Tajuatteko te miten nolo minimalistinen koti on???
Tavarat ja kunnin sisustus kertoo eletystä elämästä.
Kommentit (80)
Itseä varten se koti kai on, ellei sitten erikseen tee jotain julkista somea, jossa varmaan arvostellaan.
Tajuatko että mun kotona on sellaista kuin mä haluan? Eikä mua ainakaan vpisi vähempää kiinnosta mikö sinusta on noloa. Minä en pidä tavarapaljoudesta ja omistan VAIN JA AINOASTAAN käyttötavavaraa. Mikäli tavaralle ei ole käyttöä, sille ei ole paikkaa mun kotona. Pyöritä sä kaatopaikkaa, mä en.
Ketä kiinkostaa mitä sinä ajattelet toisten kodeista? Kotonani sisustan minä, et sinä ja sisustuksen on minua, ei muita varten.
Minusta on noloa arvostella toisten makua.
Löytyy pöytä, nojatuoli, 120cm sänky ja vieraille 2 ikean jakkaraa.
- 16m2 yksiö
En vaivaa päätäni muiden ihmisten kodeilla. Jos tuohon tämänpäiväiseen Hesarin maksimalistijuttuun viittaat niin se koti näytti minun silmääni levottomalta roinapesältä, mutta ko. henkilö saa toki minun puolestani asua niin.
Ap, elätkö muiden määrittelemää elämää.
Ja sitten hävettää jos poikkeat siltä polulta.
Käsitä sinäkin vapaus.
Kaiken konmarituksen jälkeen on meitäkin, joille tavarat tuovat jokapäiväistä iloa.
Yksi hauska esimerkki on mm. Jenni Tikander, säästää kaiken pääsiäismunien sisällöstä alkaen. Ja kotinsa näyttää kivalta.
Ap Suuri kiitos näistä ohjeista. Mutta voisitko ystävällisesti tarkentaa mitä minun tulisi hankkia minun kotiini jotta sinä olet tyytyväinen minun kotiini?
Lähden välittömästi ostoksille hankkiakseni ap:ta miellyttävän kodin!
ei tosiaan mikään kotoisa ole mutta varmaankin helppo siivota
En ole miettinyt noloutta sen jälkeen kun täytin 18v.
Minusta tämä maksimalistinen koti on nolo https://www.hs.fi/lifestyle/art-2000012167009.html
Vierailija kirjoitti:
Kaiken konmarituksen jälkeen on meitäkin, joille tavarat tuovat jokapäiväistä iloa.
Yksi hauska esimerkki on mm. Jenni Tikander, säästää kaiken pääsiäismunien sisällöstä alkaen. Ja kotinsa näyttää kivalta.
Sori, Kokander.
Vappukuvassaan oli puhaltanut kaikki edellisvuosien foliopalloon, roikkuivat keittiön katossa.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tämä maksimalistinen koti on nolo https://www.hs.fi/lifestyle/art-2000012167009.html
Ihana!
Minimalismi sekä törkykasojen kerääminen vaikuttavat molemmat sairauden oireilta.
Jos pää hajoaa ylimääräisestä kenkäparista, niin päässä on vikaa.
Jätevuoressa asumista tuskin kannattaa käsitellä sen enempää.
Minimalistinen koko elämä. Sinua ei enää kasteta, et laula virsiä ja käy kirkossa. Et hanki lapsia, etkä osta kotia jota sisustaisit koska kaikki on turhaa, pelkkää roinaa.
Lapset pelkkä kulu, vaiva, riesa ja riippakivi.
Sinut poltetaan ja viskataan tuhkana tuuleen.
Aika karmeaa, miksi muuten soditaan!
Vierailija kirjoitti:
ei tosiaan mikään kotoisa ole mutta varmaankin helppo siivota
Miksi ei voisi olla kotoisa? Kyllä minun koti on. Kotoisuutta saa helposti esim. kauniilla verhoilla, käyttämällä sopivasti puun sävyjä sekä lisäämällä muutaman harkitun yksityiskohdan, esim. muutama kuva perheestä kauniissa kehyksissä, viherkasvit tai kynttilöitä. Ei kaikkea kuitenkaan tarvi olla nurkat täynnä.
Ap:n kaltaiset ihmiset ovat tappaneet vierailu kulttuurin, kun kukaan ei enää halua arvostelijaa kotiinsa. Tajuatko että ihmiset tekevät kodistaan ITSELLEEN viihtyisän.
Matot, verhot ja huonekalut akustoivat asuntoa niin ettei naapurin äänet tai kAntA-aStUnTa kuulu.