Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajuatteko te miten nolo minimalistinen koti on???

Vierailija
30.08.2026 |

Tavarat ja kunnin sisustus kertoo eletystä elämästä. 

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos ei tykkää tavaroista ? Kyllä kuulun siihen joukkoon joille tavaran täyteinen koti on painajainen, hankala siivota ja levoton. 

Ja ainoa asia elämässä on se miten siivota, niin olet kyllä todella rajoittunut ihminen. 

Vierailija
42/80 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen noloa? Noloa kenelle? Mä ahdistun liiasta tavarasta, tauluista seinällä, matoista, pölyä keräävistä tavaroista. Mielikin on selkeä kun on vain muutama tarkkaan harkittu huonekalu ja esine. Mun keittiössä esim. ei pintojen päällä ole ikinä mitään, kaikki kodinkoneet ja muut ovat kaapissa. Muut voi elää rauhassa toisella tavalla. 

Epäilemättä ahdistut todella monesta asiasta ja sen takia syötkin niitä rauhoittavia lääkkeitä. Ja samasta syystä siellä suljetulla osastolla on minimalistista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tämä maksimalistinen koti on nolo https://www.hs.fi/lifestyle/art-2000012167009.html

Sotkuisen ja ruman näköinen. Outoa että väittää tekstissä kunniottavansa vanhan talon aikakauden mukaista henkeä kun eihän tuosta ole havaittavissa mitään tyylillistä punaista lankaa. Satavuotiaan hirsitalon hengen mukainen tyyli olisi rustiikkinen tai shabby chic, tuolla sen sijaan on mitä sattuu. 

Vierailija
44/80 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tajuatko että mun kotona on sellaista kuin mä haluan? Eikä mua ainakaan vpisi vähempää kiinnosta mikö sinusta on noloa. Minä en pidä tavarapaljoudesta ja omistan VAIN JA AINOASTAAN käyttötavavaraa. Mikäli tavaralle ei ole käyttöä, sille ei ole paikkaa mun kotona. Pyöritä sä kaatopaikkaa, mä en. 

Siinä yksi katkera muija joka ei uskalla tunnustaa että minimalismitrendi meni jo. 😂

Eri, mutta siinä yksi katkera möhömaha, jolla on aivan liikaa aikaa tuhlattavana. Tuleeko yllätyksenä sinne omaan sohvakuplaan, että kaikki eivät seuraa tai välitä jostain väsyttävistä trendeistä? 

Vierailija
45/80 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla on aivan liikaa aikaa kun vastailee itse ketjuun ja yläpeukuttaa omia kommenttejaan.

Vierailija
46/80 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tajuatko että mun kotona on sellaista kuin mä haluan? Eikä mua ainakaan vpisi vähempää kiinnosta mikö sinusta on noloa. Minä en pidä tavarapaljoudesta ja omistan VAIN JA AINOASTAAN käyttötavavaraa. Mikäli tavaralle ei ole käyttöä, sille ei ole paikkaa mun kotona. Pyöritä sä kaatopaikkaa, mä en. 

Siinä yksi katkera muija joka ei uskalla tunnustaa että minimalismitrendi meni jo. 😂

Olen eri, mutta kotini voisi luokitella minimalistiseksi. En seuraa trendejä, seuraan vain omaa hyvää oloani.

Vierailija
47/80 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhillä ei vaan oo varaa kuin ikean pariin sahanpuru-kalusteeseen. Noloa.

Vierailija
48/80 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eletty elämäni on muistoissani ja sielussani. Ei sitä ole mitään syytä materialisoida sinun tarkasteltavaksesi. Kysyt sitten jos kiinnostaa ja katsotaan mitä paljastan.

Vierailija
49/80 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vaivaa päätäni muiden ihmisten kodeilla. Jos tuohon tämänpäiväiseen Hesarin maksimalistijuttuun viittaat niin se koti näytti minun silmääni levottomalta roinapesältä, mutta ko. henkilö saa toki minun puolestani asua niin. 

