"tee kovasti töitä..."
Työsi hedelmät valuvat vain osakekeinottelijoiden taskuun, itse et saa mitään.
Kommentit (56)
Miten niin en saa? Nettopalkka noin 2100 euroa. Elän sillä sinkkuna ihan ok.
Kyllä minulle n 3000e tulee ti tilille!
Teen työni ja työnantaja maksaa siitä mulle palkan kahden viikon välein ja me ollaan sujut. Se ei ole minulle yhtään mitään velkaa.
Se parhaiten nauraa, joka viimeksi nauraa. Seuraavan kymmenen vuoden aikana tulee lopettamaan kymmeniä tuhansia yrittäjiä ja sitä myötä yrittäjyydestä syntyvät työpaikat sekä verotulot niin ikään tulevat vähenemään.
Vierailija kirjoitti:
Se parhaiten nauraa, joka viimeksi nauraa. Seuraavan kymmenen vuoden aikana tulee lopettamaan kymmeniä tuhansia yrittäjiä ja sitä myötä yrittäjyydestä syntyvät työpaikat sekä verotulot niin ikään tulevat vähenemään.
No kuka silloin nauraa?
sinä työttömänä sillan alla vai kuka?
Vierailija kirjoitti:
Oikea sankari ottaa riskin, että omat rahat loppuvat, vaimo jättää ja itse rakentama omakotitalo myydään huutokaupassa pilkkahintaan ex-vaimon isomunaiselle rakastajalle. Totta kai pelkurin on paljon helpompaa elää mielikuvitusmaailmassa tappelemassa mielikuvitusrahoista, jotka julma yrittäjä on hänelle velkaa, kun hän raahautuu sinne työpaikalle huutamaan miten kaikki tuntuu niin väärältä, eikä äidin lupaamat miljoonat valukaan omaan taskuun koko ajan marisemalla.
milläs se porvari muuten rikastuisi, jos orjat ei raada?
Ketju täynnä aivottomia lampaita, tyydytte ykköstonneihin kun sijoittajat hyötyvät sata kertaa enemmän työstänne ja nauravat teille koko matkan pankkiin. Seuraavissa yt neuvotteluissa saatte kenkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kuka silloin nauraa?
Yrittäjä joka siirsi tuotantonsa Puolaan.
Nyt osui APn pilkka omaan nilkkaan. Voin rehellisesti kertoa että oon tehny kovasti töitä koko ikäni ja nyt keinottelen niillä säästöön jääneillä pääomilla pörssissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kuka silloin nauraa?
Yrittäjä joka siirsi tuotantonsa Puolaan.
Eli sinä siellä sillan alla itket sitten.
Vierailija kirjoitti:
Ketju täynnä aivottomia lampaita, tyydytte ykköstonneihin kun sijoittajat hyötyvät sata kertaa enemmän työstänne ja nauravat teille koko matkan pankkiin. Seuraavissa yt neuvotteluissa saatte kenkää.
Suurin osa heistä on ansainnut vaurautensa äärimmäisen kilpailluilla markkinoilla, heidän keräämänsä huikeat tuotot tekevät heistä helppoja arvostelun kohteita, enkä ole siitä yhtään kateellinen. Suurin osa ihmisistä ei voi ymmärtää, että joku toinen voi olla tuhat- tai jopa kymmentuhatkertaisesti toista tuottavampi.
Vierailija kirjoitti:
Nyt osui APn pilkka omaan nilkkaan. Voin rehellisesti kertoa että oon tehny kovasti töitä koko ikäni ja nyt keinottelen niillä säästöön jääneillä pääomilla pörssissä.
Ja minä pystyn ostamaan palkallani aforismityynyt ja dildoni ja elän ihan kelpo elämää.
Vierailija kirjoitti:
Ja yritys saa kymmenen miljardia, mistä maksaa vähemmän veroa kuin sinä. Lol.
”K*rpä Suvituulikukka huomasi 12-vuotiaana, että koko maailma ei rakastakaan häntä.” Nyt hän vaatii ilmastonmuutoksen ja patriarkaatin poistamista, translakia, perustuloa, sitä että kaikki hyväksyisivät ja puhuisivat vain kivoja, lisää rahaa, rahasta luopumista, sosiaalista oikeudenmukaisuutta, kiintiöitä eri pigmenteille ja kromosomiyhdistelmille sekä verorahoin kustannettavaa anaalivalkaisua sitä haluaville.
Vierailija kirjoitti:
Ja menee 5000 tililtä, velka kasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Tärkein kotoani saamani perintö on huono itsetuntoni. Minua ei koskaan kannustettu tai kehuttu. Siksi tein koulussa ja duunipaikoissani töitä kuin hullu. Toivoin sen kompensoivan kiistämätöntä p*skuuttani. Koska kärsivällisyys on tärkeämpää kuin äly, menestynkin kohtuullisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No pöljä! mitä muuta vaihtoehtoja mulla on rahan tienaamiseen?
itkeä täällä ja elää tuilla niinkuin sinä?
saisin 595e kun asun omakotitalossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja se yritys työllistää minut että voi elää ilman riskiä kelpo elämää. Oleellisuudet löytyy sen työn ulkopuolelta.
Kyllä mulle ainakin palkka maksetaan 😎