Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet eivät pukeudu tai hoida itseään, jotta naiset kiinnostusivat?

Vierailija
28.08.2026 |

Muualla Euroopassa miehet laittautuvat ja pukeutuvat paljon paremmin, kun Suomessa. Täällä vaan vedetään sama paita päälle ja valitetaan, kun naiset ei huomioi.

Miehet, jotka ette saa huomiota, mikä teidän tekosyynne on?

Kommentit (97)

Vierailija
81/97 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyis löytyä moti saada naiset kiinnostumaan.

Vierailija
82/97 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehellä ja naisella suunnilleen sama palkka, mutta vain naisella varaa pitää huolta kodistaan, ulkonäöstään ja terveydestään. Tilastollisesti.

Ja miesten pitäisi olla loogisempi sukupuoli.

Voisikohan vaikuttaa, että nainen saa aina halutessaan suhteen, miehillä ei ole mitään.

Naiset kutsuu sitä suhteeksi että roikkuvat kuppaamassa epäviehättävää ja ignoranttia miestä. Mies haluaa vain pillua, ja siksi sietää naista "parisuhteessa", mutta kun sekin loppuu, aika vaihtaa taas nuorempaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/97 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltähän tuntuu olla mies ja triggeröityä siitä, että on kaksinaismoraalinen ja sen huomaa kaikki? Niin nuoret, miehet että Pupat. 🥳

Heh heh. Ihanaa olla hyvässä parisuhteessa tasokkaan miehen kanssa, jonka kanssa nauttia 4 eri lekkeilettä.

Vierailija
84/97 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltähän tuntuu olla mies ja triggeröityä siitä, että on kaksinaismoraalinen ja sen huomaa kaikki? Niin nuoret, miehet että Pupat. 🥳

Heh heh. Ihanaa olla hyvässä parisuhteessa tasokkaan miehen kanssa, jonka kanssa nauttia 4 eri lekkeilettä.

DI + YH = match made in Mordor

Vierailija
85/97 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset tälläytyy ja meikkaa toisia naisia varten? Eikö voisi vaan heittää jumpperia päälle, jättää meikit kaupan hyllylle ja miellyttää miehiä? Voisi tulla jotain säpinääkin.

Vierailija
86/97 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOTR on ihan boomerejen juttu. Minä katson vain tuoreimpia elokuvia ja sarjoja 🧝‍

Vierailija
87/97 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko tyhmyys jos on varaa pukeutua sekä laittaa tai sitten köyhänä joku ei voi ostaa, naisilla sama. Joten ei kelvannut niille neuvot, mutta valittivat. Oli tympeää kuunnella valitusta.

Vierailija
88/97 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät ole miehiä vaan lampaita, jotka nöyränä kumartaa eliitille. 

Vierailija
89/97 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita korkki kiinni.

Vierailija
90/97 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LOTR on ihan boomerejen juttu. Minä katson vain tuoreimpia elokuvia ja sarjoja 🧝‍

Lord of the rings leffaa jos meinaat. Niin nyt sain tietää että olen boomer. T.kelaloinen

Vierailija
91/97 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät ole miehiä vaan lampaita, jotka nöyränä kumartaa eliitille. 

Minä makaan ainakin melkein x asennossa sängyssä tekemättä mitään. En minä kumartele. T.kelaloinen

Vierailija
92/97 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule nyt pois sieltä 1950-luvulta. Nykynaaras ei tuo mitään parisuhteeseen.

Korjaan itseäni, se tuo kasan laskuja.

Vierailija
93/97 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskokaa pois, että kun miehet alkavat panostaa ulkonäköönsä, he alkavat vaatia naisilta vielä enemmän kuin tekevät jo nyt. Näin se on kaikissa niissä mainitsemissasi eurooppalaisissa kulttuureissa. Miehet kaikkialla kokevat, että naisten kuuluu olla heitä paremman näköisiä. Patriarkaatti toimii näin. Esimerkiksi ylipaino on Suomessa naisilla paljon hyväksytympää kuin ulkomailla. Tämän kommenttini pointti on siis kritisoida ulkonäköpaineita sukupuolesta riippumatta, mutta myös huomauttaa, että on naiivia ajatella, että eurooppalaiset miehet laittautuisivat ollakseen yhtä hyvännäköisiä kuin naiset. Sen lisäksi... Miehet laittautuvat muissa maissa toisiaan varten. En tarkoita romanttisessa mielessä, vaan esim liike-elämässä jne. statusta viestitään sillä tyylillä nimenomaan muille miehille. Anyway, itsestään huolehtiminen on tärkeää kaikille, mutta pidetään se sellaisella terveellä tasolla ja odotukset realistisia, ilman paineita.

Asun siis itse ulkomailla...

Vierailija
94/97 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tule nyt pois sieltä 1950-luvulta. Nykynaaras ei tuo mitään parisuhteeseen.

Korjaan itseäni, se tuo kasan laskuja.

Naiset on aina tuonut laskuja. Nainen luo elämää ja on siksi korvaamaton, joten on miesten tehtävä kilpailla naisten huomiosta ja parisuhteista. Olemalla hyvä mies.

Vierailija
95/97 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset tälläytyy ja meikkaa toisia naisia varten? Eikö voisi vaan heittää jumpperia päälle, jättää meikit kaupan hyllylle ja miellyttää miehiä? Voisi tulla jotain säpinääkin.

Koska kanat sanoo kotkotkot kotkotkot ja niillä on ulkoisiin statussymboleihin perustuva nokkimisjärjestys.

Vierailija
96/97 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla oma itsensä. Minä olen tämmönen. Enkä oikeastaan välitä enää naisten huomiosta. Se tie on jo kuljettu. Nyt on aika rentoutua.

Vierailija
97/97 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siksi, koska itse en tiedä miten pukeutua tai hoitaa itseäni, jotta naiset kiinnostuisi. Threadsia lukiessa tulee ennemmin kuva, etteivät naiset juuri tiedä itsekkään mitä miehen pukeutumiselta tai ylipäätään miehiltä odottavat. Mene ja tiedä. Miehiltä saa huomiota, vaikka haisis paskalle.

T: (bi)mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi