Purra pitää kaikkia köyhiä juoppoina?
Purra on etenkin Instagramin puolella jo pitkään jakanut smoothiereseptejä. Facebookin puolella videoihin on kertynyt kriittisiä ääniä.
Sunnuntainen smoothieohje ei ihan kaikille Purran seuraajille maistunut. Yksi kansalainen piikitteli, että köyhällä ei ole rahaa edes leipään.
– Ei köyhällä ole tommoseen sotkuliin rahaa, hyvä kun saa kaupasta leipää syödäkseen...mietipä kuule sitä, kansalainen kirjoitti.
Purra ei jäänyt sanattomaksi vaan vastasi suoraan palautteen antajalle.
– Oukei. Voihan sen juoda sitten vaikka sen Minttuviinan sijaan, Purra linjasi.
Kommentit (110)
On muijalla pokkaa. Itse istuu päivät pääksytysten lauteiden alla punkkua lipittämässä ja vi ttuilee kansalaisille alkoholin käytöstä.
Pitää kaikki köyhiä juoppoina = vastasi yhteen kommenttiin. Ihan oikeesti jotain rajaa näihin juttuihin. Vähän veikkaan että tyyppi on alkoon menevä.
Taisi Purralla itsellään mennä työttömänä vuodet tissutellessa. Kyllä juoppo juopon tuntee.
Vierailija kirjoitti:
Törkeä ä m m ä
Ei ole, vaan sinä olet törkeä haukkuessasi.
Omhan se raskasta kun puolet kansasta tuilla eläviä idiootteja.
Vierailija kirjoitti:
On muijalla pokkaa. Itse istuu päivät pääksytysten lauteiden alla punkkua lipittämässä ja vi ttuilee kansalaisille alkoholin käytöstä.
Joku juoppo vit tuilee kun ei ole "vara" ostaa hedelmiä mutta sitten joka viikko viinaan ja kaljaan on. Joku ei nyt täsmää. Taidat olla itsekin juoppo
Vierailija kirjoitti:
Olen koko ajan sanonut että Purran politiikka on vain hänen yrityksensä tuhota oma menneisyytensä. Harmi että hän joutui lapsena kärsimään äitinsä viinan juonnista, mutta aika anteeksiantamatonta että hän tuhoamma tuhoaa koko Suomen valtiota ja kansaa kostoksi.
Suomessa ei ole diktatuuria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä muuta köyhä voi tehdä kuin juopotella?
Ei köyhä voi Purran tavoin matkustella lomailemassa veronmaksajien piikkin, istuskella huvijahdilla tai purjehtia etelässä
Oikeasti köyhällä ei ole varaa juopotella, ei aina edes syödä. Purra on kyllä poliitikoiden alinta kastia, häijy ja sairas päästään.
Mistähän se johtuu, että nämä syötävän puutteesta valittavat köyhät ovat poikkeuksetta helvetillisiä läskejä ?
Jos elää säästöliekillä, niin ihminen ei laihdu. Ja monet halvat höttöruoat, kuten valkoinen makarooni ja vaalea leipä lihottavat.
Mikään ruoka ei lihota, ellei sitä ahda kupuunsa liikaa.
Purra tykkää smoothiesta enemmän kuin viinasta. Niin minäkin. Etelän lomilla lounaan tilalla juon smoothien, koska runsas hotelliaamiainen pitää nälkää loitolla pitkään.
Mistä johtuu tämmöinen VALTIONJOHTOTASOISTEN IHMISTEN väärä asenne kanssaihmisiin, että yleistetään kaikki työttömät joksikin viinan juojiksi tai aamulla nukkumaan jääviksi yms.? En voi käsittää. Täytyy olla varmaan todella syvä viha työttömiä kohtaan, että tuollaisia sanoo.
Itse en edes juo mitään viinaa ja nousen jo klo 6-7, vaikka olen työtön.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että sinä olet se joutilas punkun lipittäjä. Kadehdit hoikkaa ja viehättävää kasvissyöjää.
Vierailija kirjoitti:
Omhan se raskasta kun puolet kansasta tuilla eläviä idiootteja.
Etenkin tämä luokattoman huono valtiovarainministerimme, joka on koko elämänsä elellyt veronmaksajien siivellä ja nyt ottaa vielä ennätysvelkaa sössimistensä vuoksi.
Usein köyhyys ja alkoholi kulkee käsikädessä. Vähät rahat menee viinaan ja tupakkaan
Törkeä kommentti. Minä työtön en juo alkoholia ja en tupakoi. Teen itse ruoat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä uskon että joku voi köyhtyä ilman omaa syytään, esimerkiksi sairauden tai työkyvyttömyyden vuoksi. Purra nyt tykkää leimata köyhät elämänhallintaongelmaisiksi, joilla on rahaa viinaan mutta ei leipään.
Onko tämä jonkun mielestä valtiovarainministerin arvolle sopivaa kommentointia? Suomen oma naispuolinen Trump.
Purra: suomalaisilla on liian hyvä elintaso!
Totuuden puhujat eivät ole koskaan kiitosta saaneet. Trump ja Purra ovat oikeassa, mutta sitä ei haluta uskoa, koska hulluksi leimaaminen on helppoa. Tosiasia kuitenkin on, että olemme eläneet yli varojemme liian pitkään ja tottuneet elintasoon, jota emme ansaitse.
Sellaista pientä velkaa saa aika helposti. Kun ostetaan jotain, tarjotaan usein ostotapahtuman yhteydessä jotain luottoa. On myös erilaisia palveluita, esim ennen ostettiin levy kaupasta ja nyt se ostetaan suoratoistopalveluna, näitä kun kertyy sitten kovin paljon ja jos tuloissa tapahtuu joku muutos, on taloutta aika vaikea hallita, ja syyllinen on kulloinkin "vallassa" oleva hallitus?
Mitkä totuuden puhujat? TRUMP on Danielin Kirjan Pieni Sarvi joka lanseerasi warp speed Cv19 pedonmerkin kaikkiin kansoihin ja valehtelee päivästä toiseen minkä kerkeää, samoin tämä riivattu jezebel jolla sama antikristuksen henki joka vihaa köyhiä ja erityisesti Herran omia. Meitä vainotaan edelleen post plandemia, Amen.
Ei helvetti sentään. Pesin heti herätessäni parvekelasit, ennen kuin söin edes aamupalaa. Koska on aikaa työttömänä ruveta töihin heti aamulla, kun ei kerran palkkatöitä ole. Ja monet kerran lähden myös kauppaan heti aamusta. Tai teen jotain muuta hyödyllistä. 🤪 Liekö ihmisillä kaikki muumit laaksossa, jos luulevat, että työttömät lötköttää ja ryyppää.
Kaikkiko? Osa käyttää vain huumehia.
Vierailija kirjoitti:
Usein köyhyys ja alkoholi kulkee käsikädessä. Vähät rahat menee viinaan ja tupakkaan
Miksi aina kadehditte köyhän pieniä rahoja, pahat CV19 pedonmerkityt hyväosaiset?
Itse en saa teiltä pakanoilta enää mitään, en ropoakaan NADA, ja olen raitis, perheellinen Herran oma, Amen.
Teillä pelittää ilmeisen hyvin antikristuksen CV19 CrisprCas9 ja grafeiinineurolinkki, ketkä vihaatte köyhiä etenkin Herran omia. Se on murhanhenki.
https://www.docdroid.net/tvx0R9b/intra-body-nano-network-brief-summary-…
https://bibledecode.substack.com/p/the-persecution-of-the-unvaccinated
Jos elää säästöliekillä, niin ihminen ei laihdu. Ja monet halvat höttöruoat, kuten valkoinen makarooni ja vaalea leipä lihottavat.