KESÄKUISET maanantaihin:)
Oikein paljon Onnea Tuuli@lle ja koko perheelle! Ihana kuulla että synnytys mennyt hyvin ja siitä jäi hyvä mieli. Ja ihana pikkuinen vauva:)
Ja paljon tsemppiä SALIISAlle sektioon!! Odotellaan kuulumisiasi heti kun pääset netin ääreen. Voimia:)
Täällä puksutellaan " jo" rv 38+5 mutta eipä merkkejä että vielä olisi tulossa. Käynnistystä luomusti ollaan koitettu loppuviikosta asti harrastamalla säännöllisesti kaikkia kolmea s:ää mutta eipä ne tehoa;) Vauvalla on oma aikansa ja tulee sitten kun tahtoo tulla. Nyt ei taas kiirettä kun mies on viikolla töissä ja esikoisen hoitaja samoin viimeistä viikkoa vielä tämän viikon, joten toivotaan että ainakin ensi viikonloppuun asti vauva pysyy matkassa mukana, ja varmaan kyllä pysyykin.
Oikein mukavaa uutta viikkoa kaikille ja uusia vauvauutisia odotellessa:)
Ps. Kohta varmaan vois laittaa jonkun pinon mihin kirjoteltais jo syntyneitä kesäkuu-vauvoja syntymiskertomuksineen, vai mitä?:)
Kommentit (25)
Odessa olikin jo miettinyt hyvää syntymäpäivää Millille..... Mä olen kanssa ajatellut että tuo 050607 olis aika hyvä päivä syntyä, viikkoja tosin on vasta 37+6 joten haaveeksi taitaa jäädä. Meidän vanhempi tyttö kun on syntynyt 010203......
Voinnissa ei mitään uutta edelleenkään, särkee vaan joka paikkaa ihan hulluna koko alapää ihan kipeenä. On tämä kyllä ihme valitusta, aikaisemmin on päässyt aina niin helpolla.....
Marikki se taitaa ollakin sitten seuraava potilas....tsemppiä vaan jos lähtö tulee yöllä!
Palataan huomenna, rauhalliset yöt kaikille!
Tiina
Joo, mä veikkaan kyllä MANIA seuraavaks vauvanhakijaksi, eiks hänellä ollukin suppareita ja muita tuntemuksia?
Tai sitten HULDA80? En nyt muista, olivatko kumpikaan pinossa tänään.
Onnea TUULIALLE ja KIINAN PÖPÖÄ jo onnittelinkin aiemmin muistaakseni.
Minä pesin eilen parvekkeen ja takapihan terassin ja seinät yms. mutta eipä tää homma ole edistynyt. Lauantaina yöllä jo luulin,että tyyppi tulee ulos, kun oli sellaset sambat mahassa. Olin kaverin 30-v.-juhlissa 01 asti ja kun yritin käydä nukkumaan, niin 1.30-2.30 oli sellasta mellastusta tuolla mahassa, että oksat pois. Ei suppareita, mutta liikehdintää, joka tuikki tonne alapäähän kiitettävästi. No, jospa ois sekin vähän edistänyt.
Huomenna tulee siis 39 rv täyteen, pukspoks. En viittis odottaa 9 pv yli niin kuin esikoisella, varsinkin jos helteet jatkuu. Yks hellemekko mahtuu,s e on ainoa kesävaate ja kohtuu typerältä näytän siinäkin!! Täytyy siis piileskellä täällä pihapiirissä, jos tosiaan hellettä pukkaa. Ainoat mahtuvat housut ovat mustat sammarit, joten kuuma tulee niissä.
Nyt katsomaan Sinkkuelämää, hyvää yötä!!
Mä oon vaan nykyään jotenkin niin kiireinen etten millään ehdi istua koneella tarpeeks. :) Mut Mani on ihan varmasti synnyttämässä ellei jo nyytti kainalossa koska sitä ei oo kotiloiden pinossakaan näkyny. :D *kyttääjä*
Mut nyt on ainakin kolmena päivänä tullu päiväaikaan kipeitä suppareita muutama ja iltasella tulee aina ehkä n. puolen tunnin välein ainakin. Tänään on menkkajomotuksia, kun kahtena edellisenä iltana tuli ihan kunno suppareita jopa 6min välein parisen tuntia. Ehkä ne on jotain esivalmistelua kohdulta...? :) Ite ainakin toivon, että osa työstä on näillä jo tehty ennen suurinta koitosta. :D
Hulda 37+4
Tänään kotiuduttiin tytön kanssa ja ei voi kyllä muuta sanoa, kun että olen ihan ihmeissäni miten hyvin kaikki on lähtenyt menemään. Maito nousi kohinalla rintoihin eilen, tyttö syö ihan älyttömän hyvin. Mikä on tietysti ihan tosi hyvä, kun on niin kovin pieni kirppu. Esikoinen on ottanut tulokkaan hyvin vastaan ja tämä minun oloni on ihan jotain ihan uskomatonta..? Ihan oikeasti ei ole tippaakaan sellainen olo, että olisi ollut etes raskaana tai synnyttänyt. Ei siis koske mihinkään, pystyn käymään vessassa norm. jne. Uskomattoman hieno juttu, kun esikoiselta en pystynyt istumaan/kävelemään normaalisti saati käymään vessassa ilman itkemistä n. kahteen kuukauteen synnytyksen jälkeen. Näin sitä voi tosiaan olla raskaudet, synnytykset ja toipumiset ihan toistensa vastakohdat.:)
KP:n kanssa ei ikävä kyllä törmätty saikulla, vaikka kovasti yritin katsella ympärilleni sillä silmällä. Taidettiin olla eri osastoilla.
Taysissa oli muuten ihan uskomattomat ruuhkat sinä yönä saleissa ja jouduttiinkin ekaksi päiväksi tytön kanssa tuolla synnyttäneiden osastolla tytön kanssa päiväsaliin. Illalla onneksi päästiin jo huoneeseen.
Teillä on ollut puhetta noista kuuluisista ässistä. Ja huvittavaa, mutta niin totista totta on, että minä olin juuri lattian pesussa, kun minulla silloin to alkoi ne vedet mennä. Jäi vain keittiönlattia pesemättä, kun tuli lähtö.:D
Muutenkin, jos joku jotain synnytysoireita haluaa kuulla niin minulla oli torstaina heti aamusta asti todella huonovointinen ja pahaolo. Mahaa poltti ja jomotti enempi, vähempi koko päivän ja oli vaan jotenkin sellainen henkisesti ihmeellisen rauhallinen olo.
Muutenkin minullahan oli juuri noita menkka jomotuksia ja polttoja koko viime viikon mahalla ja selällä ja niillä nuo paikat alkoi kypsymään ja aukeamaan. Eli kellä niitä nyt olikaan niin lupaavalta kuulostaa.:)
Siitähän on muuten nytten tasan viikko, kun olin ekan kerran Taysissa päivystyksessä ja kun sieltä sitten lähdin vielä takaisin kotiin ja nytten olen tytön kanssa kotiutuneena kotona. Aikamoista hurlumheita tämä kyllä oli.
Pakko on vielä roikkua täällä teidän muiden mukana jännäämässää kenelle seuraavana lähtö tulee.:)
Saliisalle onnea nyytistä.:) Ja onkos Manille tosiaan tullut lähtö, kun ei näy. KAikille ihan kauheasti tsemppiä, supistuksia ja pitkää pinnaa toivottelen. Nyt painelen tuon ukko kultani viereen omaan sänkyyn nukkumaan, että jaksaa kohta taas herätä tissittelemään.:)
Tuuli@ ja tyttö 3.5 vrk:tta
Mä kirjoittelin tuossa päivällä pitkät ritirimpsut ja kaikki sitten katos taivaan tuuliin... Nyt en jaksa enää uusiks kirjoittaa... joten pikainen ilmoittautuminen vain.
Ensiksikin: PALJON ONNEA TUULI@LLE JA PERHEELLE VAUVELISTA(kyllä sitä odotettiinkin, et milloin sinä poksahdat...)
JA SAMOIN SALIISALLE, JOKA KAIKETI ON JO VAUVANSA SAANUT!
Mä olen päättänyt Millille hyvän syntymäpäivän...
Se tulee ulos tämän viikon perjantaina. Hih. Meidän perheessä kaikki tytöt ovat aina syntyneet perjantaisin. Mutsi, mun isosisko, minä, mun pikkusisko ja vielä siskon tyttökin. Eihän Milli nyt voi tehdä tässä poikkeusta(ellei sitten olekin vastoin 4d-ultraa sittenkin poika... hah).
Ja kaiken lisäksi, mä olen syntynyt täydenkuun aikaan... ja ens perjantaina sellainenkin olisi juuri sopivasti.
Eli laittakaas muistiin: Milli syntyy 1.6.
(ja jumankauta sitä pettymyksen määrää, jos ei synnykään... hahaha).
Ennustaja-elli kyllä ennusti vasta 11.6. Mutta jos sille olis vahingossa tullut lyötyä tekstiin yks ykkönen liikaa... :)
Mitään uutta ei auringon alla olotiloissa. Hieman menkkajomotukset lisääntyneet ja öisin on alkanut tulemaan kummallista selkäpolttoa... no perjantaina sitten tositoimia... haha.
Jaksuja kaikille!
Ode ja Miltsi 39+2