Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko oikein järjestää taaperon synttärit nyyttäreinä?

Vierailija
02.09.2026 |

Serkkuni lapsen 2v. syntympäiväjuhlat järjestetään nyyttäreinä.

En ymmärrä, että miksi näin. 

Kenellekään avaavaa mielipidettä?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meila Mexico joka on kotimaani ei ikinä annettaisi vieraten tehdä vaivaa. Jos ei jaksa niin pyytää apua keittiöön, mutta se on kaikista tärkein, että vieras on vieras, ei resursi. 

Vierailija
22/23 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lukuisia sukulaisjuhlia ja laste  synttäreitä järjestäneenä, toivoisin että sen kerran kun jonnekin kutsutaan, pääsisi kuitenkin ns. valmiiseen pöytään! Miksi hitossa alkaisin suunnittelemaan, leipomaan tai ostamaan ruoat ja juomat jonkun toisen lapsen synttäreille! 

Sitäpaitsi, kyllähän nyt 2v osaisi jo iloita lahjoista...surullista jos jotkut vanhemmat ovat todellakin näin pihejä ja itsekeskeisiä. Mutta hei, kunhan itse vain pääsee helpolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua, meillä lasten sukulaissynttärit järjestetään aina siten että jokainen laajennetusta perheestä leipoo tai valmistelee jotain. Tärkeintä meille on kokoontua yhteen, ei se että yksi huhkii kaiken kasaan. Samoin lasten lahjat hoidetaan niin että kaikki osallistuvat haluamallaan summalla yhteen yhteiseen lahjaan. 

Meillä taas kutsuja hoitaa kaiken. Kun jokaisella on juhlat vuorollaan, menee homma tasan ja jokainen saa omanlaisensa juhlat ilman, että pitää erikseen sopia ja järjestellä monen kanssa. Lapsena olin ihan liian usein mukana laajennetun perheen yhteiskutsuilla, joissa kyse ei ollut yhdessäolosta vaan muiden piikittelystä: ai leivoit tuota samaa kuin viimeksikin!

Jokainen tavallaan, meillä synttärit eivät ole juhla sukulaiselle, vaan synttärisankarille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan