Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvännäköisenä pidetyt julkkikset, joiden ulkonäkö ei vetoa sinuun ollenkaan?

Vierailija
31.08.2026 |

Tähän ketjuun julkkiksia, jotka ovat objektiivisesti katsoen tai muiden mielestä hyvännäköisiä tai edustavia, mutta eivät vain sinuun henkilökohtaisesti vetoa millään tavalla.

Julia Roberts. Ja tarkoitan myös kun oli nuori ja huipulla. Varmastikin suurimman osan mielestä kaunis, mutta jokin hänessä on aina etonut. Silmät, hymy ja myöskin ääni sellainen, ettei vain viisari värähdä ollenkaan. 

Kirsten Dunst. En nyt ole varma onko hän yleensäkään erityisen kauniina pidetty, mutta jos tulisi esim. Tinderissä vastaan, niin en kuvan perusteella swaippaisi. Eikä kyse ole pyöreästä naamasta, sillä osa tuon mallisista kasvoista on kauniita. 

Nanna Karalahti. Viimeisen päälle timmi kroppa ja kaiketi hyvännäköisenä pidetty, mutta en vain itse pidä yhtään oikein mistään hänen kasvoissaan. En silmistä, nenästä, leuasta tai suusta. Hiukset ok.

Miettimällä näitä varmaan löytyisi kymmeniä, mutta nuo nyt ensimmäisenä tuli mieleen.

Kommentit (152)

Vierailija
121/152 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni botoksilla itsensä pilannut. Epämuodostuneet mukuraiset kasvot ja neekerihuulet esimerkiksi.

Vierailija
122/152 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Angelina Jolie, Brad Bitt ja Leonardo Di Caprio. Siis oikeastiko hyvännäköisiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/152 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kukaan ei noista ole mun makuun ja tuo julia roberts juttu olen kuullut muiltakin. Ei julkisuus tarkota että olisi hyvännäkönen.

Kirsten Dunst näyttää suomalaiselta. En ole kuullut että se olisi jonkin mielestä hirveän hyvännäköinen.

Mutta linda lampenius esim ei ole kasvoista mielestäni kovin erikoinen ollut koskaan. :D muuten on kyllä ihana

Vierailija
124/152 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella vanha, mutta aikanaan en tajunnut Heikki Kahilan viehätysvoimaa. Joo se ääni oli kyllä hieno.

Vierailija
125/152 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a enpä ole juossut ulkonäön perässä. Se on vaan se jokin mysteerinen homma mikä pistää vähän jänskättään joidenkin naisten kanssa. Mukavasti ja herättää suojeluvaistoa. Vahvaa sellaista.

Vierailija
126/152 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennifer Aniston ehdottomasti. J.Lo

Vierailija
127/152 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Margot Robbie: kalansilmät
Ariana Grande: anorektinen

Sofia Belorf: muovinen

Vierailija
128/152 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Angelina Jolie on mielestäni todella ruma ja olen aina ihmetellyt hänen kauneutensa ylistämistä. Varsinkin suu on hänellä todella ruma, eikä sovi yhtään kasvoihin. 

Vierailija
129/152 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jason Momoa. Ihan komea fleda, mutta muuten aivan liian massiivinen joka suuntaan.

Vierailija
130/152 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tauno Palo Koukkuleukainen vinonaama. Lyhyenläntä häslääjä. 

Vierailija
131/152 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydney Sweeney 

Vierailija
132/152 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brat Pitt ehdottomasti. Mitä komeaa hänessä on? Outo pikkupojan nenä. Aniston Jennifer. Julia Robertsin iso suu. 

Vierailija
133/152 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kukaan ei noista ole mun makuun ja tuo julia roberts juttu olen kuullut muiltakin. Ei julkisuus tarkota että olisi hyvännäkönen.

Kirsten Dunst näyttää suomalaiselta. En ole kuullut että se olisi jonkin mielestä hirveän hyvännäköinen.

Mutta linda lampenius esim ei ole kasvoista mielestäni kovin erikoinen ollut koskaan. :D muuten on kyllä ihana

Linda näyttää siltä, että on aika kovalla lääkityksellä.

Vierailija
134/152 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuivettunut tykkä. naamaleikellyt.

Vierailija
135/152 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna Abreu

Vierailija
136/152 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leonardo DiCaprio. Siis ei ole ruma tietenkään, ei millään tavalla värähdä missään.

Vierailija
137/152 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna Abreu

Kuka tuota hukkapätkää edes on pitänyt kauniina 🤔

Vierailija
138/152 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki sosialistit sukupuoleen katsomatta.

Sehän kattaa ainakin 99% Hollywoodista ja ylipäänsä viihteen ja taiteen tekijöistä. Onneksi sinulle on vielä Sylvester Stallone himoittavaksi.

Vierailija
139/152 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tauno Palo Koukkuleukainen vinonaama. Lyhyenläntä häslääjä. 

Mikään noista ei pidä paikkaansa. Leuka on isohko, ei koukku, vinoa namaa en ole laittanut merkille. Lyhyenläntä? Oli ainakin virallisesti 177 cm eli viitisen senttiä tuon ajan keskivertomiestä pitempi. Oli itseasiassa pitempi, kun nämä Tilkaset, Vauramot ja Franzenit, sanoo netti mitä tahansa.

Vierailija
140/152 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Clint Eastwood niissä 60-luvun länkkäreissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi