Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvännäköisenä pidetyt julkkikset, joiden ulkonäkö ei vetoa sinuun ollenkaan?

Vierailija
31.08.2026 |

Tähän ketjuun julkkiksia, jotka ovat objektiivisesti katsoen tai muiden mielestä hyvännäköisiä tai edustavia, mutta eivät vain sinuun henkilökohtaisesti vetoa millään tavalla.

Julia Roberts. Ja tarkoitan myös kun oli nuori ja huipulla. Varmastikin suurimman osan mielestä kaunis, mutta jokin hänessä on aina etonut. Silmät, hymy ja myöskin ääni sellainen, ettei vain viisari värähdä ollenkaan. 

Kirsten Dunst. En nyt ole varma onko hän yleensäkään erityisen kauniina pidetty, mutta jos tulisi esim. Tinderissä vastaan, niin en kuvan perusteella swaippaisi. Eikä kyse ole pyöreästä naamasta, sillä osa tuon mallisista kasvoista on kauniita. 

Nanna Karalahti. Viimeisen päälle timmi kroppa ja kaiketi hyvännäköisenä pidetty, mutta en vain itse pidä yhtään oikein mistään hänen kasvoissaan. En silmistä, nenästä, leuasta tai suusta. Hiukset ok.

Miettimällä näitä varmaan löytyisi kymmeniä, mutta nuo nyt ensimmäisenä tuli mieleen.

Kommentit (170)

Vierailija
141/170 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

George Clooney. 

Vierailija
142/170 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jennifer Aniston ehdottomasti. J.Lo

Jlo on mun mielestä todella kaunis ikäsekseen ja kurvit oikeilla kohdilla vartaloa. Vaihtasin oman kropan hänen kanssaan koska vain. T. Harteikas riipputissinen nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/170 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: ”Hyvännäköisenä pidetyt julkkikset, joiden ulkonäöstä olen erityisen kateellinen”?

Se on sellaista kun oma kroppa ja naama on kuin maatiaispossulla.

Vierailija
144/170 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jennifer Aniston ehdottomasti. J.Lo

Mun mielestä taas Jennifer Aniston oli seksikkäin Frendeistä. Courtney Cox oli kauniimpi, mutta Anistonissa oli jotain alkukantaista eroottisuutta. Se sarjan kolmas nainen jäi kyllä väkisin heidän jalkoihin, kun taviksen näköinen oli. Puhun tosin vain Frendien 90-luvun versioista, en tiedä miltä nykyään näyttävät. Eivät varmastikaan ainakaan paremmilta. 

Vierailija
145/170 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennifer Lawrence. Ihan nyt oikeasti, näyttää rumemmasta päästä olevalta Suomi-tavikselta. Kuten myös Matt Damon. 

Vierailija
146/170 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat Beckhamit. David leimannut itsensä täyteen ja Victoria nälkiinnyttää itseään. V olisi paremman näkönen normaalipainosena.

Vierailija
147/170 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap: ”Hyvännäköisenä pidetyt julkkikset, joiden ulkonäöstä olen erityisen kateellinen”?

Se on sellaista kun oma kroppa ja naama on kuin maatiaispossulla.

Moi Nanna Karalahti!

Vierailija
148/170 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bradley Cooper. Kanava vaihtuu heti kun hänen pärstänsä tulee ruutuun.

Vierailija
149/170 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ruskeasilmäinen ei ole yhtään mun makuun. Ei yksikään. 

Vierailija
150/170 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki silikoni - lisäke  tyypit, kardashianit, madonna, cher..    Liika on aina liikaa..  Ja sairaushan se on kun ei omaa kehoaam hyväksy vaikka mitenpäin ois..   Sitten nää yli-pepputreenatut tyypit, hyi hitto..   Mutta eikös se jättipeppu tyylikin oli kimistä lähtöisin.. Siihen asti piti olla pikkupeppu..  Nyt on muumimammoja treenitrikoissa.. Yök. 

Vierailija
151/170 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tauno Palo Koukkuleukainen vinonaama. Lyhyenläntä häslääjä. 

Mikään noista ei pidä paikkaansa. Leuka on isohko, ei koukku, vinoa namaa en ole laittanut merkille. Lyhyenläntä? Oli ainakin virallisesti 177 cm eli viitisen senttiä tuon ajan keskivertomiestä pitempi. Oli itseasiassa pitempi, kun nämä Tilkaset, Vauramot ja Franzenit, sanoo netti mitä tahansa.

Frazenia en ole pitännyt komeana koskaan.

Vierailija
152/170 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ymmärtänyt mitä jotkut näkevät Johnny Deppissä. Minusta hän näyttää peseytymättömältä narkkarilta. 

En siis sano että hän käyttäisi aineita, mutta näyttää siltä.

Vierailija
153/170 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauri Tähkä

Lauri Tilkanen

Jarkko Niemi

Archie Cruz 

Jay Lewis 

Costello Hautamäki

Olli Herman

Vierailija
154/170 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ruskeasilmäinen ei ole yhtään mun makuun. Ei yksikään. 

Olen itse ruskeasilmäinen ja tavallaan samaa mieltä. Kaikki ihastukset ja suhteet ovat olleet vaaleasilmäisten kanssa, paitsi yksi. Siinä voi olla jotain luonnonlakiakin, että haetaan erilaisia geenejä. Tosin mun suvussakin suurin osa ovat vaaleasilmäisiä.

Vierailija
155/170 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aku Sipola

Vierailija
156/170 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko Leppilampi, en ole ikinä pitänyt mitenkään hyvännäköisenä, pieni ja ns. kapea naama.

Vierailija
157/170 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cillian Murphy.

Benedict Cumberbatch.

Ovat vain erikoisen näköisiä.

Vierailija
158/170 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Megan Fox. Luurangonlaiha kumitissi, jonka keskiverto taatiaisen näköiseksi meikkaaminen vaatii kymmenen kiloa pakkelia ja pitkät tekoripset. Onneksi makuja on monia, että hänellekin jonoa riittää.

Vierailija
159/170 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näytä olevan mainittu: Colin Firth. Olen varmaan ainoa nainen jonka mielestä ko. heppu on suorastaan vastenmielinen niin ulkonäöltään kuin ääneltään. Hankala katsoa Bridget Jonesia tai Ylpeys ja Ennakoluulo -sarjaa, kun pidän epäuskottavana sitä että joku voisi mokomaan puisevaan rautakankeen viehättyä romanttisesti.

Vierailija
160/170 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sebastian Rejman. Pöhöttyneen ja eltaantuneen näköinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi