Nainen, kuinka paljon kulutat vuodessa rahaa kampaajalle?
Kun monesti naiset sanovat että kampaajalle kuluu paljon rahaa niin paljonko sitä kuluu vuodessa? Mulla kuluu miehenä pelkkään hiusten leikkaukseen noin 400€ vuosi, värjäys päälle.
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
0 €. En ole käynyt kampaajalla liki 10 vuoteen.
Ei johdu siitä, etteikö olisi varaa, mutta en vaan jaksa käyttää vapaa-aikaani siihen.
Puolesta tunnista tuntiin useimmat leikkaukset. Jopas on nuuka vapaa-aika sinulla.
0 e. Olen käynyt kampaajalla viimeksi vuonna 1993. Leikkaan eli lyhennän hiuksiani itse. En värjää koskaan.
Käyn kaksi kertaa vuodessa, yhteensä noin 500€.
Alle 100€ hiusten leikkauksiin. Sävytän hiukset itse kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0 euroa mutta olenkin mies
Miksi sitten vastasit tähän ketjuun paskavam mainen, kun otsikossa selkeästi kysytään asiaa naisilta? Oletko aina noin saatanan tyhmä ja lukutaidoton sonta?
Ite oot. Joka ketjussa on ylimäärisiä, aiheesta poikkeavia kommentteja ja ihmisiä, joille ei aloitusta ole kohdistettu.
Nolla euroa. Siitä lienee noin 15 vuotta kun olen viimeksi käynyt kampaajalla.
Esim. viime vuonna 0 e, tänä vuonna n. 60 e.
N. 120€ vuodessa. Tasaan latvat 3x vuodessa. En värjää kampaajalla, enkä itse.
Käyn neljä kertaa vuodessa ja yksi kerta maksas tällä hetkellä 159€, leikkaus ja väri. Jos hinnat eivät nouse, niin 636€ vuodessa,
Joskus ostan shampoon tai hoitoaineen, en joka kerta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset kampaajat ei osaa leikata paksuja hiuksia, joten opettelin youtubesta itse. 0€.
Ja eivät osaa luonnokihariakaan hiuksia.
Miten oppisivat, jos ei sellaiset astu edes kampaamoon??
Suunnilleen 1000 euroa menee. Käyn noin 5-6 viikon välein, eli 10 kertaa vuodessa. Noin satanen menee kerralla. Joskus ostelen lisäksi hoitoainetta.
Vierailija kirjoitti:
Käyn kaksi kertaa vuodessa, yhteensä noin 500€.
Mikäs alapeukku se siellä?
Hiukseni ovat pitkät. Raidoitus vie sen kolmisen tuntia. Laske siitä.
Viimeiset 5v olen leikannut itse hiukseni. En värjää mutta jos tekisi mieli, niin senkin tekisin itse. Otsatukan leikkaan youtuben ohjeidenn mukaan samoin lyhennän latvat.
Ehkä 300 euroa. Yleensä kerran vuodessa joku tukikäsittely ja 2-3 krt pelkkä leikkaus lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset kampaajat ei osaa leikata paksuja hiuksia, joten opettelin youtubesta itse. 0€.
Ja eivät osaa luonnokihariakaan hiuksia.
Miten oppisivat, jos ei sellaiset astu edes kampaamoon??
Miksi niin luulet? Minä käyn säännöllisesti kampaajalla.
Eli tuleeko miehillä kuitenkin kalliimmaksi jos haluaa olla ns mintissä kokoajan? Itse käyn kerran kuussa, 32-35€. Ap
Vierailija kirjoitti:
Käyn neljä kertaa vuodessa ja yksi kerta maksas tällä hetkellä 159€, leikkaus ja väri. Jos hinnat eivät nouse, niin 636€ vuodessa,
Joskus ostan shampoon tai hoitoaineen, en joka kerta.
Olen huomannut, että jos käy useammin, riittää pelkkä tyviväri ja tasoitus, jotka on halvempia kuin kokonaan värjääminen ja uusi leikkaus. Eli kokonaisuutena maksaa suunnilleen saman, käytkö 4 kertaa vuodessa vai 8 kertaa vuodessa, ja hiukset pysyy paremman näköisinä koko ajan.
Käyn kahden kuukauden välein. Yleensä varaan jo käynnillä seuraavan ajan. Viimeksi maksoi 189 euroa, sisälsi värin raidoittamalla kahdella värillä ja leikkauksen, ei joka kerta ole kahdella värillä, joskus pelkkää yhden värin raitaa, joka vähän edullisempi. Noin 1100 eiroa menee vuodessa.
Miksi sitten vastasit tähän ketjuun paskavam mainen, kun otsikossa selkeästi kysytään asiaa naisilta? Oletko aina noin saatanan tyhmä ja lukutaidoton sonta?