Minun mielestäni ei saa asua. Yhteiskunnan pitäisi ottaa tuollaiset holhouksen alaiseksi jonnekin minimalistiseen selliin.

Ei mulla muuta.

Vierailija
50/80 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri, mutta siinä yksi katkera möhömaha, jolla on aivan liikaa aikaa tuhlattavana. Tuleeko yllätyksenä sinne omaan sohvakuplaan, että kaikki eivät seuraa tai välitä jostain väsyttävistä trendeistä? 

Juuri tuollaisia te ns minimalistit olette, todella kärtyisiä ja aina täsmälleen tiedätte millaisia muut kyllä ovat 😂

Vierailija
51/80 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis katkera mistä tarkalleen? Ymmärrätkö, että on meitäkin, jotka emme elä koko elämäämme sen mukaan, mikä trendi nyt on meneillään. - eri

Vierailija
52/80 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tuollaisia te ns minimalistit olette, todella kärtyisiä ja aina täsmälleen tiedätte millaisia muut kyllä ovat 😂

Ap:n on aika laittaa luuri kiinni ja ottaa hengähdystauko. Vetää jo sellaisia kierroksia täällä.

Vierailija
53/80 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mutta kotini voisi luokitella minimalistiseksi. En seuraa trendejä, seuraan vain omaa hyvää oloani.

Onko terapeuttisi ja lääkkeitä sinulle määräävä psykiatrisi samaa mieltä?

Vierailija
54/80 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyy pöytä, nojatuoli, 120cm sänky ja vieraille 2 ikean jakkaraa.

- 16m2 yksiö

tuo on ihan paras asunto vaikka opiskelijalle pariksi kuukaudeksi, kun hän etsii parempaa asuntoa.

Vierailija
55/80 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen noloa? Noloa kenelle? Mä ahdistun liiasta tavarasta, tauluista seinällä, matoista, pölyä keräävistä tavaroista. Mielikin on selkeä kun on vain muutama tarkkaan harkittu huonekalu ja esine. Mun keittiössä esim. ei pintojen päällä ole ikinä mitään, kaikki kodinkoneet ja muut ovat kaapissa. Muut voi elää rauhassa toisella tavalla. 

Epäilemättä ahdistut todella monesta asiasta ja sen takia syötkin niitä rauhoittavia lääkkeitä. Ja samasta syystä siellä suljetulla osastolla on minimalistista. 

En tiedä mistä puhut. Ehkä itsestäsi? Minusta on miellyttävämpää asua siistissä kodissa kuin jossain sirkuksessa.

Vierailija
56/80 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on joku ihan sekopää joka haluaa määrätä toisten kodeista. Itse haluan kotini olevan rauhallinen paikka jossa kaikki löytyy ja jossa on helppo tehdä niitä asioita mistä tykkään. Jos se on ongelma niin siitä vaan. Ehkä tuo sekopää myy koriste-esineitä ja nyt harmittaa?

Vierailija
57/80 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ap harkinnut terapiaa. Yleensä tommoset "noloa" jutut ja muihin vertaaminen kertovat avun tarpeesta. 

Vierailija
58/80 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla hirveä hätä kun pitää sarjatykkäillä omista sekopäisistä kommenteistaan. 

Vierailija
59/80 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eletty elämäni on muistoissani ja sielussani. Ei sitä ole mitään syytä materialisoida sinun tarkasteltavaksesi. Kysyt sitten jos kiinnostaa ja katsotaan mitä paljastan.

Eli olet todella yksinäinen ihminen.

Vierailija
60/80 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on miten kotinsa sisustaa. Eikö kodin kuulu näyttää siltä mistä itse pitää eikä miellyttää muiden urpojen tyylitiedotonta estetiikan silmää. Taas jälleen aloituksen tehnyt on täysi idiootti. 🖕🤪🖕

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi