Autismi ja nepsyys eivät ole tekosyy
Ihmiset ovat alkaneet käyttämään autismia, downia, aspergeria, neuroottisuutta, ADHD:ta ja muita neuropsykiatrisia diagnoosejaan tekosyynä ja selitykselle sillä miksi he käyttäytyvät oudosti, miksi heillä on outoja tapoja, miksi heillä on vaikeuksia töissä ja jne. sen sijaan että he olisivat kuin normaalit tavalliset ihmiset ja käytäytyisivät säntillisesti ja asianmukaisesti. Esimerkiksi meillä on töissä tyyppi joka asettele aina kaikki kynät pöydällen samansuuntaisesti ja vierekkäin riviin ja käyttää työaikaa siihen että ne kynät ovat samanpituisia ja rivi suora, ja kun häneltä kysyttään että miksi ihmeessä hän tekee sen niin ainoa selitys on vihaine älähdys että hän on nepsy ja ettei asia kuulu muille.
Kommentit (8)
Ei se tekosyy niille ole joilla oikeasti niitä ongelmia on. Muyta on ihmisiä jotka käyttää niitä tekosyynä ja se saa näyttämään oikeasti sairaat huonommalta.
T.Kelaloinen
Vierailija kirjoitti:
Ei se tekosyy niille ole joilla oikeasti niitä ongelmia on. Muyta on ihmisiä jotka käyttää niitä tekosyynä ja se saa näyttämään oikeasti sairaat huonommalta.
T.Kelaloinen
On se ongelma jos ei osaa opetella käyttämään kuin oikea ihminen ja sen sijaan käyttää diagnoosisaan syynä käyttäytyä erillailla kuin kaikki muut.
Saatko jotain kicksejä näistä sepityksistä?
ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH?????? MÄ OON AUTISTI_NEPSY_ADHDACDC JA MÄ EN VOI TEHDÄ KUIN VAAN KIVOJA PUUHASTELUJA PÄIVISIN!!!
Vierailija kirjoitti:
Saatko jotain kicksejä näistä sepityksistä?
Tää on varmaan se jolla on skitsofrenia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T.Kelaloinen
On se ongelma jos ei osaa opetella käyttämään kuin oikea ihminen ja sen sijaan käyttää diagnoosisaan syynä käyttäytyä erillailla kuin kaikki muut.
On ongelma mutta se opettelu ei vaan tuota tulosta vaikka kuinka yrittäisi kaikille. Siis niillä jlilla niitä ongelmia oikeasti on. Osa kyllä oppii osa ei pysty tulee pakko liikkeitä ja muitakin oireita vaikka kuinka yrittää. Se on paljon laajempi se porukka mitä ihmiset kuvittelee.
T.kelaloinen
🥱🥱