Pupan vihaajat ovat oikeasti kaapissa olevia Pupparakastajia. đ„°
Ne on ihan höppĂ€nĂ€pöppĂ€nöitĂ€ đ„°đ„°đ„°đ„°đ„°đ„°đ„°
Kommentit (14)
Kukaan ei vihaa, kukaan ei rakasta. Halveksiminen ja ylenkatse ovat vallitsevat tunteet, jos jotain tunteita yleensÀkÀÀn herÀttÀÀ. Valtaosa ihmisistÀ ei piittaa pÀtkÀÀkÀÀn.
VitĂșttĂĄĂĄko, luuseriÀÀliö? Kerro!
Konala ja PuppađŽđ»đ„łđ„žđ„©đ
Jep ne on itse pedofiilejÀ jotka eivÀt ole hyvÀksyneet tunteitaan.
spÀmmi poistoon
ps. ota iltalÀÀkkeesi
Voi ressua, joutuu itse nostelemaan aloitustaan kun ketÀÀn muuta ei kiinnosta. SÀÀlittÀvÀÀ.
VASU POIS! đ”đ»đ§șđ§șđ§șđ§șđ§ș
Vierailija kirjoitti:
Puhu vain itsestÀsi, idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhu vain itsestÀsi, idiootti.
Olen hyvÀksynyt tunteeni.
Vierailija kirjoitti:
Voi ressua, joutuu itse nostelemaan aloitustaan kun ketÀÀn muuta ei kiinnosta. SÀÀlittÀvÀÀ.
Uli uli..
Vierailija kirjoitti:
spÀmmi poistoon
ps. ota iltalÀÀkkeesi
Jankuti jankuti...
Vierailija kirjoitti:
Ilmoitettu poistettavaksi.
Mahtaa Àiti olla ylpeÀ lapsestaan. Osaa tehdÀ ilmoituksia. Muuta ei sitten osaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei vihaa, kukaan ei rakasta. Halveksiminen ja ylenkatse ovat vallitsevat tunteet, jos jotain tunteita yleensÀkÀÀn herÀttÀÀ. Valtaosa ihmisistÀ ei piittaa pÀtkÀÀkÀÀn.
đ Joko raivostuit tarpeeksi. Miksi luet aloituksia joita vihaat? Oletko masokisti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
đ Joko raivostuit tarpeeksi. Miksi luet aloituksia joita vihaat? Oletko masokisti?
Otappa elÀtti lÀÀkkeesi, miten sinÀ lapsellinen aikuinen nainen voit ollakin noin sekaisin. Tunge se puppa fiktiivinen pedofiili sinne minne ei aurinko paista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otappa elÀtti lÀÀkkeesi, miten sinÀ lapsellinen aikuinen nainen voit ollakin noin sekaisin. Tunge se puppa fiktiivinen pedofiili sinne minne ei aurinko paista.
Onko sinulla ystÀviÀ? Kavereita? VÀlittÀvÀtkö vanhempasikaan sinusta?
Luulen ettei noin negatiivinen ja katkera ihminen ole kenenkÀÀn kaveri. Surullista. đą
NĂ€inhĂ€n se meneeđŽđ»đ