Kauanko olisit valmis elämään seksittömässä suhteessa? (ei johdu kumppanin sairaudesta)
Eli kumppanilla ei olisi terveydellistä syytä intiimiyden puutteeseen, vaan kyseessä olisi se että toinen "ei vain halua", "ei jaksa nyt", tai on jostain syystä menettänyt intohimon toista kohtaan ja suhteesta on tullut "kämppissuhde".
Kauanko olisit valmis odottamaan, että toisella olisi taas haluja?
-päiviä?
-viikkoja?
-kuukausia?
-vuosia?
Kommentit (199)
3 viikkoa on maksimi. Jos siinä ei tapahdu, niin haen aina muualta. Luulen että mieheni tietääkin tämän.
Vierailija kirjoitti:
Seksitön suhde ei ole suhde ollenkaan. Siinä vastaus.
Sinun totuutesi ei ole kaikkien totuus. 🥱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksitön suhde ei ole suhde ollenkaan. Siinä vastaus.
Sinun totuutesi ei ole kaikkien totuus. 🥱
En se kaveruussuhde muttei parisuhde
Seksi on aika tylsää ajanvietettä.
Vierailija kirjoitti:
20 vuotta tulee tänä vuonna.
Auts....
Vuoden kärvistelen tämmöisessä suhteessa ennen kun jätin naisen. Kun olen asiasta keksutelkut niin kaikki naiset on ollut sitä mieltä että minun olisi pitänyt vain jatkaa kärvistellä siinä suhteessa ja toteuttaa minun velvollisuudet naiselle. Kaikki nämä naiset kenen kanssa olen keskustellut on myös ollut sitä mieltä että naisella ei ole velvollisuuksia parisuhteessa kun velvollisuudet on vain miehillä koska naiset saa tehdä mitä itse haluaa eikä naisille saa asettaa velvollisuuksia edes parisuhteessa. Kun ole kysellyt tarkennuksia että miksi näin niin vastaus on ollut aina sama naisilla on vain oikeuksia ja miehillä on vain velvollisuuksia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyisen mieheni kanssa vaikka loppuelämän. Itselläkin on vaihdevuodet ja halut vähentyneet lähes nollaan.
Oletko kysynyt miehen mielipidettä asiaan, onko hän onnellinen tilanteeseen? Jos hän ei ole tyytyväinen, päästä hänet vapaaksi, jotta hän voi löytää naisen, jonka kanssa halut kohtaavat ja onni voi kukoistaa suhteessa.
Miestäni ei seksi kiinnosta senkään vertaa kuin minua eli ei ongelmaa sen suhteen.
Oletko kysynyt tätä mieheltä vai oletko päättänyt tämän omassa mielessäsi kysymättä mieheltä? Olen niin monta kertaa kysynyt tätä samaa naisilta jotka näin väittää niin aina on ollut vastaus että ei mies halua ja kun olen keskustellut nöiden miesten kanssa niin vastaus on ollut että haluaisin kyllä mutta siihen ei ole mahdollisuutta tai että nainen on yksikertaisesti huono tai ei osallistu seksiin muuten kuin heittäytymällä selälleen ja levittämällä jalkansa ja odottaa mieheltä tyydytystä ja kaiken työn tekoa
Kun nainen haluaa lopettaa seksin suhteesta niin miesten pitää vain hyväksyä että se loppuu. Mutta se ei siltikään tarkoita että miehen velvollisuudet loppuu eikä sitä että mies saisi yksipuolisesti lopettaa omien velvollisuuksien täyttämisen!!!!
Kauan, en itse kaipaa ollenkaan seksiä niin alhainen libido odotan samaa mieheltåkin no vois sekstailla kerran kaksi kuussa mutta itse en kaipaa enempää
kun pidät ja molemmnpuolista, sun kannattaa heti alussa tuoda esiin suoraan hälle mitä ja miten tykkäät olla lähellä toista. sellainen on rakkautta.
kuule, kun pitää toisesta, ei ryhdy mihinkään leikkeihin.
Vierailija kirjoitti:
Jep seksi on ylimitoitettua ja liioittelua.
Reilusti yli kolme vuotta jo menty ilman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep seksi on ylimitoitettua ja liioittelua.
Eipäs oo, vaan täysin aliarvostettua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyisen mieheni kanssa vaikka loppuelämän. Itselläkin on vaihdevuodet ja halut vähentyneet lähes nollaan.
Oletko kysynyt miehen mielipidettä asiaan, onko hän onnellinen tilanteeseen? Jos hän ei ole tyytyväinen, päästä hänet vapaaksi, jotta hän voi löytää naisen, jonka kanssa halut kohtaavat ja onni voi kukoistaa suhteessa.
Miestäni ei seksi kiinnosta senkään vertaa kuin minua eli ei ongelmaa sen suhteen.
Oletko kysynyt tätä mieheltä vai oletko päättänyt tämän omassa mielessäsi kysymättä mieheltä? Olen niin monta kertaa kysynyt tätä samaa naisilta jotka näin väittää niin aina on ollut vastaus että ei mies halua ja kun olen keskustellut nöiden miesten kanssa niin vastaus on ollut että haluaisin kyllä mutta siihen ei ole mahdollisuutta tai että nainen on yksikertaisesti huono tai ei osallistu seksiin muuten kuin heittäytymällä selälleen ja levittämällä jalkansa ja odottaa mieheltä tyydytystä ja kaiken työn tekoa
Erittäin hyvä kysymys.
Luulotieto ei ole oikeaa tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Vuoden kärvistelen tämmöisessä suhteessa ennen kun jätin naisen. Kun olen asiasta keksutelkut niin kaikki naiset on ollut sitä mieltä että minun olisi pitänyt vain jatkaa kärvistellä siinä suhteessa ja toteuttaa minun velvollisuudet naiselle. Kaikki nämä naiset kenen kanssa olen keskustellut on myös ollut sitä mieltä että naisella ei ole velvollisuuksia parisuhteessa kun velvollisuudet on vain miehillä koska naiset saa tehdä mitä itse haluaa eikä naisille saa asettaa velvollisuuksia edes parisuhteessa. Kun ole kysellyt tarkennuksia että miksi näin niin vastaus on ollut aina sama naisilla on vain oikeuksia ja miehillä on vain velvollisuuksia
Tuommoisissa suhteissa ei kannata olla, jossa toinen on aina syyllinen ja toinen aina uhri.
Vierailija kirjoitti:
3 viikkoa on maksimi. Jos siinä ei tapahdu, niin haen aina muualta. Luulen että mieheni tietääkin tämän.
Luulet? Pitäisikö kertoa myös? Se voisi aiheuttaa korjausliikkeen.
Kuulostaa siltä että parempi lopettaa se parisuhde, vai mitä iloa saat siitä kun asut sen naisen kanssa? En ymmärrä, varsinkin jos ei ole avoin suhde vaan salaat kumppaniltasi asioita, se rikkoo tietynlaisen yhteyden ja me ei olla enään me, kuten jossain biisissä sanottiin. Tosi ahdistavalta kuulostaa tuollainen tilanne.