Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*** 3 kuumeilijat *** vko 22

28.05.2007 |

uusi pino viikolle 22

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma mulla. Viimeeks ku lopetin pillerit, kierto vain veny ja veny, loppupelissä se oli jo 52 päivää!!

Tänään sitten alko aamu 7 ne menkat, ja kunnolla. Aivan mielettömät kivut ja tuskat että piti melkein kyynel tirauttaa. Notta eikun uutta yritystä putkeen. Pah ja pöh.

Vierailija
42/44 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vähän aikaan täällä käynytkään, kun on pitänyt sen verran kiirettä pääsykokeisiin lukemisen kanssa, mutta äsken tein testin, ja plussaa näytti.

Ja kummatkin lapset nukkumassa, joten lukeminen onnistuisi nyt, mutta eihän sitä pysty nyt keskittymään. Pakko oli tulla tänne kertomaan, kun ei vielä viitsi kenellekään reaalielämän tutuille näin varhaisessa vaiheessa ilmoitella.

Aika varma olin plussasta ennen testaamista, on meinaan siihen malliin saanut käydä vessassa yölläkin, lisäksi aivan jumalattoman väsynyt olo on ollut kohta pari viikkoa. Ensimmäisen kerran taisin muutama viikko sitten havaita tuon ns. kiinnittymisvuodonkin, jota aikaisemmasta kahdesta ei ollutkaan.

Ei muuta kuin onnea kaikille muillekin plussaneille, ja tsemppiä niille, joilla vielä on yritys päällä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea ilma ulkona. Tyttö on ollut tosi huono uninen viime aikoina. Alkaa kerääntyä tuota univelkaa aikas paljon.

Tinttarella onnea!!

lakupätkä: onnea uuteen yritykseen, stabiilitilanne varmaan ainakin helpottaa raskautumista ja on muutenkin turvallinen ja tuttu olo odottaa vauvaa. Jokaisella ratkaisulla on puolensa.

Mulla vähän kierto hukassa, raskaana en voi olla kun ei ole ollut miestäkään kenen kanssa alulle olisin sen laittanut. Odottelen nyt sitten niitä kuukautisia että pääsee sitten aloittamaan sen yk 4:n.

Viola

Vierailija
44/44 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten kesäloma alkoi ja tuntuu jotenkin oudolta kun kaikki lapset on nyt tässä. Mutta kai tämä tästä.

ON: Mulla on on ovis tulossa... Jomottaa niin vietävästi. Yleensä alkaa niin että ensin jomottaa vasemmalle ja sitten oikealle. Käytiin katsomassa omakotialoa. Tehtiin siitä tarjouskin, mutta vielä se ei ole mennyt läpi, kun haluavat korkeamman hinnan. Vähän jännittää miten käy.

Ja se jännittää kun kaverilla oli la 1.6. eikä vielä ilmeisesti ole syntynyt. Asuu Amerikassa, niin siitä ei edes joka päivä kuule. Odotellaan... Ja serkullani on viikko 36 ja aillä on alknut supistelemaan iltaisin. La on 4.7. Eli vauvoja on tulossa, eikä helpota minun vauvakuumetta ollenkaan.

Aurinkoista päivää kaikille! =)