Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet eivät pukeudu tai hoida itseään, jotta naiset kiinnostusivat?

Vierailija
28.08.2026 |

Muualla Euroopassa miehet laittautuvat ja pukeutuvat paljon paremmin, kun Suomessa. Täällä vaan vedetään sama paita päälle ja valitetaan, kun naiset ei huomioi.

Miehet, jotka ette saa huomiota, mikä teidän tekosyynne on?

Kommentit (94)

Vierailija
21/94 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli 50% suomimiehistä on läskejä kananjalkoja, jotka peittelevät kaljuaan, möllöttää silmiään ja pukeutuva Tokmannin t-paitoihin. Lisäksi kärsivät jo enne 30 ikää hedelmättömyydestä.

Mutta naisten vikahan tämäkin on.

Yksihyvä puoli olla kelaloinen. Ei pääse lihomaan. Kohta 40 mittarissa ja on normaali paino ainakin pysynyt.

Vierailija
22/94 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän välttää naisten huomiota. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/94 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pukeutuvatko parisuhteessa olevat sitten paremmin????????

Ei välttämättä. Jahka suhde on saatu vakiinnutettua, osa ei viitsi enää panostaa.

Vierailija
24/94 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan siksi, että en halua naisten huomiota.

Vierailija
25/94 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yli 50% suomimiehistä on läskejä kananjalkoja, jotka peittelevät kaljuaan, möllöttää silmiään ja pukeutuva Tokmannin t-paitoihin. Lisäksi kärsivät jo enne 30 ikää hedelmättömyydestä.

Opettele kirjoittamaan oikein. Vaikka oletkin mielenterveysongelmainen, ruma, lihava, yksinäinen, katkera, keski-ikäinen nainen.

Yhyy, yhyy, antakaa mulle huomiota, yhyyy, oon niiiiiiin yksinäinen, yhyy, huomatkaa M I N U T   pliiiiis

Vierailija
26/94 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

M U L T I N U O L I R A L L A A ! ! !

Vierailija
27/94 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuu.. Miehet kiukuttelevat ja couppaa, kun eivät kestä, että näin normaalit ihmiset heidät näkevät. 😂😂👋🥀

Vierailija
28/94 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritän välttää naisten huomiota. 

Kuule, kyllä resuinen ja haiseva mieskin huomataan.. Hieman vaikea olla kenenkään huomaamatta tai haistamatta.

Vierailija
29/94 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uuu.. Miehet kiukuttelevat ja couppaa, kun eivät kestä, että näin normaalit ihmiset heidät näkevät. 😂😂👋🥀

Sinä pakkomielteinen punikkiämmä et ole normaalia nähnytkään.

Vierailija
30/94 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opettele kirjoittamaan oikein. Vaikka oletkin mielenterveysongelmainen, ruma, lihava, yksinäinen, katkera, keski-ikäinen nainen.

Yhyy, yhyy, antakaa mulle huomiota, yhyyy, oon niiiiiiin yksinäinen, yhyy, huomatkaa M I N U T   pliiiiis

On huomattu että sinä punikkiakka kerjäät huomiota palstalla miehiltä ja etenkin persuilta.

Vierailija
31/94 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudun farkkuihin, huppariin ja lippikseen. Naiset huomioivat minua, mikä johtunee hyvästä kropastani ja komeasta naamastani. Huomionti menee vähän hukkaan, koska en etsi parisuhdetta enkä seksiä tällä hetkellä. m50

Vierailija
32/94 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama.

Vierailija
33/94 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ainakin köyhä kelaloinen. En ansaitsekkaan huomiota naisilta sen kummemmin. Eikä kyllä ole väliksikkään. Olen liian sekaisin että minusta olisi edes parisuhteeseen. Ehkä miehet ei välitä ulkonäöstään niin paljon. Kunhan on ns mukavat vaatteet.

Vaatteiden ei tarvitse olla kalliita. Puhtaat ja ehjät vaatteet jotka sopivat mallin ja värien puolesta yhteen riittää kyllä. Olen nainen ja olen ollut köyhä. Pukeuduin toisten vanhoihin vaatteisiin ja halpahallikamaan mutta niistä voi valita ne pukevimmat ja huoltaa niitä että pysyvät mahdollisimman kauan siistinä. 

Ongelma on siinä että vedetään risaiset ja likaiset housut jalkaan ja joku haalistunut bändipaita päälle. Sitten baanalle ihmettelemään miten naiset on niin nirsoja. Ei edes yritetä tuoda esiin oman miehisyyden parhaita puolia.

Vierailija
34/94 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei naisissa ole nykyään muuta sisältöä, kuin pukeutuminen ja itsensä hoitaminen?

Vierailija
35/94 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Men Going Their Own Way

Vierailija
36/94 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorempana käytiin jonkin verran viihteellä. Kaveri sai usein lähestymisiä naisilta, minä en koskaan. Testattiin pari kertaa, että vaihdettiin baarikuteita keskenämme, kun oltiin saman kokoisia. Arvaatko miten tilanne muuttui?

Vierailija
37/94 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä pakkomielteinen punikkiämmä et ole normaalia nähnytkään.

Taasko kuvittelet viestitteleväsi äippäsi kanssa?

Vierailija
38/94 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On huomattu että sinä punikkiakka kerjäät huomiota palstalla miehiltä ja etenkin persuilta.

Yhyyy, yhyyyy yhyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

Säälikää mua

Paijatkaa mua

Auttakaa mua

YHYYYYYY

Vierailija
39/94 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku boomer Itkee täällä kaikille kommenteille  samaa punkkiakkain shittiään. Kannattaisko jo mennä nukkumaan ja vaikka hoitaa ne omat mt-ongelmas kuntoon fr. 💛

Vierailija
40/94 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pukeudun farkkuihin, huppariin ja lippikseen. Naiset huomioivat minua, mikä johtunee hyvästä kropastani ja komeasta naamastani. Huomionti menee vähän hukkaan, koska en etsi parisuhdetta enkä seksiä tällä hetkellä. m50

Aika outo asenne, jos susta huomiointi tarkoittaa automaattisesti parishteen tai seksin etsimistä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi