Mun menee miehen kanssa hermot!
Olen tottunut olemaan lasten kanssa yksin kotona ja hoitamaan kaikkea. Nyt mies kesälomalla ollut muutaman päivän ja mulla hermot jo kireällä!
Tänään mies päätti yhtäkkiä, että mennään rannalle uimaan. No, ei siinä mitään, mutta kun en ole voinut ajaa säärikarvoja kun just muutama päivä loppui tuo vaahto. Ja minulla säärikarvat kasvaa päivässä ihan hirveäksi.
Odotin sitten autossa lukien lehteä kun mies ja lapsi olivat uimassa. Kun tulivat sieltä, niin mies sanoi, että huomasinko muka muiden naisten säärikarvoja autosta asti!! ööh? Siis mitä?!?
Mua myös ärsyttää se, että mies ei pidä enää itsestään huolta. Sille on ihan sama miltä näyttää. Ja sitten tuolla pihalla nauraa muille " vähän hömpsyisille" ihmisille!
Kommentit (20)
Jos aloittaja on tosissaan, niin nyt kyllä!!
Miehesi on kiva, kun halusi lähteä uimaan. Karvat, voi herramujeeee.
Itse olen kyllä karvajalkana mennyt rannalle ja uimahalliin, jos en ole ehtinyt karvoja ajella. Jos se jotakuta häiritsee, niin olkoon niin, pienet on silloin ihmisellä murheet ja sehän on vain hyvä.
Miehes kuulostaa normaalilta, sinä et! Voi vittu ja säärikarvat.
Ihmeellistä jäädä autoon moisesta syystä! Mitähän se lapsi muistaa aikuisena, äidin rehottavat säärikarvat vai sen, että äiti lukkiutui autoon, kun isä jaksoi olla uimassa lapsen kanssa?
Lapsi tietää sen, ettei äiti käy järvessä uimassa! Me puuhaillaan lapsen kanssa kaikkea muuta.
Sääliksi käy sun lastas jolla noin turhamainen äiti! Onneksi sentään isältä tuntuu löytyvän tervettä maalaisjärkeä kasvattamaan lapsesta normaali ja tervehenkinen!
Itse toki ajan säärikarvat ennen rannalle menemistä, mutta en minä kenenkään (varsinkaan pienen lapsen) päivää alkaisi niiden takia pilaamaan, vaikka olisivat jääneet ajamatta. Lapsellista.
mikset laittanut vaikka pidempää hametta ja mennyt rannalle istumaan? on se vaikeaa...
On mua itseänikin hävettänyt jokusen kerran karvoineni kahlata lapsen kanssa rannalla. Mutta enemmän musta olis idioottia autossa istua. Mitä sun mies sanoi tilanteessa vai oliko sen mielestä ok? Sitäpaitsi joutuivat varmaan käymään pikauinnilla kun sä odotit autossa.
piti mennä sinne rannalle autoon istumaan. Olis jääny kotiin vaikka siivoamaan tai lepäilemään. Olis herättäny lapsissa paljon vähemmän ihmetystä. Voiko joku olla noin itseään täynnä, että menee istumaan khelteellä autoon katsomaan kun toiset ui. Onko tällä palstalle yhtään normaalia ihmistä.
saippuaa ja niin varovasti sitten ajellu ne karvas..kun kerta vaahto oli loppu.
mieti, miten paljon kivempaa olisi ollut, jos äitikin olis ollu mukana. Varsinkin, jos harvemmin ehditte tehdä mitään tuollaista koko perheen voimin. Kuulostaa nyt siltä, et on mami saanut dädiltä liian vähän huomiota ja kiukuttelee :)
Ei siis ollut mahdollisuutta ajella niitä karvoja tai jäädä kotiin. Sen takia olin autossa odottamassa ja luin lehteä. he saivat uida ihan rauhassa.
Asian pointti oli siinä, että miehen mielestä on ok mennä talviturkissa rannalle kun kaukaa ei kukaan näe.
jotka aiheuttaa korkean eroprosentin. Vaikee ihminen olet. Voihan se miehesikin olla, mutta kirjoituksesta epäilen sinun hankaluuttasi.
hän rakastaa sinua karvajalkoinesi kaikkinesi ja tahtoo viettää aikaa sinun ja jälkikasvunne kanssa. Kuulostaa oikein hyvältä lomalta minusta, mutta pikkurouva on suu norsunvitulla.
Monet asiat rupeavat todella helposti ärsyttämään. Ja se kaikista eniten kun mies rupeaa tahallaan ärsyttämään!
Kannattaisi kyllä mennä keskustelemaan terapeutin kanssa. Jonkun oikein hyvän ja kalliin.
Se ei ole kivaa kenestäkään ja vain aiheuttaa ikävän noidankehän. t. toinen välillä turhan vaikea.