Mies antoi kuukauden tapailun jälkeen avaimen asuntoonsa
Onko hyvä merkki, vai eteneekö liian nopeasti?
Olemme kyllä viettäneet paljon aikaa yhdessä.
Kommentit (13)
Meillä mies muutti mun luo ensi tapaamisesta seuraavana päivänä.
Jos antoi avaimet, vastineeksi vonkuaa pillua, pakenisin !
Sai halvalla sänkyseuraa, avaimet voi ottaa pois kun kyllästyy.
Mies antoi aikanaan ekan yön jälkeen avaimensa ja sanoi että asut nyt täällä. No en asunut mutta otin avaimen kuitenkin ja sille tielle jäin.
Vierailija kirjoitti:
Sai halvalla sänkyseuraa, avaimet voi ottaa pois kun kyllästyy.
Ja nainenko ei saa siinä mitään 🙄😂
Millä vuosisadalla sinä elät.
En ymmärrä. Miksi minä menisin jonkun asuntoon, silloin kun asunnossa asuva ei ole siellä? Sitä ihmistähän menisin tapaamaan, en asuntoa. En mene sukulaisten tai ystävienkään luokse, jos he eivät ole kotona. Mieluummin olen itsekseni omassa kodissa, kuin jonkun muun.
Vierailija kirjoitti:
Jos antoi avaimet, vastineeksi vonkuaa pillua, pakenisin !
Ei, vaan antaa kullia.
Minulle käynyt vastaavasti, että yhdessä nukutun yön jälkeen vanhempi mies antoi avaimen asuntoonsa. Tyrkytti sen väkisin minulle. Asun monen sadan kilometrin päässä.
Kiipperi. Omani antoi pankkikorttinsa ensimmäisten treffien jälkeen.tätä nykyä tiedän että halusi vaan testa hassanko turhuuksiin kuten aiemmat. Pian 12 vuotta yhdessä.
Samanlainen juttu oli meillä toisinpäin. Seurustelemme etäsuhteessa ja annoin vara-avaimen miehelle käyttöön täällä ollessaan n. kk:n seurustelun jälkeen. Ei voine olettaa, että hän työpäivieni ajan on lukittuna kotiini, eikä pääse mihinkään liikkumaan. Hänellä itsellään nelipäiväinen työviikko, joten tulee aina jo torstaina luokseni.
Kaikki hyvin ja reilu vuosi menty jo näin.
Vierailija kirjoitti:
Minulle käynyt vastaavasti, että yhdessä nukutun yön jälkeen vanhempi mies antoi avaimen asuntoonsa. Tyrkytti sen väkisin minulle. Asun monen sadan kilometrin päässä.
Nukutun yön jälkeen? Kyllä nussia olisi pitänyt.
Onpa luottavainen mies, mutta omapa on asuntonsa. Ethän vain itse anna avainta hänelle?