Mälsin/pitkästyttävin kyläilysi?
Minulla on ihan nämä perinteiset, Eli vanha koulukaverini laittoi minut katselemaan vanhoja valokuvia, suurin osa kuvista oli koiria. Pari kansiollista katsoin.
Miehen sisko laittoi videon pyörimään missä oli pojan perhe matkoilla. Tosi puuduttavaa katsoa.
Tuoreempana kyläily työkaverilla ja suurimmaksi osaksi jouduin juttelemaan muksun kanssa. Oli kyllä niin huomion kipeä.
Näin vanhempana mietin kahdesti ennen kuin menen haaskaamaan aikaani. En välitä kuunnella jonkun lapsenlapsien puuhia. Pari tuntia kun on kuunnellut seikkaperäistä selostusta ihan arki jutuista.
itsellänikin on jälkipolvea, mutta en usko kenenkään olevan kiinnostunut jonkun hampaiden puhkeamisesta, laiva matkasta y.m.v.
Kommentit (3)
Hämäläisen maalaistalon olohuoneessa. Kenelläkään ei ollut mitään puhuttavaa. Olin kaverin mukana.
Sain kutsun naapuriin viettämään jouluaattoa. Katseltiin kun lapset avasivat lahjoja. Ihan kun olisi katsonut maalin kuivumista seinässä.
Mullekin toi valokuvien katselu, tässä oli kyseessä lasten kuvat. Kun olin kahlannut läpi kaksi jättimäistä albumia ja kommentoinut jokaikistä kuvaa ja luulin session olevan ohi, kannettiin albumeita esiin lisää, siinä kohtaa rääkäisin että pitää jo lähteä kotimatkalle.