Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhoan töissäni näitä viime tipassa peruvia asiakkaita!

Vierailija
30.08.2026 |

Osana työtäni tarjoan ihmisille keskusteluaikoja. Nämä ajat ovat kävijälle maksuttomia, organisaatio maksaa palkkani. Osa kävijöistä arvostaa näitä keskusteluaikoja kovasti, sillä harvasta paikasta saa maksutonta tukea esim. kriisitilanteessa.

Inhoan kuitenkin sitä, millaiseksi näiden keskusteluaikojen osalta on mennyt. Ensinnäkin olen joutunut selvittelemään, mikä aika keskustelijalle sopii ja aikoja on tarjottu kriisitilanteessa hyvin joustavasti myös ns. virka-ajan ulkopuolella. Sitten moni on ottanut tavakseen perua keskusteluajan aivan viime tipassa. Saatetaan vaikka 15 minuuttia ennen varatun ajan alkua ilmoittaa, että en jaksakaan tulla ja löytyisikö aikaa ensi viikolle. Siinä sitten itse mietit, että oman työpäivän aikataulut menivät uusiksi ja mihin ihmeen väliin tungen tuon siirtyvän keskusteluajan.

Kunnioittakaa toisten aikatauluja ja älkää peruko väsymyksen takia sovittuja menoja.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tulen huomenna koronan ja jonkun muun viruksen kourissa, koska jostain kumman syystä ajatellaan että en voi yhtäkkiä tulla kipeäksi... 

Jos olen sun asiakas, niin otan osaa

Vierailija
42/42 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätähän se ihmisen elämä on, kun ollaan työelämässä tai opiskellaa. 

Tuskin kukaan peruu tai tulee viime tingassa tahallaan tai ilkeyttää, vaan jostakin syystä aikataulu on pettänyt, joku yllättävä viive on tullut lähtöön, matkoihin yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan