Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet on niin alistuvaisia?

Vierailija
28.08.2026 |

Toisiaan kohtaan ja hyväksyvät epätasa-arvoa, koska ihailevat aina jotain psykopaattia, joka on onnistunut manipulaation ja rikosten avulla hamstraamaan itselleen yhteiskunnan tuottaman varakkuuden? Suostuvat tämän sylikoiraksi ja antavat kohdella itseään ja muita kuin roska? En ole koskaan ymmärtänyt tätä. Miehet rakastaa autoritarismia, vaikkeivät itse koskaan pääsisi sen systeemin huipulle tai edes oikeasti hyötyisi siitä.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muslimimiehet eivät alistu kenellekään, vähiten naisille. Ja sitä myös suomalaiset vasemmistolaiset femmarit suuresti arvostavat! Miettikääpä suomalaiset lössykkämiehet hetkinen sitä!

Vierailija
22/22 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen aina joo miettinyt, että miten miehet voi sopeutua armeijaan. Ja siis miten se onnistuu, sellainen omasta identiteetistä ja päätösvallasta luopuminen? Mä en oikeasti vaan tottelisi, menisin mieluummin sit vankilaan (tosin pannan kai siitä saisi), kun heräisin kenenkään molinaan. Ei ole mitään intressiä tappaa ketään, en halua opetella ampumaan, en kuuntele kenenkään ulinaa mun korvan juuressa, siivoan silloin kun haluan ja lakana on just niin siisti kuin itseäni huvittaa. Ilman miesten jatkuvaa alistumista käskyttämiselle sotia ei edes olisi, kun ihmiset tekisivät omia asioitaan, eivätkä tottelisi sekopäitä. Mä en jotenkin voi käsittää, että miten sotia siis voi olla, kun ihmisethän vois vaan kollektiivisesti todeta, että "ei v*ttu huvita, en tee". 

Niin, menisit vankilaan. Sinäkin siis alistuisit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla