Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*¤*MARRASmurujen alkuviikko*¤*

28.05.2007 |

Alotetaanpas uusi pino...

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niklas meinas herätä jo viiden aikaan kukkumaan, vaikka oli nukahtanukin vasta pikkusen ennen yhdeksää... Mut onneks simahti vielä pariks tunniks! Hikoileeko teidän muiden vauvat yöllä? Tää meijän tapaus on kyllä mahdoton hikipönttö! Varsinkin jos nukkuu mun vieressä. Omassa sängyssäänkin hikoaa, mut ei niin paljon ku vieressä. Ja peitto ei pysy päällä ollenkaan.. Siks oon pitäny sillä ees yöpukua, mut taitaa kohta jo sekin olla liikaa! Niin ja täkkiä en käyttäny kohta varmaan kahteen kuukauteen, kun huomasin et oli meijän jätkälle liikaa. Pelkällä pussilakanalla siis peitellään, jos edes aina peitellään... No jalat useastikin peitän, kun ne tahtoo muuten mennä semmoseks kylmän nihkeiks.

Eilen illalla sen pesun jälkeen tissikin maistu yllättävän hyvin! Söi peräti molemmista. Mut sitten ei nukahtanukaan yöunille enää tissille... Isi sen sitten hytkytti sylissä uneen.

Mutta kai se tarvii nyt mennä viihdyttään tota pikkumiestä. Saas nähä miten se tissi tänään kelpaa. Niin ja täytyy soittaa jossain vaiheessa sinne neuvolaankin...

joelaa ja Niklas

Vierailija
2/55 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta!

En olekaan ehtiny vielä kahlailla läpi tuota loppuviikon pitkää pinoa... joten en osaa vastailla vielä jos siellä on ollu jotain uusia aiheita. Mutta palaan niihin sitten myöhemmin.

Tänään näyttääkin tosi sateiselta :( Mutta viikonloppuna meillä ainakin oli hieno ilma! Tuntui että " joutui" pukemaan pojalle tosi vähän päälle kun oli +23 astetta ja aurinkoa.

Meillä ekaa kertaa viikonloppuna isovanhemmat nukuttivat pojan ja hoitivat iltaruoat jne. Tultiin kyllä miehen kanssa yöksi kotiin, mutta toi oli vähän harjotusta siitä, että kun poika menee kesäkuussa parina yönä (siis yhden yön kerrallaan) hoitoon mun vanhemmille.

Nukuttaminen ja muutkin iltasysteemit menivät isovanhempien kanssa aivan loistavasti! Ja poika nukkui klo 20-06.45 asti ihan normaaliin tapaan.

Aluks jännitti kyllä, miten käy kun ei oo koskaan vielä aiemmin kukaan muu nukuttanut kun me, mutta nyt on tosi helpottunut ja iloinen olo, että uskalletaan jättää hänet kylllä yöksi hoitoon :)

Jeps, mutta nyt vaipanvaihtoon ja poika ysin maissa ekoille päikkäreille!

Mukavaa viikkoa!

*Piparminttu*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei olla kovia hikoilemaan, edelleen Joel nukkuu fleece huovan alla.

Kirjoitetaanko sitä edes noin mutta ehkä tiedätte mitä tarkoitan...

Ja body sekä vaippa on sielläkin alla päällä.

Meillä mennään yleensä omaan sänkyyn illasta nukkumaan mutta sit laiskana äitinä otan yöimetyksen yhteydessä pojan tuohon väliin nukkumaan.

Saa itsekkin nukahtaa nopeammin takaisin kun poika nukahtaa heti kun tissi lähtee suusta ja laitan pojan keskelle sänkyyn.

Eli siinä vaiheessa katsoo minne lasken nukkumaan ja kuin taika iskusta uni tulikin jo.

Jos alan omaansänkyn laittaa niin usein herää tai itkeskelee hetken vielä ennenkuin saa unen päästä kunnolla kiinni.

Tänä aamuna mies heräskin vauvan kanssa klo:6.00 ja mä sain nukkua klo:7.00 asti.

Kyllä teki hyvää nukkua edes siihen seitsemään...

Nousee meillä mies muulloinkin välillä että ei ole kuitenkaa ensimmäinen kerta.

Meillä on aina ollu niin että mies ai ole tarvinnut unta läheskään niin paljon kuin minä.

Tai ei ainakaan ole aamuisin niin väsynyt kuin minä jos herään aikaisin.

Muutenkin mies on herkempi nukkumaan.

Mistä lie sit johtuu...

Sitten galluppina:Oletteko pitäneet vauvaa vielä ulkona esim maassa tai viltillä?

Meillä ollaan nyt oltu maasa istumassa pari kertaa sen jälkeen kun oppi istuun ilman tukea viltille ajattelin tässä lähi päivinä kanssa ulos jo laittaa makoilemaan jos se nyt siinä sit pysyy.

Hyvää shoppailu päivää joelaalle ja Niklakselle.

Mä meen anopin autolla sinne perhe kahvilaan tänään.

Vanhin koululanen 8v tulee kotiin yksistään koulusta joskus klo:13.00 jälkeen ja teen hänelle välipala leivät valmiiksi jääkaappiin niin saa ne ottaa heti kun tulee jos siis ei ehditä itse siihen mennessä kotiin asti.

Neiti ehtii olla korkeintaan 20min yksi jos pääsevät siis etuajassa...

Mutta nyt Joelia aamu unille laittamaan...

toivoovauvaa ja 3 lasta.

Vierailija
4/55 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Risainen yö takana...sen lisäksi, että Aino heräsi kaksi kertaa syömään, hän päättikin olla ihan hereillä klo 5 alkaen. Reilun tunnin hänen kanssaan keikuin sängyn laidalla ja yritin saada tissillä taintumaan kun viimein tyttö luovutti ja painui unten maille. Nyt olen ihan rättipoikkiväsynyt...Varsinkin kun tuli mentyä itse pehkuihin vasta yhdeltä yöllä. Ihme kohkaamista koko yö.

Hikoilemisesta täällä oli. Meillä Aino on kyllä todellinen Ms Märkänahka. Hikoilee sylissä ja sängyssään. Aina on päänahka nihkeänä ja selkä märkänä. Jalatkin usein kylmännihkeät, paitsi nukkuessa. Sängyssä ei voi kuvitellakaan pidettävän untuvapeittoa enää. Kokoyöpuvun olen pitänyt päällä, mutta kaipa senkin voisi jo unohtaa. Ajattelin turvautua ostamaan sitä Ruskovillan silkkivilla mallistoa, josko se pitäisi tytön sopivan lämpimänä öisin. Ainakin niitä paitoja on saatavilla tuolle meidän hikiselälle. Otin jo sen muovifroteenkin puoliksi pois sängystä ja se auttoi nyt ainakin hetkellisesti.

Tänään alkaa sitten lasten viimeinen kouluviikko, eikä onneksi ensi viikolla tarvitse enää herätä aamulla kukonlaulun aikaan. Mies lomailee vasta heinäkuussa, joten hänen kolinoitaan on aamuisin vielä jonkin aikaa siedettävä. Osaa sen taidon erinomaisesti.

Mitähän vaatetta sitä ostaisi itselleen kesäksi? Yhden Espritin topin olen ostanut, mutta olisi kiva ostaa jotakin juhlavampaa, kun kesällä on parit juhlat, eivätkä vanhat koltut mahdu päälle vielä.

Nyt mahtuu kaapista jo kolmet vanhat housut jalkaan :-) Paino on tippunut liki 7 kg...ihan vaivihkaa, olen tosi iloinen. Enää pari kiloa ja olen samoissa mitoissa kuin ennen raskautta...vaikka löysäähän tuo nahka vielä on. Sitten olisi kiva vielä saada pois 10-15 kg...eiköhän sekin ajan kanssa onnistu.

Viikonloppu meni siivotessa. Laitoin keittiön kaapeista pois sellaisia astioita, joille ei ole ollut käyttöä lainkaan ja sain siten tilaa tiskipöydän liepeille jumittuneille puuropaketeilla ym. Hirveä homma ja työnsarkaa riittää vielä pitkän aikaa.

Tänään on keskimmäisen muksun viimeinen judokerta ennen kesätaukoa. Helpottaa vähän tämä ramppaaminen eessuntaas. Viikkoon tosin mahtuu kahdet kevätjuhlat ja lauantaille kampaaja. Ihanaa, pääsee ohentamaan ja raidoittamaan tätä pehkoa pitkästä aikaa. Edellisestä kerrasta onkin jo 3kk. Jos uskaltaisin, leikkauttaisin lyhyeksi, mutta enpä sittenkään taida...Toivon mukaan saan tiristettyä Ainolle hieman maitoa näistä kärpäslätkistäni, ettei tarvitsisi turvautua reissuni aikana korvikkeeseen :-)

Jep, nyt pitää jatkaa laittautumista...mukavaa viikon alkua kaikille, huomenna saadaan osa porukasta koolle, jee!

Kanelisokeri

Vierailija
5/55 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu huomenna sitä sit tavataan ekaa kertaa.

Olen vielä vähän mietteissä itä tedhä tuon 3-v kanssa koska sit ei oikein pysyty kunnolla jutteleen. Miehellä on vapaa mut lääkäri mut lupas kyllä ottaa sen sinne mukaan.

Kuinka monella on tulossa jälkikasvua mukaan?

Hesassakin vois olla kiva kesällä tavata? Olis niinkun pakko lähteä liikenteeseen. Kuinka moni olis siitä ajatyuksesta innostunut?

Nyt meen kuunteleen tuopta 3-v esitystä.

Vierailija
6/55 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän vauva on kans oikea Hiki-Iisakki!!! Emme ole ollenkaan voineet pitää hänellä kokoyöpukua,vaan lyhythihaista tai hihatonta bodyä vaan.Peittoa laittelen vähän jaloille.Yöt alkoi heti olla ehjempiä,kun vähennettiin sitä vaatetusta ja peittelyä.

Viime yönä ukkeli ei syönyt maitoa!!!=) Itse kekkuloin varmaan kolmeen asti.Oli kuuma(raskaushikoilua),kauhea ukonilma,nälkä tuli ja syömään,sitten sata pissahätää...Olen aika nuutunut nyt.Aamulla oli hurjan huono olo.

Mun ei tartte yrittää entisiin kesävaatteisiin sit tänä kesänä.Harmi että myin kirpparilla raskausvaattet ja pikkuiset vauvanvaatteet kun tosiaan ajattelin että lapset oli tehty=(

Vierailija
7/55 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöillä viimeinen kerhopäivä tänään ja minä aivan hikinen kun työnsin kahta lasta.

VATSAN TOIMIMISESTA kyselisin: Wilma kakkasi juuri kamalan huudon säestämänä.Kolme kiinteätä ateriaa on tehnyt mahan kovaksi. Onneksi löytyi Microlaxia jolla saatiin kaikki kakat tulemaan. Isommilla ollut samanlaista,luumua yritin silloin antaa muttei oikein maistunut.. Vinkkejä otetaan vastaan.

Kolmas ja neljäs hammas tuli,mutta ei molemmat etuhampaat vaan etuhammas ja kakkonen.Hassun näköistä.Muistais vaan pestäå niitä!?

Onnittelut uutta vauvaa odottaville!

Jas ja Wilma 6kk

Vierailija
8/55 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi kivaa,Tampereelle kun en ikävä kyllä pääse..

Vierailija
9/55 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvan hikoilusta, meillä ei ole hikoilevaa vauvaa, nukkuuyöhaalari päällä ja peittelenkin, tosin peitto ei kauaa pysy kun se potkitaan pois, oikeestaan kukaan meiän lapsista ei pidä peittoa yöllä, no esikoinen joskus.

Mä palelen nyt ihan älyttömästi ja nukun peitto tiukasti korvissa :)

Sammermanni, mäkin myin oikeestaan kaikki mun äitiysvaatteet ja spr:lle vein ne mitkä ei menny kaupan, olin jo niin kyllästynyt niihin et aattelin et jos neljäs tulee nii ostelen uusia. Samoin suurin osa pikkuvaatteista on myyty tai viety spr:lle parhaimmat vaa jätin.

Noita äitysvaatteita on tullut huutonetistä huudettua jo ihan mukavasti :) sit ne marimekon raitapaidat on kätsyjä mammapaitoja, ne on niin pitkiä et mulla meni viime raskaudessakin ihan loppuun asti eikä venähtänyt yhtään ja mulla oli tosi iso maha.

Ehkä kuuluis tuola toisella puolen näitä puhella, mutta kysyn nyt et tuleeko sulla maha nopsaan esiin? Mulla on aina tullut, eka kasvaa hurjan nopsaa tohon ja sit on sellane vaikka kuinka kauan ja sit lopussa taas venyy valtavaksi :) nyt on tosin vielä ihan turvotusta vaan,mut paljo sellasta :(

Onkohan tullut kerrottua et Antilla on nyt eka hammas :) viime viikolla neuvolassa huomattiin. Alas oli tullut ja toinen tulossa viereen ihan pian, samoin ylhäällä kaksi pullottaa jo kovasti.

Eilen oltiin ulkona koko päivä oikeestaan ku oli niin hieno ilma, Anttikin keinu vauvakeinussa ulkona ja hauskaa oli, sisko haki itelleen tuolin siihen eteen ja anto vauhtia :)

Toi poika on kyllä selanenki hymypoika ettei tosikaa, naureskelee vaan ihan vieraillekin ihmisille ja jokeltelee, varsinki naisille.

Jahas, pitää mennä...

Vierailija
10/55 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitinkin viikon tällä kertaa reippaasti ja siivosin! Ihanaa, nyt on sekin pois päiväjärjestyksestä ja mukavampaa olla täällä kun ei pölypallot pyöri jaloissa.

Toisenlainen pallo sensijaan jaloissa pyörii. Marrastoiveelle voin sanoa, että tiedän tunteen kun on koko ajan pallo jalassa... Pojalla on nyt joku eroahdistus päällä, pitää koko ajan tietää missä äiti menee, ja kuolaava ja ähisevä palleroinen kyllä seuraa perässä minne ikinä menenkin. Jos seisahdan hetkeksi paikalleen, on poika nopeesti mun jalassa kiinni: pitää molemmilla käsillä nilkasta kiinni ja varmuuden vuoksi vielä maistelee...

Hassua (ja ihanaa) kun toiset taas jo odottelee mahankasvua, vastahan me oltiin raskaana! Miten aika voi mennä näin nopeeta! On niin haikea olo kun ajattelen, että vuosi sitten tuo jokapaikkaan ehtivä, istuva ja kikatteleva ilmestys oli vasta pikkuruinen alku mahassa eikä kovin moni edes tiennyt että odotan... Haikeaa siis siksi, että todnäk meille ei enää lapsia tule. Mutta sen ihanampaa kuulla että muille tulee! Kovasti onnea kaikille odottaville ja tsemppiä ja onnea yritykseen kaikille odotustatoivoville!

Nyt taidan lähteä kahvinkeittoon, meidän lapsitrio nukahti päikkäreille ja nyt on hetki aikaa.

onna

Vierailija
11/55 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli nyt on poika päiväunilla ja luin tässä päiväkahvia juodessani noi viikonlopun tarinat :)

Ainakin vauvojen hikoilusta on ollut puhetta. Meillä poika on aikamoinen hikoilija, ei parane paljon pukea päikkäreille, muuten hikoilee ja nukkuu huonosti.

Yöllä pidetään hänellä lyhythihaista ja -lahkeista yöhaalaria ja peitosta olen ajatellut luopua. Että olis ohuempi joku huopa vaan tai sitten ihan pelkkä pussilakana.

