Mies sanoi mulle, että "hanki elämä"
Mies lupasi tehdä asian X, mitä ei sitten tehnytkään. Suutuin hänelle ja selitin olevani ärsyyntynyt, kun hän ei tehnyt niinkuin sovittiin. Mies sanoi asian olevan pikkujuttu ja tokaisi ilkeästi, että "hanki elämä". Mitä helv**... ja ei, en voi JSS. Mutta tunnen oloni loukatuksi.
Kommentit (29)
Sano sille että kasvata isompi muna.
Hyvä kuitti. Kasvata pallit ja kestä se.
Haarat kiinni kunnes mies pyytää kunnolla anteeksi!
Vierailija kirjoitti:
Aivan varmasti. AP
Minulle ex sanoi, että hankielämä, kun yritin puhua siitä, että pitäisi viettää yhteistä aikaa. Ex kieltäytyi kaikesta yhteisestä mitä ehdotin eikä todellakaan itse halunnut mitään ehdottaa. Olin aina yksin. Meni semmoinen vuosi niin hankin oman elämän ja lähdin.
Vierailija kirjoitti:
Sano miehelle ettei lupaa jatkossa asioita joita ei aio pitää.
Minä lakkasin pyytämästä mieheltä pikkujuttuja. Yleensä hän rientää itse salamana apuun jos näkee minut vaikka vasara kädessä. Toimii meillä paremmin niin, että jos haluan vaikka taulun seinään, haen välineet itse. Hän ryntää tarkistamaan onko tarvikkeet sopivat ja tekee asian heti herrasmiehenä. Hän nauttii ihailusta ja kiitoksista sitten ja asiat hoituu eikä jää roikkumaan.
Olisipa minunkin mies tuollainen. Vaikka mies näkee, että teen jotain mihin tarvitsisin hänen apunaan hän vain jatkaa koneella istumistaan. Alan olla niin kypsä tähän. Teen AINA kaiken ilman apua. Mies vaan istuu ja haukkuu, vaikka teen kaiken kotiin liittyvän itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano miehelle ettei lupaa jatkossa asioita joita ei aio pitää.
Minä lakkasin pyytämästä mieheltä pikkujuttuja. Yleensä hän rientää itse salamana apuun jos näkee minut vaikka vasara kädessä. Toimii meillä paremmin niin, että jos haluan vaikka taulun seinään, haen välineet itse. Hän ryntää tarkistamaan onko tarvikkeet sopivat ja tekee asian heti herrasmiehenä. Hän nauttii ihailusta ja kiitoksista sitten ja asiat hoituu eikä jää roikkumaan.Olisipa minunkin mies tuollainen. Vaikka mies näkee, että teen jotain mihin tarvitsisin hänen apunaan hän vain jatkaa koneella istumistaan. Alan olla niin kypsä tähän. Teen AINA kaiken ilman apua. Mies vaan istuu ja haukkuu, vaikka teen kaiken kotiin liittyvän itse.
Voiko yhtään yksinkertasempi olla. Ei kait kukaan tule sua auttamaan jos et pyydä apua? Jos mies pitää sinua tasa-arvoisena ja kyvykkäänä aikuisena niin olettaa ettet tartte apua kun et sitä pyydä.
Ja toisin päin jos kävisi että menisit pyytämättä auttamaan miestäsi niin hän pitäisi sitä vidduiluna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan varmasti. AP
Mitäpä jos hankkisit elämän AP,
että riitelisi pikkuasioista?
Tosin olet näemmä eskaloimassa riitaanne ja halusi riidellä on kiistaton.
Olet kamala nainen. En katselisi päivääkään.
T. DI
No jättäisitkö itse yhden, kahden, kolmen, muutaman vai kuinka monen ilkeän kommentin vuoksi jos takana yli 10 vuotta avioliittoa? Ei asia ole niin mustavalkoinen. Itselläni ei mitta ole NIIN täynnä vielä ainakaan, että pitäisin avioeroa ratkaisuna. AP