Miksi miehet eivät pukeudu tai hoida itseään, jotta naiset kiinnostusivat?
Muualla Euroopassa miehet laittautuvat ja pukeutuvat paljon paremmin, kun Suomessa. Täällä vaan vedetään sama paita päälle ja valitetaan, kun naiset ei huomioi.
Miehet, jotka ette saa huomiota, mikä teidän tekosyynne on?
Kommentit (94)
Näen koko pariutumisleikin turhana, kun nainen on kumminkin se ainoa sukupuoli, jolla on biologinen valta, ja mies on kertakäyttötavaraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ainakin köyhä kelaloinen. En ansaitsekkaan huomiota naisilta sen kummemmin. Eikä kyllä ole väliksikkään. Olen liian sekaisin että minusta olisi edes parisuhteeseen. Ehkä miehet ei välitä ulkonäöstään niin paljon. Kunhan on ns mukavat vaatteet.
Vaatteiden ei tarvitse olla kalliita. Puhtaat ja ehjät vaatteet jotka sopivat mallin ja värien puolesta yhteen riittää kyllä. Olen nainen ja olen ollut köyhä. Pukeuduin toisten vanhoihin vaatteisiin ja halpahallikamaan mutta niistä voi valita ne pukevimmat ja huoltaa niitä että pysyvät mahdollisimman kauan siistinä.
Ongelma on siinä että vedetään risaiset ja likaiset housut jalkaan ja joku haalistunut bändipaita päälle. Sitten baanalle ihmettelemään miten naiset on niin nirsoja. Ei edes yritetä tuoda esiin oman miehisyyden parhaita puolia.
Tuo on sinun mielipiteesi ja tilanne ehkä sinun wt-piireissäsi. Minun ystäväpiirissäni kaikki - sekä miehet että naiset - pukeutuvat siististi.
Vierailija kirjoitti:
Miksei naisissa ole nykyään muuta sisältöä, kuin pukeutuminen ja itsensä hoitaminen?
Äitistäskös puhut taas?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritän välttää naisten huomiota.
Kuule, kyllä resuinen ja haiseva mieskin huomataan.. Hieman vaikea olla kenenkään huomaamatta tai haistamatta.
Mitä huomannut niin kyllä ihmiset monesti katsoo minun vaatteita. Reikä housuissa ja melkeen pohjat irti lenkkareissa. En ihmettele rikkinäiset vaatteet herättää huomiota. Se että mistä syystä on eriasia. T. Kelaloinen (oikeasti kelaloinen en trollaile.)
Vierailija kirjoitti:
Men Going Their Own Way
No mutta eihän ne mene.
Naiset kiittäisi, jos menisivät ja pysyisivät poissa.
Sillä nämä ulisijat ovat aina niitä alemman tason olmeja, keitä ei kaivata parisuhteeksi, kaveriksi eikä edes naapuriksi.
En halua huomiota, se on kiusallista. Ja mitä siitä huomiosta, ei naiset kuitenkaan tee aloitteita ainakaan tavismiesten kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Näen koko pariutumisleikin turhana, kun nainen on kumminkin se ainoa sukupuoli, jolla on biologinen valta, ja mies on kertakäyttötavaraa.
Eikö sitten ole vähän ristiriitaista olla panostamatta ulkonäköön, sillä niin naiset (joilla se valta on) voivat sut huomata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pukeudun farkkuihin, huppariin ja lippikseen. Naiset huomioivat minua, mikä johtunee hyvästä kropastani ja komeasta naamastani. Huomionti menee vähän hukkaan, koska en etsi parisuhdetta enkä seksiä tällä hetkellä. m50
Aika outo asenne, jos susta huomiointi tarkoittaa automaattisesti parishteen tai seksin etsimistä..
En koe tarvetta omata tavanomaisia asenteita. m50
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uuu.. Miehet kiukuttelevat ja couppaa, kun eivät kestä, että näin normaalit ihmiset heidät näkevät. 😂😂👋🥀
Sinä pakkomielteinen punikkiämmä et ole normaalia nähnytkään.
Taasko kuvittelet viestitteleväsi äippäsi kanssa?
En todellakaan. Minun äitini ei ole vanhanakaan noin lantustaan lahonnut kuin sinä.
Miksi miehet kuvittelee itsestä huolta pitämisen vain vaatteiksi? Kuntoilkaa, hoitakaa suuhygienia, iho, päänahka, hiukset, jalat ja kädet nyt edes kuntoon.
Ihan sama mitä joku redpill guru netissä huutaa, samalla kun myy kurseejaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei naisissa ole nykyään muuta sisältöä, kuin pukeutuminen ja itsensä hoitaminen?
Äitistäskös puhut taas?
"Äitis oli"
T. Lapsen tasolle jäänyt palstajankuttaja
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet kuvittelee itsestä huolta pitämisen vain vaatteiksi? Kuntoilkaa, hoitakaa suuhygienia, iho, päänahka, hiukset, jalat ja kädet nyt edes kuntoon.
Mitä helvettiä se sinua kaihertaa miten kukakin itsestään huolehtii? Itse olet keltahampainen ylipainoinen vanha akka joka ei poistu kotoaan kun on kiire spämmiä palsta täyteen joka päivä aamusta iltaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika moni mies pitää naisten takia Rolexia vaikka älykello olisi paljon kätevämpi.
Ei ne naiset sitä Rolexia huomaa, eivätkä miehistäkään muut kuin alan harrastajat.
Gloddigger huomaa vain sen Rolexin. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Joo ja älkää 55v työttömät menkö vanhalta viinalta haisevana työhaastatteluun. Muistakaa jämäkkä kädenpuristus.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ainakin köyhä kelaloinen. En ansaitsekkaan huomiota naisilta sen kummemmin. Eikä kyllä ole väliksikkään. Olen liian sekaisin että minusta olisi edes parisuhteeseen. Ehkä miehet ei välitä ulkonäöstään niin paljon. Kunhan on ns mukavat vaatteet.
Älä nyt sen yhden mt-haukkujan vuoksi ala haukkumaan itseäsi.
En ymmärrä, miksi minun pitäisi pukeutua naisia varten. Pukeudun joka päivä itseäni varten verkkareihin, elän muutenkin vain itselleni. Kerran kuukaudessa käyn tapaamassa huo raa. Sitä ennen käyn pesulla ja laitan pölyyntyneet, hienommat vaatteet päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vähän samaa ihmettelen naisten kohdalla. Hoikkuus ja hyväkuntoisuus on käynyt harvinaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sitten ole vähän ristiriitaista olla panostamatta ulkonäköön, sillä niin naiset (joilla se valta on) voivat sut huomata?
Olen siirtynyt MGTOW jo aikoja sitten, naiset pitäköön tunkkinsa.
Nautin Incelejen itkusta.
Whaaaaaah!!!! Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii-i!
Ei ne naiset sitä Rolexia huomaa, eivätkä miehistäkään muut kuin alan harrastajat.