Tosi mukavaa lueskella kuinka täällä jo muutamat tosiaan odottavat seuraavia pikkumurusiaan! :) Meillähän tämä poika on esikoinen ja mulla ei vielä ainakaan ole silleen vauvakuumetta, että tässä ruvettais kaveria pojalle suunnittelemaan. On tässä iän puolesta vielä aikaa reilusti kun alle 3-kymppisiä ollaan molemmat ja eiköhän meille toivottavasti joskus sitten toinenkin muksu tule. Mutta niinku sanoin, niin vielä ihan ei tunnu olevan sen aika :)

Nyt vaan nautin olosta tuon pikkumiehen kanssa ja tuntuu että tollanen puolivuotias on aivan ihanassa iässä! Sopivasti just alkaa ymmärtää ja innostua eri jutuista kun kesäkin tulee.

Piparminttu

Vierailija
12/55 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiostavaa ja hikistä...varmaan enteilee ukkosta...

Hikoilusta: Meillä poitsu kans yhen sortin kuumakalle,hiki tulee aikas helpolla ja sitte menee hermot. Yöllä oon pitänyt lyhythihasta bodia ja sukkia,ku peitto ei pysy päällä. Mutta varmaan jonkun viikon päästä saa poitsu nukkua pelkällä vaipalla,ku sisälläkin on tosiaan +25 astetta=)! Vaunuihin laitoin tänään lyhythihasen bodin, college-housut, sukat+villikset, ohut pipo ja tumput,lisäx laitoin ensin vielä peiton mutta potki sen hetkessä pois=)! Ei oikeesti tahdo osata tonne ulos pukee sillee järkevästi...kuuma on mutta kamala tuuli käy ja korvat ainakin tarttis varmaan suojata...Miten te muut puette ulos päikyille???

Muusta ulkoilusta: Meillä poitsu tönöttää istumassa vielä rattaissa,koska ei toi tuetta istuminen vielä luonnistu.

Nyt poika on parina päivänä kääntynyt lattiallakin masulleen,jospa se liikkuminen siitä alkais vihdoin=)!

Viime yö oli sitte jo 4. yö ku poika nukku klo20.30-07.30 heräämättä välillä,tähän vois vaikka ihan tottua=)! En tiiä onko auttanut se ku annan illalla viimiseksi vielä puuron jälkeen vellin vai sitte se kun laitoin tummat verhot pojan huoneeseen ettei yöllä oo niin valosaa. Täytyy varmaan koittaa sitä velliä pois,ni tietää kummasta se johtuu... Ku joku sano joskus ettei sillä vellillä olis kuulemma mitään merkitystä yöuniin..en tiiä sitte mikä on mein kohalla totta...

Mutta...hyvää alkanutta viikkoa kaikille Muruille...mä lähen Kelaan tappeleen siitä sairaan lapsen hoito-tuesta...=)!

Tiitiäinen78

Vierailija
13/55 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun jollain muullakin on pallo jalassa ;) On se vaan hauskaa...

Nyt pallo on nukkumassa ja isoveli leikkii ja höpöttelee itsekseen. Eilinen meni meilläkin ulkona, laitettiin pihaa kuntoon. Vielä olis tehtävää, vaikka koko ajan paremmalta näyttää. Edellisen emännän (siis rivariasuntomme entisen omistajan) saniaiset ja vuorenkilvet on kitketty ja oman maun mukaista istutettu tilalle. Miehellä on kesäpuhteena terassikaiteen rakennus.

Hikoilusta, meilläkin tyttö hikoilee öisin siitä eteenpäin kun tulee mun viereen. Pitäis vähentää vaatetusta, tähän asti olen tyhmänä nukuttanut yöhaalarissa. Lyhythihainen body riittäisi. Peitto pysyy kuitenkin päällä sen ajan kun omassa sängyssään nukkuu ja mun vieressä ei sitten tarvikaan peittoa.

Harmi kun jää treffit väliin :( Ei täältä viitsi päiväseltään lähteä ajamaan, tuli kuitenkin melkein 6 tuntia ajoa yhteensä. Kesälomalla tullaan Tampereelle ja Helsinkiin, toivottavasti sattuis joku tapaaminen niille päiville =) Mutta pitäkäähän hauskaa!

Mutta nyt kuuluu ikkunan takaa " plaa plaa plaa" , joten lienee pallo herännyt!

Marrastoive

Vierailija
14/55 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää aina välillä käydä raapustamas muutama rivi, että hengessä mukana. Oon vaan tietoisesti yrittänyt vähentää tätä netin käyttöä, kun alkoi olla jo riippuvuusrajalla.

Kuulosti niin tutulta nuo tissilakot sun muut. Meillä Pertulla on ollut jo parisen viikkoa sellainen meininki, että tissiä syödään päivälläkin vaan makuuhuonees sängyllä. Mielellään ei silloinkaan saisi kuulua ylimääräisiä ääniä. Ja jos ollaan esim mummolassa, pitää ainakin kattolamppua ihastella. Että osaltaan kuuluu varmaan tähän ikään.

Ollaankos me viimeisiä, jolla EI ole vielä hampaita? Kovasti kyllä tuo alaien pullottaa ja niidenkin uskon vaivaavan. Mun mielestä pitää välillä jopa pientä lämpöä.

Yöllä syödään vielä parikin kertaa ja oon kyllä antanut syödä, koska niinkuin esim marratoiveella oli, että välillä menee päivä, ettei tissimaitoa paljon laske. Välillä oikein säikähdin, että maito loppuu, jos poika ei suostu syömään. No välillä paremmin päivälläkin.

Meillä on poika myös tarkenevainen ja kun nukkuu usein ainakin puolesta yöstä meidän välissä ei paljoa peittoa tarvi.

Mitäs muuta puhetta onkaan ollut. Ai niin noita vauvauutisia! Onnea vaan kovasti. Hatunnoston arvoinen juttu, Itsestäni tiedän ainakin, ettei oma pää kestäisi kahta alle kolmevuotiasta. Perttu on kyllä ollut helppo ja aurinkoinen lapsi, että siinä mieles vois vaikka vauvakuume vielä yllättää. MUTTA eiköhän tämä meidän perhe nyt ole tässä!

Treffeistä: Lueskelin just tuossa Tampereen treffeistä. Mekään ei kyllä täältä nyt päästä. Tulis aika pitkä päivä. Mutta mietin kans, että saataisko TUULI ja KISUPIKKUKUU paikallistreffit. Ja voishan MARRASTOIVE Vaasasta ajella tänne Seinäjoelle, jos haluaa/jaksaa. Ajattelin kans liikennepuistoa, niin vois ottaa isommat mukaan ja siitähän on torille lyhyt, jos haluaa syödä tms. Olis ihan kiva nähdä, ties vaikka ollaan " tuttuja" ennestään?

Meillä on pojalla muuten tosi hassu etenemismuoto. Se on jotain ryömimisen ja konttaamisen väliltä. Kädet vedetään pitkälle rinnan alle, naama lattiaan, pylly pystyyn, polvet suoraksi ja irti maasta, vain varpaat lattiaan ... Välillä vähän keikkuu, mutta tämä on tyyli. HIH!

Hienoa kanelisokeri! Mulla olis hinku pudottaa kans painoa, mutta oon sellanen herkkuperse, että vaikeaa on. Karkit ja jätskit ja hyvä ruoka muutenkin, voi voi. Ennen raskautta pudotin 12kg ihan tarkistamalla ruokavaliota ja lisäämällä liikuntaa. Nyt olis niitä ihania vaatteita kaapissa, mutta tuo röllykkä tuossa pönöttää, ja vaatteet on taas isompaa kokoa huoh!

Ihanaa päivää teille kaikille, jotka huomenna tapaatte!

Koitan taas kunnostautua ja kirjoitella vähän useammin.

