Miksei kaikki maksa kellolla? En voi ymmärtää
Kello on aina ranteessa eikä voi pudota eikä tarvii kaivaa puhelinta esiin.
T. 65v DI-mies
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttääkö joku vielä kelloa? Ompa noloa.
Älykello on melkein kaikilla.
Meillä on viisihenkinen perhe, kolme teinipoikaakin löytyy. Kellään ei ole älykelloa. Eikä kukaan ole sellaisen hankkimista edes puhunut/ ehdottanut/ toivonut.
Eihän sille mitään voi, että ap on ymmärrystä vailla. Voi pientä rassukkaa.
Setelit eivät takkuile maksutilanteessa.
No vaikka siksi ettei ole kelloa. Hoidan kaiken puhelimella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttääkö joku vielä kelloa? Ompa noloa.
Älykello on melkein kaikilla.
Ei todellakaan ole.
Älkää sortuko vastailemaan näihin älykellolla tai puhelimella maksamiskyselyihin. Helvettiäkö se kellekään kuuluu millä maksaa, kunhan maksaa eikä varasta.
Ei kaikilla ole sellaista kelloa, jolla voi maksaa. Toisekseen minusta on aika se ja sama millä kukakin maksaa.
Itse maksan paljon kellolla, kun se nyt on aina kädessä ja on se helpoin. Meillä on teinillä myös ApplePay kellossa, jotta kortti on aina mukana. Myös mieheni ja esim. vanhempani ja tätini maksaa enimmäkseen kellolla.
Siitä huolimatta, että se on yleisin maksutapa lähipiirissäni, minulle ei ole yhtään vaikea ymmärtää, että jotkut ei sitä käytä. Jokaisella on omat preferenssinsä asioissa.
Meillä töissä (päiväkoti) ainakin on melkein kaikilla älykellot. Perinteisiä kelloja ei ole ihmisillä ollut enää ainakaan 6-7 vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käytä älykelloa, koska jatkuva itsensä mittaaminen ei tee hyvää. Maksaminen onnistuu ihan yhtä hyvin puhelimella tai kortilla.
Tästä mä olen ihan samaa mieltä. Kun katson ystäviäni jotka on koukuttuneet älykelloihinsa ja sitä kautta ruumiintoimintojensa vahtaamiseen, en missään nimessä osta kyseistä kapinetta kuuna päivänä. Hehän toki muistavat joka välissä mainita että "ihan vaan hupimielessä tätä on joskus jännä vilkaista, ja tietenkään tähän en koukussa ole". Varmaan uskovat höpinänsä itse. Tiedä häntä.
Joillain varmasti menee överiksi, mutta suurimmalla osalla ei. Itse käytän älykelloa lähinnä juoksulenkkien mittaamiseen ja sykkeen seuraamiseen näillä lenkeillä. Minulla ei ole ilmoituksia päällä kellossa muuten, mutta lapselta tulevat viestit näkyy myös kellossa. Muuten näen ilmoitukset, jos katson puhelinta.
Käytän älykelloa vain lenkillä ja jumpassa ja niissä ei tarvii maksaa mitään. Muuten käytän naisellisempaa, kaunista rannekelloa.
Me ollaan sen verran uudenaikaisia ettei me makseta enää mistään mitään. Kaupassa tavarat hameen alle ja morjens.
Tälleen säästyy kassaneidinkin aikaa.
T: Miranda
En käytä rannekelloa koska saan siitä ihottumaa
En todellakaan anna Rolexiani vaihdossa pakastepizzaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten miestenkellolla voi maksaa? Rolexissa ei tietääkseni ole älyominaisuuksia.
Se rolexi jonka ostit jurrissa n..kerin ranteesta fugessa niin siinä ei ole paljon muitakaan ominaisuuksia !
Vierailija kirjoitti:
Meillä töissä (päiväkoti) ainakin on melkein kaikilla älykellot. Perinteisiä kelloja ei ole ihmisillä ollut enää ainakaan 6-7 vuoteen.
vain junteilla on älykello.
t. hieno neito
Minulla on älykello sekä -puhelin. Silti maksan mieluiten ihan kortilla. Totta kai tiedän, että olisi mahdollisuus yhdistää noihinkin, mutta ei kiinnosta.
Mun pieninkin kello on halkaisijaltaan 30 cm eli ei mahdu käsilaukkuun. Enkä usko, että sillä edes voisi maksaa :D
Vierailija kirjoitti:
Silikoniset älyrannekellot aiheuttaa ihottumaa ja aidolla kultakellolla ei voi maksaa.
Kyllä mä myyn sulle vaikka 2 litraa maitoa sitä aitoa kultaista Rolexia vastaan!
Ei niitä lukemia tarvitse koko ajan katsoa. Kai asetuksista voi pistää pois myös ilmoitukset, jottei pomppaa näytölle? ,
Onhan tuo kätevää, mutta itse en ole käyttänyt rannekelloa since 1989