Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä en jaksa enää!

Vierailija
28.05.2007 |

Takana monta vuotta tuskaista elämää ja nyt mä oon ihan totaaalisesti loppu! Miehellä on takana burn outia, sydämen rytmihäiriöitä jne. Tänään taas on vuorossa sellainen päivä, jolloin tulin just töistä kotiin ja löysin koneelta erilaisia itsemurhantekolinkkejä. Mä en kestä tätä tuskaa enää. Samaan aikaan koneella oli auki sydäntutkimusosaston tiedot. En tiiä kumpaa aietta mies on toteuttamassa. Ei tietenkään vastaa edes puhelimeen. Eikä ole ensimmäinen kerta kuin näin käy. Tekisi mieleni laittaa miehelle viesti, et lopeta jo päiväsi, et mun elämä lasten kans ois helpompaa. Ja samalla tuntuu niin pahalta edes ajatella niin. Mä rakastan miestäni ylikaiken. En vaan jaksa tätä tuskaa ja epävarmuutta toisen teioista.

emmi ov

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsikää miehellesi fiksu kristittytaustainen psykiatri tai psykologi ja sopiva lääkitys?

Vierailija
2/7 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on liian raskas taakka yksin kannettavaksi. Voimia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän asti olen pärjännyt ystävien tuella, mutta en taida selvitä enää. Kaiken lisäksi töissä on tosi rankka vaihe menossa ja olen raskaana. Mutta miten saada mies lääkäriin? Se on ainainen ongelma. Olen vuosien ajan tukenut, kannustanut ja välillä pakottanut hänet lääkäriin. Nyt vaan tuntuu, etten enää jaksa yrittää, kun kohta ollaan samassa jamassa taas.

ap

Vierailija
4/7 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentunut ihminen vie kyllä voimat. Tsemppiä!

Vierailija
5/7 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkon perheasiain neuvottelukeskus paikkakunnallasi ?

Vierailija
6/7 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kysy neuvoa, mitä olisi tehtävä. Kerro taustaksi näitä, mitä olet tännekin kertonut. Sieltä kyllä osataan neuvoa. Jos et itse uskalla miehellesi ehdottaa avun hakemista, on olemassa tahoja (siellä ensiavussa pitäisi olla tietoa), joista soitetaan suoraan miehellesi ja kerrotaan, että puoliso on tullut apua hakemaan ja nyt teidän perheessä on tosi kyseessä.

Tämä tuli mieleeni kun luin viestiäsi. Voimia ja viisautta eteenpäin!

Vierailija
7/7 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei itse suostu hakemaan niin sinulla on täysi oikeus suojella itseäsi ja perhettäsi sillä että sinä menet ja kerrot lääkärille mikä teillä on tilanne!

sairastut pian itse jos et tee jotain!