Mies sanoi mulle, että "hanki elämä"
Mies lupasi tehdä asian X, mitä ei sitten tehnytkään. Suutuin hänelle ja selitin olevani ärsyyntynyt, kun hän ei tehnyt niinkuin sovittiin. Mies sanoi asian olevan pikkujuttu ja tokaisi ilkeästi, että "hanki elämä". Mitä helv**... ja ei, en voi JSS. Mutta tunnen oloni loukatuksi.
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi roikut tuollaisessa miehessä? Kunnollisiakin on.
Yli 10v naimisissa, lapset, talousasiat jne....eikä tilanne ole VIELÄ niin paha, että harkitsisin eroa. Mutta koko ajan tuntuu tulevan ilkeämpiä puolia esiin, pienissä arkisissa tilanteissa. AP
Ei se paremmaksi muutu ajan myötä
Vierailija kirjoitti:
Haarat kiinni kunnes mies pyytää kunnolla anteeksi!
Tuo ei ole ratkaisu, ainakaan hyvä
Vierailija kirjoitti:
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Oletko joku toyboy kun itseäsi markkinoit? Ja hinta on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies aiheuttaa riidan, miten yleensä käyttäydyt? Jos hiljaa hyväksyt tee nyt päinvastoin ja rähise kunnolla takaisin. Olemme usein kangistuneita kaavoihin ja siksi mikään ei muutu.
Ongelma on se, että kun mies tekee jotain väärin ja minä ärsyynnyt hänelle siitä, niin pahoittelun tms. sijaan hän suuttuu minulle oikein kunnolla siitä, että minä olen hänelle ärsyyntynyt/vihainen. AP
Tollasia ne on, eikä siitä muuksi muutu.
Ei ehkä, mutta ainakin nuo hyökkäykset harvenevat jos niiden hinta tulee selkeämmin esiin. Tuokin deeii hyökkää ihan vain puolesta, kun hänen kanssamiehelleen on joku kehdannut suuttua. Niin tehdään, koska välitön kustannus on pieni, pitkäaikaiskustannusta ei osata laskea, halveksiminen tuntuu itsestä hyvältä ja ihana hiljaisuus laskeutuu kun loukattu lähtee vessaan itkemään. Teoriakehikko on harva ja alkeellinen, jossa vaimo on ihan oikea ihminen omine tarpeineen, ja jonka kanssa elämä on sitä helpompaa, mitä enemmän hänenkin tarpeensa toteutuvat.
Minullakin on mies, joka tekee tuota. Tekee nykyisin paljon vähemmän, koska näytän hänelle peiliä. Väistelemällä tuo vain pahenee, koska olet hänen silmissään kerta kerralta mitättömämpi olento. Sellaiseksihan sinä itseäsi teet. Julmuus on siinä, että sitä sinulta on vaadittu, kuten deeiikin tekee. Siihen vain ei pidä suostua. Vaikka hän sinua halveksisi miten aiheesta tai aiheetta, olet hänen lastensa äiti ja sinun on pidettävä puoliasi pitääksesi myös heidän puoltaan. He tarvitsevat sinut mahdollisimman vahvana samaan aikaan kun mies uskoo välttämättömäksi sinun typistämisesi. Kuitenkin suostumalla pätkimiseen et vähennä vaan voimistat ylenkatsetta.
Ei mulle tulee ukko aukomaan päätään tai jos tulee niin ainakin kunnon väkimatkan päästä. Olen rauhallinen ihminen ja lapsia on. Ei olisi mitään asiaa sisälle tuon jälkeen.
Hyvä neuvo. Hankkia uusi elämä ja ilman häntä.
Pelimies teki noin myös. Hän oli itse käyttänyt hyväksi vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta palstamammat ei niitä saa.
Me, jotka on saatu, ei päästetä niitä enää vapaiksi.
Vierailija kirjoitti:
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Kun kävelet minua vastaan, yllätyt, kun katsot taaksesi, koska jatkan matkaa päätä kääntämättä tai muutoin reagoimatta ulkonäköösi. N55
Vierailija kirjoitti:
Sano miehelle ettei lupaa jatkossa asioita joita ei aio pitää.
Minä lakkasin pyytämästä mieheltä pikkujuttuja. Yleensä hän rientää itse salamana apuun jos näkee minut vaikka vasara kädessä. Toimii meillä paremmin niin, että jos haluan vaikka taulun seinään, haen välineet itse. Hän ryntää tarkistamaan onko tarvikkeet sopivat ja tekee asian heti herrasmiehenä. Hän nauttii ihailusta ja kiitoksista sitten ja asiat hoituu eikä jää roikkumaan.
Tuossa toinen tössykkä! Voi vit/u 😂. Oikein nauttii ihailusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta palstamammat ei niitä saa.
Me, jotka on saatu, ei päästetä niitä enää vapaiksi.
Pidätkö liekassa? Minä en! Arvomaailma on hyvin ratkaiseva tekijä!
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä ap:ta enkä sen miestä. Ap:ta en ymmärrä koska aloituksesta puuttuu yksityiskohtia minkä avulla voisi jotenkin ymmärtää miehen kommentin ja miestä en ymmärrä koska tuollainen "hanki elämä" tokaisu on teinien puhetta.
Totta tämä, taas annetaan kommentteja tietämättä puoliakaan faktoista. Ap ei kertonut, mistä hän miehelle ärsyyntyi, eli mitä mies teki väärin. Oliko kyse kovinkin isosta, vain kenties jostain ihan pikkuasiasta. Ylipäätäänkin hän kertoo, että "aina kun mies tekee jotain väärin ja minä ärsyynnyn" Onko siis niin, että ap:n mielestä mies tekee usein asioita väärin, eli ei osaa tehdä oikein ja miehen mielestä ap nalkuttaa hänelle jatkuvasti pienistä? Jos näin, niin molemmissa saattaisi olla vikaa.
Mies lupautunut tekemään jotain ap:n keksimää täysin turhaa keksimällä keksittyä pikku hommaa. Nyt on sitten hyvää draamaa taas naiselle arjen kaverina mistä voi riidellä. Hohhoijaa.
No hanki elämä. Älä leiki piikaa ja äitiä miehellesi. Ala harrastaa, mene ja toteuta haaveita. Anna miehen hoitaa koti, ruokahuolto ja lapset. Jos urputtaa niin sanot vaan että käskit hankkia elämän. Minulle eksä sanoi että hoida asiasi niin että olet onnellinen. Paras neuvo ikinä. Mies lensi pihalle ja siitä alkoi onnellinen elämä, jatkunut nyt liki 30 vuotta. Miestä kannattaa kuunnella, sillä voi ollakin viisaita neuvoja. Ei ne neuvot välttämättä hänelle olekaan mieluisia mutta opettaa ottamaan vastuuta sanoistaan (jonkun toisen kanssa).
Vierailija kirjoitti:
Ei ne kunnolliset miehet halua mitään usean miehen kanssa pyörinyttä wt roskaa.
Miehesi on vaan paska. Pistä äijä ulos ja ota parempi tilalle.