Oletko nussinut autossa?
Liftasin pukumiehen mersuun. Ajoimme sivutielle ja naimme kunnolla.
Kommentit (39)
Naapurin mies joskus tarjoaa kyydin kaupungilta kotiin. Päädymme syrjäiseen paikkaan ja saan kovaa. Kotonakin vielä spermaa valuu pillustani.
Linja-autossa kerran takapenkillä. Edessä oli useampi tyhjä penkkirivi, kukaan huomannut sitä että vähän istutiin pällekkäin.
Pari kertaa. Eka kerta pienehkössä Volvo 360:ssa. Tästä naisesta tuli vaimoni ja lasteni äiti. Toka kerta Volvo 240:ssa. Tästä toisesta varmaan joku muu sai vaimon myöhemmin.
Yleensä pettämis touhuissa olen nussinut autossa. m34
Noin nuori ja jo pettänyt..voi voi.
Opiskelijapoikana tyttöystävä asui 100 km. päässä, ja tavattiin viikonloppuisin. Kerran oltiin autoajelulla ja intohimot iskivät. Siis pimeän metsätien alkuun parkkiin. Köyhän opiskelijan vanhan volkkarin takapenkki oli ahdas, mutta himo auttoi mahtumaan... Talvikamppeissa oli kova työ kaivaa esiin lukiolaisen pienet tissit ja ja itse pääkohde - mutta himo jälleen auttoi. Kauan ei kestänyt kun koulutytön tiukkuus pusersi esiin viikon spermavaraston. Mihin lie joutuikaan.
Tätä olen muistellut vuosikymmeniä myöhemmin, kun ollaan naimisissa. Rouva ei muista koko tapahtumaa - tai ehkä ei ole varma kuka mies takapenkillä olikaan...
Vierailija kirjoitti:
Naapurin mies joskus tarjoaa kyydin kaupungilta kotiin. Päädymme syrjäiseen paikkaan ja saan kovaa. Kotonakin vielä spermaa valuu pillustani.
Kiva tarina, Pena.
Satoja kertoja. Jossain vaiheessa lapset kasvoivat niin isoiksi, ettei kotona ollut paikkaa naida rauhassa. Joka päivä oli saatava, niin kätevä tapa oli ajaa jonnekin metsätielle, ja hoitaa hommat autossa. Nyt lapset ovat omillaan, ja voi rauhassa paneskella missä huvittaa. Joskus vieläkin verestetään muistoja. Ei koskaan tiedä milloin, ja missä himot iskevät päälle.
Otin kerran kyytiin lomalle liftaavan solttupojan. Matka oli aika pitkä, siinä riitti nuorille miehille aikaa jutella syvällisempiäkin. Kautta rantain kävi ilmi että hän on ainakin jonkun verran miehiin päin mutta kokematon. Ehdotin että pysähtyisimme levähdyspaikalle vähän levähtämään...Soltun mielestä se olisi liian julkinen paikka, joten etsittiin syrjäinen sivutie ja sen varresta suojainen kätkö meille. Hän halusi kokea kaiken mitä mies & mies voivat yhdessä kokea, molemmin puolin. Upeat hetket uuvuttivat meidät ja nukahdimme sylikkäin heräsimme vasta aamulla ja jatkoimme matkaa.
- Muisto vuodelta 2007
Saab 93, 96, 99 j 900. Lisäksi M. Galant. Näissäsuseita kertoja, en jaksa muistaa kuinka monta... ai niin, Isuzu Bellett ja Audi 80, mutta eivät omia autoja.
Joten kyllä piukkoihin paikkoin aina mahtuu!
Lukioaikoina vanhasta Jettasta tuli pyörillä kulkeva sänky. Emme harrastaneet koskaan seksiä muuten kuin lähetyssaarnaajassa ja takapenkille mahtui olemaan ihanan tiukasti päällekkäin joka takasi mulle tyttönä alla orgasmin joka kerralla. Yleensä monta orkkua kun ei maltettu lopettaa edes kolmeen yhdyntään. Jokainen kerta vaan tuntui paremmalta ja paremmalta ja pojan loppukiihdytys kesti kauemmin ja kauemmin ja oli koko ajan kovempi ja kovempi. Hänen erektionsa ei löystynyt ollenkaan ja sojotti kivikovana suoraan ylöspäin heti laukeamisen jälkeen. Olin aivan ihmeissäni poikaystäväni suorituskyvystä.
Joskus reissussa 80-luvulla,mutta en kyllä tykännyt. On se vaan niin kömpelöä touhua.
Auto on pyhä paikka, eikä siellä panna vaan rattiraivotaan ja haukutaan osaamattomia kuskeja.
Lukemattomia kertoja postiauton takapenkillä. Kissa katsoi etupenkiltä.
Vierailija kirjoitti:
Pari kertaa. Eka kerta pienehkössä Volvo 360:ssa. Tästä naisesta tuli vaimoni ja lasteni äiti. Toka kerta Volvo 240:ssa. Tästä toisesta varmaan joku muu sai vaimon myöhemmin.
Volvo mies
Yleensä pettämis touhuissa olen nussinut autossa. m34