Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anna vinkki: miten merkkaat lapsen vaatteet päiväkotia varten?

Vierailija
27.05.2007 |

Onko jotain valmista, vaatteissa pysyvää tarranauhaa olemassa, vai miten päiväkodin aloittavan lapsen vaatteet kannattaa merkata? Ja ihan kaikki vaatteetko.

Nimim. kokematon

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pärjännyt kangastussilla. Kaikki vaatteet kannattaa merkata.

Vierailija
2/8 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa merkata ulkovaatteet ja kintaat, koska ne ovat usein kuivauskaapissa ja nimen perusteella ne osataan panna oikean lapsen lokeroo. Kaikki hienoimmat vaatteet kannattaa merkata. Kätevintä on valita vaatteista päiväkotivaatteet esim. tietyt puserot ja housut, joita käyttää päiväkodissa. Tällöin ei tarvitse merkata kymmeniä vaatteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia tekstiililappuja saa jostain tilata oman lapsen nimellä ja ainakin jostain halpakaupasta olen löytänyt paketin jossa on tussi ja nauhaa ja ilmeisesti sen nauhan saa liimata vaatteisiin.

Vierailija
4/8 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on todella hyvä ja pysyy. Myös esim. sukkiin ja rukkasiin ym voi ostaa ruskeaa tekstiililaastaria (apteekista) ja kirjoittaa siihen nimen ja laittaa vaatteisiin , pysyy hyvin.

Vierailija
5/8 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstiilitussilla merkkasin esim villasukkien pohjaan nimet isolla ja hyvin pysyivät.

Vierailija
6/8 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Myös esim. sukkiin ja rukkasiin ym voi ostaa ruskeaa tekstiililaastaria (apteekista) ja kirjoittaa siihen nimen ja laittaa vaatteisiin , pysyy hyvin.

on kätevä just sukkien, lapasten tms. merkkaamiseen.

Muuten olen käyttänyt hyvinkin tavallista spriiliukoista tussia.

Vierailija
7/8 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

inhottava töissä arvailla mikä vaate on kenenkin kun ei lapset sellasia muista tai tiedä. ja joitain vaatteita on just samanlaisia ainakin kymmenet samassa ryhmässä. esim kurakintaat ja sit vanhemmat on kiukkusia kun on kalliit vaatteet hukassa.

Vierailija
8/8 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormikkaisiin, sukkiin tms. joissa ei tussi näy, olen neulonut nimen.