Vierailija
15/55 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin jos treffipaikkana joku sellainen, jossa tuo 3,5v.:kin viihtyy =)

Vierailija
16/55 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän olis hyvä aika ja paikka? Aloin tässä oikein miettiin, mut tyhjää raksuttaa :) Toki esim meille vois tulla, täällä tosin ei vielä remppa valmis, ei tokikaan mitään työkaluja tms loju nurkissa :)

Vierailija
17/55 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uh, väsyttää taas... Olin tänään töissä, olen sopinut että teen kesäkuun aikana 8-10 työpäivää.

Saa vähän käsitystä mitä se tulee olemaan sitten kun töihin palaa ihan oikeasti - aika poikki sitä on, kun on aamulla herännyt aikaisin, auttanut aamutoimissa babyn kanssa ja saanut itsensä edustuskuntoon, tehnyt täyden työpäivän ja matkannut keskustan ruuhkissa, käynyt kaupassa, ollut vielä illan pojan kanssa - kylvettänyt ja syöttänyt - saanut kaverin nukkumaan ja pääsee itse vetämään happea ekan kerran ja rauhassa syömään iltaysiltä. Toivottavasti ensi yönä ei tarttis herätä kovin montaa kertaa.

Nojoo, russutus sikseen. Oma on valinta.

Ollaan lähdössä Joelin kanssa kaksin reissuun viikonloppuna, ihan vallan lentäen. Onko muita marrasmuruja vielä ollut lentokoneessa? Jos on, niin kiltit vastatkaa mulle pariin kysymykseen - pistin oman pinon otsikolla Vauva lentokoneessa. Tai jotain sinnepäin.... Joo, nyt lienee aika mennä nukkumaan.

Anyara

Vierailija
18/55 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuli ja kisupikkukuu, sekä marrastoive. Oliko muita tältä alueelta? Mä ehdottaisin tuota liikennepuistoa, uimahallia vastapäätä. Siinä on hyvä leikkipuisto, joten monenikäisille isoillesisaruksille riittäis tekemistä. Mullahan on nyt ekaluokan päättävä poika ja kesällä 5-v täyttävä tyttö. Torille olis lyhyt, jos halutaan syödä esim. pikaruokaa. Uimahallin aulassa on myös kahvio ja omienkin eväitten syöminen onnistuu. Jos ilma äityy yhtäkkiä kovin huonoksi, voitais sitten mennä vaikka Tuulin luo?

Mulle sopii ainakin melkein mikä aika tahansa. Ehdota sinä marrastoive, kun kauimpaisena olet. Palataan asiaan ;)

Vierailija
19/55 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valvottaa vaan...Mulla on semmoinen vinkeä homma että mnee yöunet pariksi tunniksi harakoille jos on puuhasteltu intiimejä miehen kans=) Joo,on se vähä rasittavaa,kun ei tässä 3lapsen perheessä oikein kauheesti oo noita päiväsekstailuaikoja tarjolla ja sit ku puuhastelee illalla ni ei saa unta!! Mies tuolla onnellisena kuorsaa niinkuin lapsosetkin.

En laittanu vauvalle ulos tänään kuin pitkähihaisen bodyn,sukat,velour-housut ja lierihatun.Ei korvia tartte kesällä ihmeen eritisesti suojata.

Huomenna sit neuvola..Kiva nähdä miten on kasvua tullu.Mun mielestä ainakin toi paino on ehkä tasottunu ja poika vähä hoikistunu.

Vierailija
20/55 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nuorin taas kuumeessa,oli ilta päivästä asti itkunen ja mittasin lämpöökin mutta kun ei ollu niin mentiin reiluksi tunniksi isompien lasten kanssa tallille...

Kotiin tullessakaan ei ollu edes lämpöä,mut nyt klo:01.00 kuumetta oli 38.8.

Onneksi joi ja söi juuri,eli joi vettä ja otti maitoakin...

Meillä on se ilkee puoli ettei poika sit nukkuis makuullaan vain sylissä kun on kuumeessa,nytkin tässä sylissä tuhisee.

Mutta öitä vaan kaikille muille jotka pääsee nukkumaan...

Toivoovauvaa silmät ristissä...