Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet eivät pukeudu tai hoida itseään, jotta naiset kiinnostusivat?

Vierailija
28.08.2026 |

Muualla Euroopassa miehet laittautuvat ja pukeutuvat paljon paremmin, kun Suomessa. Täällä vaan vedetään sama paita päälle ja valitetaan, kun naiset ei huomioi.

Miehet, jotka ette saa huomiota, mikä teidän tekosyynne on?

Kommentit (94)

Vierailija
61/94 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muualla pukeudutaan yhtä rennosti kuten täällä ja parisuhteita syntyy et taitaa vika olla toisessa päässä.

Vierailija
62/94 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole varaa. T. Mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/94 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ainakin köyhä kelaloinen. En ansaitsekkaan huomiota naisilta sen kummemmin. Eikä kyllä ole väliksikkään. Olen liian sekaisin että minusta olisi edes parisuhteeseen. Ehkä miehet ei välitä ulkonäöstään niin paljon. Kunhan on ns mukavat vaatteet.

Vaatteiden ei tarvitse olla kalliita. Puhtaat ja ehjät vaatteet jotka sopivat mallin ja värien puolesta yhteen riittää kyllä. Olen nainen ja olen ollut köyhä. Pukeuduin toisten vanhoihin vaatteisiin ja halpahallikamaan mutta niistä voi valita ne pukevimmat ja huoltaa niitä että pysyvät mahdollisimman kauan siistinä. 

Ongelma on siinä että vedetään risaiset ja likaiset housut jalkaan ja joku haalistunut bändipaita päälle. Sitten baanalle ihmettelemään miten naiset on niin nirsoja. Ei edes yritetä tuoda esiin oman miehisyyden parhaita puolia.

Juu suosittelen muille pitämään huolta olet ihan oikeassa. Mutta niinkuin sanoin olen sekaisin. Että minä en niin välitä enää.

Vierailija
64/94 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks tää ei lähteny yhtää eskaloitumaan.

Vierailija
65/94 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä ja naisella suunnilleen sama palkka, mutta vain naisella varaa pitää huolta kodistaan, ulkonäöstään ja terveydestään. Tilastollisesti.

Ja miesten pitäisi olla loogisempi sukupuoli.

Vierailija
66/94 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelu tosiaan täyttyi vain tekosyistä ja muiden syyllistämisestä. Onneksi nämä miehet eivät lisäänny. 

M23

Vierailija
67/94 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskustelu tosiaan täyttyi vain tekosyistä ja muiden syyllistämisestä. Onneksi nämä miehet eivät lisäänny. 

M23

Aika noloa että vanha akka esiintyy nuorena miehenä.

Vierailija
68/94 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä ja naisella suunnilleen sama palkka, mutta vain naisella varaa pitää huolta kodistaan, ulkonäöstään ja terveydestään. Tilastollisesti.

Voisikohan vaikuttaa, että nainen saa aina halutessaan suhteen, miehillä ei ole mitään.

Vierailija
69/94 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nautin Incelejen itkusta.

Whaaaaaah!!!! Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii-i!

Ihan miten vaan juoppo.

Vierailija
70/94 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisikohan vaikuttaa, että nainen saa aina halutessaan suhteen, miehillä ei ole mitään.

Ei saa. Nekin joutuu etsimään itselleen sopivaa ja hyvää kumppania. Ei ne kaikkia ota eikä tarvikkaan. Kuuntelisitte joskus mitä ne sanoo. T. Kelaloinen

Vierailija
71/94 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sama ajatusmalli kuin naisilla, jotka laittavat silarit, törööhuulet, tissipaidan ja housut missä näkyy kamelin varvas ja takapuolelta langan imeytynyt persvakoon.

Pukeudun ja laittaudun siis ihan 100% vain itseäni varten.

Siksi.

M43

Vierailija
72/94 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M23

Aika noloa että vanha akka esiintyy nuorena miehenä.

Toi on se sama keski-ikäinen, eronnut nainen, joka raivostuessaan alkaa jankuttaa, että "et saa keneltäkään pillua" ja joskus alkaa floodaamaan. Tuntee kirjoitustyylistä.

Vierailija
73/94 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ainakin köyhä kelaloinen. En ansaitsekkaan huomiota naisilta sen kummemmin. Eikä kyllä ole väliksikkään. Olen liian sekaisin että minusta olisi edes parisuhteeseen. Ehkä miehet ei välitä ulkonäöstään niin paljon. Kunhan on ns mukavat vaatteet.

Älä nyt sen yhden mt-haukkujan vuoksi ala haukkumaan itseäsi. 

En alakkaan. Olen vuosia tehnyt sitä teini ikäisestä asti. Eka itsemurhayritys oli kun olin 12v olen vain omaksunut nikin "kelaloinen" 

Vierailija
74/94 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se ei sitten näy naisten ulkonäössä? Hoikkuus harvinaista.

Vierailija
75/94 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se ei sitten näy naisten ulkonäössä? Hoikkuus harvinaista.

Koska naisilla on varaa syödä herkkuja ja juoda makeita siidereitä.

Vierailija
76/94 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muualla Euroopassa siisti ulkonäkö on ihmisille tärkeää, tapa kunnioittaa itseä ja muita. Sen huomaa sekä naisista että miehistä. Myös lapset puetaan kauniisti. Harmittaa että Suomessa ei kiinnosta mäyttää huolitellulta.

Vierailija
77/94 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muualla pukeudutaan yhtä rennosti kuten täällä ja parisuhteita syntyy et taitaa vika olla toisessa päässä.

no ei pukeuduta. Mene katsomaan Ranskaan ja Italiaan miten jengi on siellä pukeutunut. Ei ole reikäisiä huppareita, crocseja tai tahraisia farkkuja monella.

Vierailija
78/94 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska pitävät sitä homona. Minä pukeudun siististi ja saan huomiota niin naisilta kuin miehiltä.

Vierailija
79/94 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua naisilta huomiota. Vaikka olen resupekan näköinen, silti naiset lähestyvät minua ja muutama exä katsoo että heillä on etuoikeus olla minuun yhteydessä vielä vuosikausia eron jälkeen.

M42

Vierailija
80/94 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itke lisää boomer. ihanaa kun kommentoit täällä viesteillä, jotka on toiset multa ja toiset puolustajilta, muttet tajua kirjoitustyylien vaihtoa 👋🥀 fr.

M23 vai oliko se punakkiakka vai Ap vai normaali henkilö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi