Nainen, kuinka paljon kulutat vuodessa rahaa kampaajalle?
Kun monesti naiset sanovat että kampaajalle kuluu paljon rahaa niin paljonko sitä kuluu vuodessa? Mulla kuluu miehenä pelkkään hiusten leikkaukseen noin 400€ vuosi, värjäys päälle.
Kommentit (72)
Varmaankin noin 2500-3000 € vuodessa. Käyn kuuden viikon välein plus sitten juhlakampaukset, jos on jotain vähän fiinimpää menoa. En edes tiedä mitä ne siellä tekee, mutta hyvältä näyttää aina :D
Se on siinä 150-180 € / vuosi. Käyn leikkaamassa. Värjään kotona, koska olen pihi!
Siinä 1250-1500, se vähän riippuu. Käyn säännöllisesti leikkauttamassa ja aina värjätään myös.
Käyn kampaajalla neljä kertaa vuodessa, hiustenleikkuu + väri, pitkät hiukset. Kertakäynti maksaa 160 euroa, joten vuodessa menee 640 euroa. Otsahiukset leikkaan aina välillä itse.
750 eli 75 euroa viiden viikon välein. Ennen otin aina myös värin, jolloin hinta oli kaksinkertainen. Nyt olen palannut omaan väriin vuosikymmenien värjäyksen jälkeen.
120-150 euroa. Tai se meni, kun leikkasin pikaleikkauksena otsahiuksia 1,5-2 kk välein. Nyt olen kasvattamassa otsahiuksa pois, joten latvojen tasaus 1-2 kertaa vuodessa. Ne on varmaan siinä 40-50 e käynti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset kampaajat ei osaa leikata paksuja hiuksia, joten opettelin youtubesta itse. 0€.
Ja eivät osaa luonnokihariakaan hiuksia.
Miten oppisivat, jos ei sellaiset astu edes kampaamoon??
Väittäisin, että jokainen luonnonkiharan omistaja on vähintään kerran käynyt haukuttavana jollain Raililla, joka on raskaasti huokaillut, miten kuiva ja huonokuntoinen hius on. Sen jälkeen kammannut kiharat kuivana auki ja muuten leikannut kuin suoraa tukkaa. Kaiken tämän kruunuksi hän on lopuksi suhauttanut föönillä jäätävän pöheikön ja kahnan esiin tai jos on nuorempi kampaaja, niin tässä vaiheessa on kaivettu suoristinrauta käteen ja suoristettu tukka.
Nyt on oikeastikin jo joitain kihariin hiuksiin erikoistuneita kampaajia ainakin Helsingissä ja Tampereella, mutta ne on mulle niin kaukana, että toistaiseksi menee vain 0 euroa. Joskus vielä varaan itselleni hemmotteluviikonlopun ja ajan kiharakampaajalle, saa maksaa mitä hyvänsä!
ei mitään, leikkaan hiukseni itse