutetusti sanoin tosiasiat tuolle ääliölle, joka kehtasi verrata oikeaa elämää tähän palstaan tuntematta minua mitenkään.
Kommentit (34)
Aloituksessani on kyse siitä, että tuo kyseinen häirikkö loukkasi yksityiselämääni kutsumalla minua rasittavaksi seuraksi oikeassa elämässä. En kai minä ihan huvikseenkaan tätä aloitusta tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulle rikosilmoituksesta höpisseelle häirikölle tiedoksi, että otahan häirikkö itse vastuu sanoistasi. Tuo menee jo kunnianloukkauksen puolelle.
Ja sinun aloituksesiko ei mene?
-sivusta-
Ei menekään.
Onko siis tyttönen pahempi kunnianloukkaus kuin ääliö?
Jos ihmisellä on otsaa kutsua toista henkilöä rasittavaksi seuraksi oikeassa elämässä tuntematta ollenkaan kyseistä henkilöä, niin mikä muu sellainen ihminen on kuin ääliö?
Onhan rasittava ihminen melko ääliö...
Vierailija kirjoitti:
Sinä aloitit. Kerran sanoit loukkaavasti mun edellisistä koirista jotka on eri rotua kun tämä nykyinen. Silloin mun asenne suhun muuttui ja minun mielestäni ansaitset kakkaa niskaasi. Mä itse en harrasta roturasismia ja inhoan niitä jotka niin tekevät ja inhoan niitä jotka haukkuvat toisten koiria. Minusta kaikki koirat on hyviä ja arvostettavia,a
Älä häirikkö jauhaa paskaa! Minä en ole puhunut yhtään mitään sinun koiristasi. Sekoitat minut johonkin toiseen.
Sananvastuu kuuluu kaikille. Myös anonyymeille kommentoijille.
Vierailija kirjoitti:
Uskon että sinulle kommentoinut henkilö oli oikeassa.
Usko sinä häirikkö minun puolestani ihan mitä tahansa. Minä olen mukava ja hyväntahtoinen ihminen oikeassa elämässä. On täysin absurdia tehdä ihmisestä johtopäätöksiä tämän tasoisen paskapalstan perusteella. Ja mistä ihmeestä niin päättelet, että hän mukamas olisi oikeassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulle rikosilmoituksesta höpisseelle häirikölle tiedoksi, että otahan häirikkö itse vastuu sanoistasi. Tuo menee jo kunnianloukkauksen puolelle.
-sivusta-
Ei menekään.
Jos ihmisellä on otsaa kutsua toista henkilöä rasittavaksi seuraksi oikeassa elämässä tuntematta ollenkaan kyseistä henkilöä, niin mikä muu sellainen ihminen on kuin ääliö?
Sinä itse olet siis rasittava ääliö, kun kehtaat puhua tuollaista toisista ihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-sivusta-
Ei menekään.
Sinä itse olet siis rasittava ääliö, kun kehtaat puhua tuollaista toisista ihmisistä.
Sinähän sen sanoit!
Onhan tuollainen palstalla koko ajan räyhäävä ja muita haukkuva täysi ääliö ja hyvin rasittava. Myös oikeassa elämässä. Siitä kielii jatkuva tarpeensa olla tällaisella palstalla jatkuvasti öyhöttämässä muille kuin tämä palsta olisi hänelle henki ja elämä, elämän ja kuoleman kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuollainen palstalla koko ajan räyhäävä ja muita haukkuva täysi ääliö ja hyvin rasittava. Myös oikeassa elämässä. Siitä kielii jatkuva tarpeensa olla tällaisella palstalla jatkuvasti öyhöttämässä muille kuin tämä palsta olisi hänelle henki ja elämä, elämän ja kuoleman kysymys.
Sinä ääliö todistit juuri oman ääliömäisyytesi ja rasittavuutesi tuolla harvinaisen typerällä kommentillasi. Minulla ei ole mitään ongelmia elämässäni. Olen mukava, hyväntahtoinen ja ystävällinen ihminen. Sinä itse puolestasi olet ihan täysi ääliö ja poikkeuksellisen rasittava ihminen myös oikeassa elämässä.
Tämä koko paskapalsta on teidän kaltaistenne tässäkin ketjussa ihan täyttä paskaa jauhaneiden rasittavien ääliöiden kokoontumispaikka. Ja jos joku sen uskaltaa teille sanoa, niin te hyökkäätte heti häntä vastaan, kun olette itse liian ahdasmielisiä, itsepäisiä ja ennen kaikkea tyhmiä ymmärtääksenne sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä ääliö todistit juuri oman ääliömäisyytesi ja rasittavuutesi tuolla harvinaisen typerällä kommentillasi. Minulla ei ole mitään ongelmia elämässäni. Olen mukava, hyväntahtoinen ja ystävällinen ihminen. Sinä itse puolestasi olet ihan täysi ääliö ja poikkeuksellisen rasittava ihminen myös oikeassa elämässä.
Tämä koko paskapalsta on teidän kaltaistenne tässäkin ketjussa ihan täyttä paskaa jauhaneiden rasittavien ääliöiden kokoontumispaikka. Ja jos joku sen uskaltaa teille sanoa, niin te hyökkäätte heti häntä vastaan, kun olette itse liian ahdasmielisiä, itsepäisiä ja ennen kaikkea tyhmiä ymmärtääksenne sitä.
Niin todistist sinäkin omalla kommentillasi. Ikävää, että elämäsi ainoa valopilkku on tämä palsta ja täällä riehuminen.
Vierailija kirjoitti:
Ha nk i köysi it e lle s ja tee palvelus kaikille. Kukaan ei sua halua.
Minut haluaa monikin. Minä satun olemaan hyvä ihminen toisin kuin sinä. Kehtaat puhua toiselle ihmiselle tuolla tavalla. Kukaan täysijärkinen ei niin tee.
Tee palvelus ihan kirjaimellisesti kaikille ja toimi itse noiden ohjeidesi mukaisesti. Sinua iljettävää ja vastenmielistä limanuljaskaa ei halua kirjaimellisesti yhtään kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin todistist sinäkin omalla kommentillasi. Ikävää, että elämäsi ainoa valopilkku on tämä palsta ja täällä riehuminen.
Itse todistit oman typeryytesi ja rasittavuutesi tuolla omalla kommentillasi. Minulla on elämässäni vaikka kuinka paljon valopilkkuja. Ja tämä paskapalsta ei ole yksi niistä.
Ja se on "todistit" eikä mikään "todistist". Et näytä osaavan kovin hyvin edes noita kieliopinkaan perusalkeita.