Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ennustajaeukko...

Vierailija
27.05.2007 |

seurassanne pienen hetken...

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tuleeko lisää lapsia? Milloin?

Muutto edessä?

Mitenkäs parisuhde?

Muuta?

Parisuhteen eteen te teette näköjään töitä ja se tuottaa hedelmää, ehkä mietteissänne on vauvan odotus? Ja se tulee toteutumaankin. Muuttoa en nyt juuri näe, ainakaan minnekkään kauaksi nykyisestä asuinpaikastanne.

Vierailija
22/41 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

saanko vielä joskus tosi-ystävän?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miten meidän asuntoasiat järjestyvät?

Kyselee Rina

Vierailija
24/41 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Tuleeko lisää lapsia? Milloin?

Muutto edessä?

Mitenkäs parisuhde?

Muuta?

Parisuhteen eteen te teette näköjään töitä ja se tuottaa hedelmää, ehkä mietteissänne on vauvan odotus? Ja se tulee toteutumaankin. Muuttoa en nyt juuri näe, ainakaan minnekkään kauaksi nykyisestä asuinpaikastanne.

Vierailija
25/41 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta entä ne lapset? Saanko lisää lapsia? Joka on suurimpia toiveitani =)

Vierailija
26/41 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Osaatko sanoa mitään äidistäni?

Kiitos jos vastaat ja hyvää kesää!

Äitisi tulee olemaan tulevaisuudessakin osa teidän elämäänne.

Vierailija
27/41 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Montako lasta meille suodaan? Tyttöjä vai poikia? Meneekö elämämme ilman suuria suruja?

Lapsia näen useamman kuin yhden teidän perheessänne. Sukupuolta-sukupuolia en uskalla ennustaa. Teillä tulee olemaan enemmän onnea elämässänne, kuin surua.

Vierailija
28/41 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kyselee, ettäonko lapsia tiedossa milloin? Kuinka parisuhde jatkossa toimii?

Näen sinut piankin kasvavan masun kanssa kulkevana onnellisena odottajana. Parisuhteenne nousee uudelle tasolle odotuksen myötä.

Vierailija
29/41 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako lasta näet minulle ja ovatko tyttöjä ja poikia ja milloin he syntyvät? rakennammeko oman talon ja jos, niin kuinka pitkän ajan päästä? saammeko tontin rakastamaltani alueelta?

Entä näkyykö muuta? Parisuhde, työ ja talous ym?

Kiitos jos tänään ehdit minulle nähdä!

Punapää

:)

Vierailija
30/41 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tuleeko lisää lapsia? Miten työkuviot menevät? Asuminen?

Kiitos sinulle! A

Näen teidän perheenne muuttavan uudelle paikkakunnalle työn vuoksi. Lapsiluku ei taida vielä olla teillä täynnä, mutta saatta jokunen aika vierähtää, ennenkä annatte uudelle idulle luvan alkaa kasvamaan.

Vierailija
31/41 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Saammeko vielä lisää lapsia? Pikkukolmonen olisi toiveissa... Entä mitä näet minulle työelämään liittyen? Työasiat olivat aika solmussa kun jäin pois töistä, mitä siellä on edessä kun palaan hoitovapaalta?

T: Kaksosten äiti

Työssäsi joudut venyttämään pinnaasi lomaltapaluusi jälkeen. Mutta selviät siitä kyllä. Tulet jonkin aikaa olemaan työelämässä, ennenkä alat odottaa uutta vauvaa. Mutta lapsiluku teillä ei todellakaan vielä ole täynnä. :)

Vierailija
32/41 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kyselity työasioistasi. Sinulle näen työntäyteisen tulevaisuuden, saat tehdä juuri sitä työtä, mistä olet unelmoinut ja taidat unelmoida tälläkin hetkellä!?

Vierailija
33/41 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisena näet perheemme tulevaisuuden, lähinnä töihin, asuinpaikkaan, talouteen ja lapsilukuun liittyen?

nimim. " valoa kaipaava"

Vierailija
34/41 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sinulle yritin vastata eilen, mutta en jostain syystä saanut viestejä perille, kokeillaan nyt. :)

Tuhannet kiitokset vastauksesta! Voisitko vielä kertoa niistä lapsista. Olen äärimmäisen kiitollinen näistä kahdesta ihanasta mutta tuleeko vielä lisää?

Teillä on miehesi kanssa molemmilla sydämissänne vielä tilaa uudelle vauvalle ja se teille suodaan. :)

Vierailija
35/41 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Saammeko pian lisää lapsia, miltä näyttää muuten minun/meidän tulevaisuus? Töitä? Kotona oloa? Niitä lapsia?

Kiitos!

Sinulle näen pidemmän kotona olon kauden olevan edessäpäin... tästä päätellen tulee teidän perheenne lisääntymään ainakin yhdellä naperolla.

Vierailija
36/41 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

saanko vielä joskus tosi-ystävän?

Uskaltaudu avaamaan itsesi henkilölle, joka tuntuu olevan sinua varten. ystävä odottaa sinua lähitulevaisuudessa kyllä.

Vierailija
37/41 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Saammeko pian lisää lapsia, miltä näyttää muuten minun/meidän tulevaisuus? Töitä? Kotona oloa? Niitä lapsia?

Kiitos!

Sinulle näen pidemmän kotona olon kauden olevan edessäpäin... tästä päätellen tulee teidän perheenne lisääntymään ainakin yhdellä naperolla.

Vierailija
38/41 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka

Elämän muutoksen myötä harkitsemme ison riskinottoa...kannattaako se? Miten käy työni; jatkanko nykyisessä yrityksessä?

Kiitos =)

Vierailija
39/41 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 31 olisi kovasti toivonut vastausta, olen jäänyt kelkasta nippanappa pois jo parina iltana :(

Vierailija
40/41 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

27-vuotta, yksi pieni lapsi, naimisissa. Ruskeat hiukset, siniset silmät.

Mitä näet avioliittomme suhteen? Tosinaan tuntuu, että tekisi mieli lyödä hanskat tiskiin, vaikka kuitenkin tunnen syvällä, että kiikumme vielä keinustuolissakin yhdessä.

Tulenko kestämään tulevan työni henkiset paineet? Olenko oikeaan suuntaan kulkemassa ollenkaan? Toisaalta tiedän, että tämä on minulle annettu tie, mutta toisaalta tekisi mieli juosta karkuun. Haluan auttaa, mutta " kapeakatseisuus" ahdistaa.

Tuleeko tuleva synnytys sujumaan hyvin?

Kiitos, jos voit auttaa. Nämä asiat mietityttäneet jo kauan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi