Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvännäköisenä pidetyt julkkikset, joiden ulkonäkö ei vetoa sinuun ollenkaan?

Vierailija
31.08.2026 |

Tähän ketjuun julkkiksia, jotka ovat objektiivisesti katsoen tai muiden mielestä hyvännäköisiä tai edustavia, mutta eivät vain sinuun henkilökohtaisesti vetoa millään tavalla.

Julia Roberts. Ja tarkoitan myös kun oli nuori ja huipulla. Varmastikin suurimman osan mielestä kaunis, mutta jokin hänessä on aina etonut. Silmät, hymy ja myöskin ääni sellainen, ettei vain viisari värähdä ollenkaan. 

Kirsten Dunst. En nyt ole varma onko hän yleensäkään erityisen kauniina pidetty, mutta jos tulisi esim. Tinderissä vastaan, niin en kuvan perusteella swaippaisi. Eikä kyse ole pyöreästä naamasta, sillä osa tuon mallisista kasvoista on kauniita. 

Nanna Karalahti. Viimeisen päälle timmi kroppa ja kaiketi hyvännäköisenä pidetty, mutta en vain itse pidä yhtään oikein mistään hänen kasvoissaan. En silmistä, nenästä, leuasta tai suusta. Hiukset ok.

Miettimällä näitä varmaan löytyisi kymmeniä, mutta nuo nyt ensimmäisenä tuli mieleen.

Kommentit (191)

Vierailija
181/191 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikko Leppilampi, en ole ikinä pitänyt mitenkään hyvännäköisenä, pieni ja ns. kapea naama.

Leveähän Mikon naama on? En ole koskaan ymmärtänyt mistä muut oikein katsovat kasvojen leveyden. 

Kiista keskeltä poikki. Leppilammen naama kun ei ole leveä, eikä kapea. Jostain muusta syytä voi olla epämiellyttävä.

Vierailija
182/191 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marilyn Monroe. En väitä, että EI olisi ollut kaunis, mutta ei hän mikään kauneuden jumalatar kuitenkaan koskaan ollut. Ihan kuka tahansa nätti naapurintyttö olisi voinut olla hänen saappaissaan. Jos eläisi vielä niin kukaan ei jumaloisi hänen kauneuttaan, vaan olisi alkoholisoitunut epävakaan persoonallisuutensa kanssa ja rupsahtanut lopullisesti.

Mutta kukaan muu ei kyennyt samaan. Pelkät kasvot ei riitä eikä kroppa. Pitää olla mieli, luonne tai haarat auki. Marilyn löysi tyylin ja meni älyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/191 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Janni Hussi ja Satu Hassi.

Jannilla on poikamainen kroppa.

Minulla on ainakin laminaatit kuolasta märät kun katselen Jannia telkkarissa.

Vierailija
184/191 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jlo on mun mielestä todella kaunis ikäsekseen ja kurvit oikeilla kohdilla vartaloa. Vaihtasin oman kropan hänen kanssaan koska vain. T. Harteikas riipputissinen nainen

-Puhuin hänen kasvoista lähinnä.

Latinogeenit. Tummempi hipiä ku pohjois-amerikkalaisilla yleensä ja ruskeet simmut. Toki kasvot hyvin hoidettu ja rahaa upotettu kauneusjuttuihin. Mä oon aina pitäny latinoja nätteinä. Niissä on jotain luonnostaan femiinistä, kun taas mulla pottunokka ja isot hartiat, korkee otsa ja tyypilliset suomalaiset pikkusilmät sekä korkeet poskipäät. Nainen itsekin.

Vierailija
185/191 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ainakin laminaatit kuolasta märät kun katselen Jannia telkkarissa.

Janni on kaunis, MUTTA sen viehätysvoimaa latistaa rempseä epänaisellinen (lippis päässä, treenivaatteet, ralli, bodaus..) olemus, käytös ja puhetyyli.

Vierailija
186/191 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taylor Swift. Varmaan tosi monen mielestä kauniskin, koska on niin valtavan menestynyt.

Kaiketi objektiivisesti kaunis, mutta itselleni ei tule yhtään myönteisiä viboja.

Vierailija
187/191 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marilyn Monroe. En väitä, että EI olisi ollut kaunis, mutta ei hän mikään kauneuden jumalatar kuitenkaan koskaan ollut. Ihan kuka tahansa nätti naapurintyttö olisi voinut olla hänen saappaissaan. Jos eläisi vielä niin kukaan ei jumaloisi hänen kauneuttaan, vaan olisi alkoholisoitunut epävakaan persoonallisuutensa kanssa ja rupsahtanut lopullisesti.

Mutta kukaan muu ei kyennyt samaan. Pelkät kasvot ei riitä eikä kroppa. Pitää olla mieli, luonne tai haarat auki. Marilyn löysi tyylin ja meni älyllä.

Ei tai vaan ja.

Pitää olla mieli, luonne JA haarat auki.

Vierailija
188/191 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taylor Swift. Varmaan tosi monen mielestä kauniskin, koska on niin valtavan menestynyt.

Kaiketi objektiivisesti kaunis, mutta itselleni ei tule yhtään myönteisiä viboja.

Mulle tulee tästä tosi omahyväset vibat. Jotenkin se paistaa kasvoilta. Lehtijutuista päätellen n a r s i s t i . Biiseissäkin haukutaan exiä.

Vierailija
189/191 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tai vaan ja.

Pitää olla mieli, luonne JA haarat auki.

Luultavasti, valitettavasti. Jopa Charlie theronin ja angelina jolien kaltaiset mammat.

Jotenkin lannistavaa.

Vierailija
190/191 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marilyn Monroella saattoi hyvinkin olla mt-ongelmia, mutta hänen älykkyysosamäärä oli yli 150. Aika paljon enemmän kuin sinulla tai 99% palstalaisista.

Arvosanansa oli koulussa keskitasoa. 

Vierailija
191/191 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hussi on nätti, mutta ensimmäinen kerta kun olen kenenkään kuullut kutsuvan Satu Hassia kauniiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi