Hyvännäköisenä pidetyt julkkikset, joiden ulkonäkö ei vetoa sinuun ollenkaan?
Tähän ketjuun julkkiksia, jotka ovat objektiivisesti katsoen tai muiden mielestä hyvännäköisiä tai edustavia, mutta eivät vain sinuun henkilökohtaisesti vetoa millään tavalla.
Julia Roberts. Ja tarkoitan myös kun oli nuori ja huipulla. Varmastikin suurimman osan mielestä kaunis, mutta jokin hänessä on aina etonut. Silmät, hymy ja myöskin ääni sellainen, ettei vain viisari värähdä ollenkaan.
Kirsten Dunst. En nyt ole varma onko hän yleensäkään erityisen kauniina pidetty, mutta jos tulisi esim. Tinderissä vastaan, niin en kuvan perusteella swaippaisi. Eikä kyse ole pyöreästä naamasta, sillä osa tuon mallisista kasvoista on kauniita.
Nanna Karalahti. Viimeisen päälle timmi kroppa ja kaiketi hyvännäköisenä pidetty, mutta en vain itse pidä yhtään oikein mistään hänen kasvoissaan. En silmistä, nenästä, leuasta tai suusta. Hiukset ok.
Miettimällä näitä varmaan löytyisi kymmeniä, mutta nuo nyt ensimmäisenä tuli mieleen.
Kommentit (152)
Angelina Jolie, Brad Bitt ja Leonardo Di Caprio. Siis oikeastiko hyvännäköisiä?
No kukaan ei noista ole mun makuun ja tuo julia roberts juttu olen kuullut muiltakin. Ei julkisuus tarkota että olisi hyvännäkönen.
Kirsten Dunst näyttää suomalaiselta. En ole kuullut että se olisi jonkin mielestä hirveän hyvännäköinen.
Mutta linda lampenius esim ei ole kasvoista mielestäni kovin erikoinen ollut koskaan. :D muuten on kyllä ihana
Olen todella vanha, mutta aikanaan en tajunnut Heikki Kahilan viehätysvoimaa. Joo se ääni oli kyllä hieno.
Jaa-a enpä ole juossut ulkonäön perässä. Se on vaan se jokin mysteerinen homma mikä pistää vähän jänskättään joidenkin naisten kanssa. Mukavasti ja herättää suojeluvaistoa. Vahvaa sellaista.
Jennifer Aniston ehdottomasti. J.Lo
Margot Robbie: kalansilmät
Ariana Grande: anorektinen
Sofia Belorf: muovinen
Angelina Jolie on mielestäni todella ruma ja olen aina ihmetellyt hänen kauneutensa ylistämistä. Varsinkin suu on hänellä todella ruma, eikä sovi yhtään kasvoihin.
Jason Momoa. Ihan komea fleda, mutta muuten aivan liian massiivinen joka suuntaan.
Tauno Palo Koukkuleukainen vinonaama. Lyhyenläntä häslääjä.
Brat Pitt ehdottomasti. Mitä komeaa hänessä on? Outo pikkupojan nenä. Aniston Jennifer. Julia Robertsin iso suu.
Vierailija kirjoitti:
No kukaan ei noista ole mun makuun ja tuo julia roberts juttu olen kuullut muiltakin. Ei julkisuus tarkota että olisi hyvännäkönen.
Kirsten Dunst näyttää suomalaiselta. En ole kuullut että se olisi jonkin mielestä hirveän hyvännäköinen.
Mutta linda lampenius esim ei ole kasvoista mielestäni kovin erikoinen ollut koskaan. :D muuten on kyllä ihana
Linda näyttää siltä, että on aika kovalla lääkityksellä.
kuivettunut tykkä. naamaleikellyt.
Leonardo DiCaprio. Siis ei ole ruma tietenkään, ei millään tavalla värähdä missään.
Vierailija kirjoitti:
Anna Abreu
Kuka tuota hukkapätkää edes on pitänyt kauniina 🤔
Vierailija kirjoitti:
Kaikki sosialistit sukupuoleen katsomatta.
Sehän kattaa ainakin 99% Hollywoodista ja ylipäänsä viihteen ja taiteen tekijöistä. Onneksi sinulle on vielä Sylvester Stallone himoittavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Tauno Palo Koukkuleukainen vinonaama. Lyhyenläntä häslääjä.
Mikään noista ei pidä paikkaansa. Leuka on isohko, ei koukku, vinoa namaa en ole laittanut merkille. Lyhyenläntä? Oli ainakin virallisesti 177 cm eli viitisen senttiä tuon ajan keskivertomiestä pitempi. Oli itseasiassa pitempi, kun nämä Tilkaset, Vauramot ja Franzenit, sanoo netti mitä tahansa.
Clint Eastwood niissä 60-luvun länkkäreissä.
Moni botoksilla itsensä pilannut. Epämuodostuneet mukuraiset kasvot ja neekerihuulet esimerkiksi.