*** 3 kuumeilijat *** vko 22
Kommentit (44)
Perjantaina testasin siis negan, tänään en vielä ole testannut, kun ensin pitää odottaa postia saapuvaksi (pitäisi testien tulla). Pissin siis aamulla purkkiin ja laitoin kannen visusti kiinni.
Onko tietoa että onko se tulos luotettava jos posti tulee vaikka kahdelta (ei mikään ihme täällä) ja pissi silloin on ollut purkissa viitisen tuntia?
On se ihmismieli kumma! Vaikka koko ajan olen toitottanut että en ole varma mitä haluan, ja että ei ole niin kauheaa josko nyt en olisikaan raskaana, kesän jälkeen sitten, ja niin edelleen, jne... Nyt kun tässä piinaillaan ja odotellaan kuukautisia alkavaksi, toivonkin ihan possuna että eivät alkaisikaan, ja että raskaana oltaisiinkin!?
Mutta kävin kyllä testin ostamassa. Saa nähdä maltanko kuinka odottaa sen tekemistä :)
Defeisin kysymykseen pissin purkissa olosta ja sen vaikutuksesta testiin, en osaa vastata, mutta tarttsiko pissin olla kylmässä? Ainakin labrassa pissit on kylmässä jos niitä pidempään tarvii säilyttää...? Mutta en tiedä mikä on tilanne kun testataan hcg:tä :)
Meillä taitaa olla muuten suht koht samat kp:tkin käsillä?
Oma tilanne oli siis se, että perjantaina testasin selkeän negan, kp 26 oli tuolloin. Nyt on kp 29 (27-33) ja menkkoja ei kuulu. Tosin on tässä päiviäkin vielä, useimmiten kierto on tuo lähemmäksi kolmekymmentä päivää. Oireita ei ole mitään, ei suuntaan eikä toiseen.
Mutta, mukavan kostean subtrooppinen keli tuolla ulkona, täytynee lähteä sitä katselemaan.
Tai ehkä teen testi eka... ehkä ;)
Mä en sitten malttanut olla testaamatta. Ja voipi olla että niitä menkkoja ei sitten nyt saavu muutamaan kuukauteen, toivottavasti reiluun yhdeksään kuukauteen ainakaan... eli, +++++ :D
Voihan käki sentäs! Kyllä mä olen fiiliksissä, vaikka muka jotain haahuilinkin, liekö jotain panikointia ennen todellista?
Totuuden nimissä viiva on vielä haaleampi kuin kontrolliviiva, ihan selkeä viiva kuitenkin. Apteekin omalla testasin, samaisella kuin kaksi ekaa ihanaistanikin.
Ja voihan olla että tässä tapahtuu vielä mitä vain, peruspessimistinä en vielä satasella tuulettele, mutta... Voi tulkaa tekin mun kanssa tuonne odotus puolelle, tämän fiiliksen soisin kaikille ja heti.
Naftaliini
Olen istunut viikonloppuna 1100 km autossa... lääh. Arvatkaa vaan onko minun kevät talvellla murtunut häntäluu kipeä..? Siis ei nyt enää ole, mutta kun muutaman tunnin olin istunut, niin auts! :/ Käytiin siis mummoni 85v. juhlissa itä-Suomessa. Pääsin vanhempieni kyydillä jua otin tuon isomman pojan mukaan (kohta 2v). Hyvin jaksoi, vaikka oli rankka reissu. Tosin nyt on nuhassa. Mies ei jaksanut lähteä mukaan ja hänen pojallaan oli sunnuntaina 13v. synttärit, joten senkään takia ei kaikki lähtennet mukaan.
ON: menkat alkoivat juuti ennen matkaa ja oli niin kivuliaat että (ja runsaat)! :( Pyörrytti autossa menomatkalla, ihan hirveä olo oli. Ja pari krt päivässä piti ottaa Ibumaxia. Ois voineet tulla vähän myöhemmin.
Kohta alkaa lasten kesäloma enkä tiedä miten jaksan täällä olla. En jaksaisi koko ajan olla tekemässä ruokaa ym. ja keksiä lapsille tekemistä. En voi kovin kauas ainakaan lasten kanssa lähteä. No, kunhan nyt mietin vaan tässä etukäteen. Tällä hetkellä olen ainakin ihan rätti tuosta matkasta.
Plussatuulia kaikille! bd bd bd
Minulla ei ole tällä hetkellä vauvakuumetta, kun tuo juniori (8,5kk) heräilee aika lahjakkaasti yöllä kun hampaita on tulossa ja ikeniin ilmeisesti sattuu.
Posti tuli ja tein testin. Sain sitten joko todella komean viivanpaikan taikka haamun. En oo satavarma onko siinä väriä, näyttäis kyllä olevan ja se viiva tuli ihan testiajan loppupuolella.
Eli jäämme siis edelleen jännäämään.
Naftaliini!!!!!! Varmasti hieno fiilis!!! Joo, olis ihan mahtavaa tulla mukaan plussajunaan.... Toivossa on hyvä elää! Vielä kerran hurjan paljon onnea ja suojelusenkeli matkalle mukaan teille!!!!
Defeis: Jänskättää!!! ++++++++++ sädetystä!!!!
2pojanäiti-74: Hurjasti istuitte autossa =s Niin ja täti sit löysi tiensä myös sinun luoksesi... hö! Jaksuja sinulle ja vaaville hampaitten tuloon!
Mitäs Eppu2 ja mami0203???? Jokos tässä kierrossa siirrytään tonne kotiloihin?? Ja oli muitakin mutten muista nikkejä... =s
Nyt nurtsia leikkaamaan....
mp73, yk7, kp 8/30
Kirjotettiin samaan aikaan =) Vau, varovaiset onnittelut!!!! Vedäs meidät muutkin täällä ikuisuuden notkuneet mukaasi!!!! Onnea vielä!!
Siis lähdettiin lauantaina n. klo 9 aamulla ja sunnuntaina tultiin takasiin... zzzz.
Niinkun olen aikaisemminkin todennut, niin utta vauvaa meille ei varmaan ihan heti tule. Väsymys on sitä luokaa, etten uutta raskautta varmaan jaksaisikaan.
Sitten minun äitini sanoi mulle suutuspäissään (kun ulkomaan matkasta ol iväsynyt ja satuin olemaan heillä kun tuli), että jos vielä kolmas lapsi teille tulee, niin ei tarvitse tulla tänne valittamaan (siis jos ois " vahinko" ). Ja eilen sanoi kahvipöydässä,e ttä hän ei sitten kolmatta hoida. Kiva, kiva.... :( Tosi kannustavaa.
Taidan ihan uhallani vielä tehdä yhden. Tai siis haluaisinkin. Tällaista se on kun on ainut lapsi.
Hirmusti onnea kaikille plussanneille!!! :-)
Mulla alkaa täti saapuilla ihan odotetusti, koska mies oli reissussa oviksen aikaan. Nyt on tilanne muutenkin sellainen, että laitetaan yritys katkolle heti alkuunsa... :-( Selkä teki tenät, iskiashermo ilmeisesti puristuksissa. Kivut on helvetilliset. La-ilta meni " mukavasti" sairaalan päivystyksessä. Selkä on kuvattu ja päivittäin vedän sellaset määrät kolmiolääkkeitä, että tukka on sekasin... :-D Uhkailivat jo leikkauksellakin, mutta toivottavasti ei tarvii. Mutta eipä tässä siis voi raskautta edes ajatella ennen kuin selkä on kunnossa taas.
No mutta ei auta pillittää, vaikka ottaakin päähän pirusti! Plussasäteitä teille muille ja paljon! :-)
mutta tuli mieleen että mä tolla samalla testillä oon joskus saanut viivanpaikan ja siinä oli harmaata reunoissa ja keskusta oli valkoinen. Tämän aamun testissä tuossa viivassa on jotain väriä ihan koko viivan leveydeltä. Toivo elää, mutta eipäs vielä nuolaista. =)
Onnea Naftaliini! +++++
Defeisille varovaiset onnittelut :)
Täällä menkat alkoivat, joten katsotaan josko tulevaisuudessa ihan oikeasti pääsisi kolmatta yrittämään. Työkiireet siis meikäläistä oireiluttavat kaikella tavalla. Onneksi on heinäkuu lomaa perheen kanssa!
KenguRuu
Mahtavaa, kun kaikki raskautuu! Tai ainakin moni. Itse kun vielä vaan suostuttelen miestäni.
On niin kuuma, etten enempää jaksakaan kirjoitella. Onnea muillekin, jos on onniteltavaa, en jaksanut lukea ketjuakaan loppuun saakka. ;)
Ja plussasäteitä tietysti kaikille hurjasti.
Munttu kp3(27-28 tai jotain)
Mä en tajua miksi aina vaan luisun tänne palstalle nyt uudestaan. Tuntuu, etten malttais odottaa tän kuun ovulaatiohetkiä ja mikä pahinta - mies on todella vastaan nyt!
Kuuluuko sen mennä näin, et kun nainen alkaa tosissaan puhumaan niin mies hangoittelee vastaan, vaikka aiemmin on ollut ajatukselle hyvinkin myönteinen??? Mä en tajuu. Mua ihan ahdistaa ku haluisin niin.
Mies vaan on tässä kuussa just todennäköisen oviksen tietämillä reissussa enkä taatusti saa sitä edes suostuteltua punkkaan JUST SILLON. Se on niin nihkee noissa puuhissa muutenkin nykyään.
AUTTAKAA, MÄ MASENNUN!
Munttu kp3/27-28
p.s. Tekis mieli alkaa tikuttamaan ovista, et ois jotain jännättävää. ;)
Se hyvä puoli tässä " ikuisesti" kuumeilijoissa pyörimisessä on, että nikki aletaan väkisin muistaa ;) Ja muita hyviä puolia ei sitten kyllä olekaan! Joten mp73 ja mami0203 NYT MENNÄÄN sinne Kotiloihin ja sitten nautitaan täysin rinnoin olostamme, eiks joo???
Onnea Naftaliini ja DeFeis myös, kyllä mä uskon et se on plussa!! Oon kateudesta vihreä!!
).( Täällä mennään jälleen kerran kp 25 ja nyt meinaan testata kp 29, ettei turhaan tartte sitten elellä toivossa enää sen jälkeen. On meinaan henkisesti tosi kuluttavaa. Ja kai sitä plussaakin saa vielä toivoa?!
Eppu 2, yk6
Kolmas olisi haaveissa meillä molemmilla. Edellinen syntyi 11/06 ja vasta yhdet kuukautiset ovat olleet, mutta seuraavia ei ole kuulunut. Olenkin sanonut jo ukolle, että olen valeraskaana, sillä kaikki muut oireet " täsmäävät" mutta testi näyttää sitkeästi negaa. :(
Meillä on molemmilla ihan älytön vauvakuume (kai me olemme ihan hulluja)... Tuossa automatkalla " päätimme" tulevalle pojallekin etunimen ja pari vaihtoehtoa toiseksi nimeksi. Tytölle nimi onkin ollut selvä jo ekan odotuksesta saakka (meillä siis ennestään kaksi poikaa).
Ekat kuukautiset alkoivat 17.4., joten siitä voi alkaa laskea noita kiertopäiviä, jos haluaa. Imetys on kuitenkin vielä menossa ja vasta pari viikkoa ollaan kiinteitä maisteltu, joten tärppimahdollisuudet ovat vähintäänkin kyseenalaiset.
Heltu
Tais olla se eilinen viiva viivanpaikka koska tänään aamulla tehdyssä, samanmerkkisessä ei sitten ollut kuin se per... kontrolliviiva.
...DeFeis: Olipa tylsää ku testi näytti noin, mutta jospa kuitenkin olis vielä toivoa?!? Onko sulla kp:t yli normaalin??
MyLove77: Voi vitjat että selkäkipu on kaameeta!!! Voimia sulle ja toivotaan että selkää ei tarvi leikata.
KenguRuu: Voi pahus tota tätiä!!! Innolla vaan uuteen kiertoon ja jaksuja työntekoon! Muista sit nauttia lomasta kun sen aika on.
Munttu: Miehet on tollasia, ne ei aina uskalla heti alkaa tuumasta toimeen. Pohtivat varmaankin omaa jaksamistaan ??? Tai jotain! Koitahan hakea asiasta KAIKKI positiiviset puolet ja kerro miehellesi ne, josko siitä olis jotain apua ja mietittävää... Ja puuhasteluun, keksi itse jotain uutta/erilaista/houkuttelevampaa (meillä tepsi) =)
Eppu2: Juu kyllä meidän ikuisesti täällä olleiden nikit jo muistaa väkisinkin =) Juu MENNÄÄN KOTILOIHIN!!! Kimpassa! Sulla sit piinapäivät meneillään... iiiiiks ku jänskättää sun puolesta!!! Nyt mulla on kaikki sormet ja varpaat pystyssä että plussa tulis vihdoin ja viimein!!!
Heltu: Tervetuloa, taidat olla uusi! Oioi kun teillä on ihanan pikkuinen vaavi! Haaveilee..... Olen meinaan jo roikkunut tällä palstalla niiiiiiin kauan. Tsemppiä vaan teille!
Eipä minulle sit eilisen mittää uutta, takamus ja selkä vaan kovilla kun oon jostain saanu pihan tonkimis-kuumeen... =) Hyötyliikuntaa! Niin ja sitä ovista odottelen viikonlopulle saapuvaksi, ja jospa nyt saan miehen sit tuusailemaan sopivaan aikaan....
mp73, yk7, kp 10/30
kp 30/26-30. Edellinen kiertohan venähti 3 päivällä joten jos käy kämäsesti niin kierrot vaan pitenee ja that' s it.
Jaaha sain miehen kotiin mutta lähti taas tänäaamuna. Onneksi tulee jo huomenna kotiin. Takki ihan tyhjä kun on ollut niin paljon yksin kotona tän sirkuksen keskellä.
Heltu: Meillä on 08/2006 tyttö ja vauvakuume on meillä myös molemmilla, miehellä ja minulla. Nimiä olen itsekin pyöritellyt päässä ja ostin huuto.netistä äitiysvaatteita jo, eli olen vieläkin pöpimpi ;)
Viola yk, 3 kp ei hajuakaan
Piiiitkäääästä aikaa pääsin koneelle!!! Yes! Kävin tossa lukemassa viime viikon pinoa ja uusia oli uskaltautunut mukaan, Tervetuloa!
Stage3: Hurjasti ONNEA plussasta!!!! Ihanaa!!!
DeFeis: Oletkos testannut??? Kuulosti hyvältä noi sun oireet....
Muillekin tsempitystä bd
On: Eipä kummempaa tänne, täti lähti ja ovista tässä odottelen ehkä viikonlopulle tai alkuviikolle... Siinäpä ne tärkeimmät.
mp73, yk7, kp 8/30