IL: Nainen pukeutui naiselliseksi ja miehet kiinnostui! Onko kukaan ikisinkuista kokeillut samaa?
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua tekeytyä joksikin, mitä en ole, jotta miehet tykkäisivät. Se "tykkääminen" loppuisi tasan siihen, kun väsyisin teeskentelyyn. Enkä tarvitse miesten tykkäämistä, vain yhden, mahdollisesti, vielä joskus, toivottavasti.
Samasta syystä itse kuljen miehenä vanhoissa kollareissa hampaat pesemättä tukka laittamatta, naisten pitää kiinnostua minusta ihmisenä
Päätit että et huolehdi hygieniasta? Puhutaan pukeutumisesta.
Onko korkkarit ja hulmuava helmaiset kukkamekot naiselliseksi pukeutumista?
Yhtenä miehistä silti tuntuvat pitävän, vaikka lääketiede laskee minut naiseksi kuukautisteni ja maitorauhasteni kanssa 😅
ei naisellinenn tarkoita että vartalon kohdat vilkkuu tai että on ihonmyöntäiset vaatteet.
kai niitä miehiä lähestyy silloin enemmän kun ajattelvat että heillä on mahdolilsuus seksiin nopeasti kanssasi.
Enempi parempi asia, ettei kukaan lähesty; silloin olet kunnioitettava, kaunis ja pelottava
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua tekeytyä joksikin, mitä en ole, jotta miehet tykkäisivät. Se "tykkääminen" loppuisi tasan siihen, kun väsyisin teeskentelyyn. Enkä tarvitse miesten tykkäämistä, vain yhden, mahdollisesti, vielä joskus, toivottavasti.
Samasta syystä itse kuljen miehenä vanhoissa kollareissa hampaat pesemättä tukka laittamatta, naisten pitää kiinnostua minusta ihmisenä
Minä en ajattele, että kenelläkään olisi mitään velvollisuutta kiinnostua minusta. Kiinnostuu, jos kiinnostuu, se on sen ihmisen oma asia. Muuta en jaksa teeskennellä kuin mitä olen.
Toisekseen, jos huomaisin, etten välitä omasta terveydestäni, huolestuisin ensisijaisesti itsestäni, en siitä, kiinnostuuko minusta joku toinen. Onko sinulle "ihmisenä" olemista se, ettei välitä itsestään?
Niinku millä tavalla naiselliseksi. Jos tuo festari juttu nii aivan järkyttävän näköinen nainen on. Ei herätä kiinnostusta kyllä. Mies
Voisitko laittaa linkin? Vai eikö sitä taaskaan ole olemassa?
Tykkäisittekö naiset jos pukisin sellaiset farkut, joissa on sepaluksen kohdalla norsun kärsä, samasta farkkukankaasta tehty? Haluaisitteko ottaa kontaktia?
Tuo ei ole naisellinen eikä hyvännäköinen. Laiha lähinnä kirahvia muistuttava tikku. Vielä tatuoinnit 🤮
Minulla on päivittäin korkkarit, mekko, hame tms. Sinkkuna mennään viidettä vuotta
Tuo pukeutuminen on kaikkea muuta kuin naisellinen. Miehet lähestyivät kun ajattelivat että hän on helppo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi luulet että iso osa naisista pukeutuu kuten pukeutuu?!
Vinkki: he ei pukeudu miesten kiinnostusta varten.
Vinkki: jos haluaa miehen kannattaa vähän panostaa
Mitenkähän minun nyt sitten pitäisi panostaa, vähän?
N68
No onpa yllättävää että herättää mielenkiintoa kun jaksaa laittautua.
Vierailija kirjoitti:
Voisitko laittaa linkin? Vai eikö sitä taaskaan ole olemassa?
Ehkä kyseessä on tämä plusartikkeli: https://www.iltalehti.fi/muoti/a/812e4999-61c0-4c1d-aa3c-80905ea851bc
En maksa keltaisen lehdistön tarinoille. Vastaksen tähän tiedän selkäytimelläni, vaistonvaraisesti: kaupungilla lyhyt minihame (mikrohame).ja uimarannalla thong (tangapöksyt ilman tisuosaa).
En ole ikänä koskaan pukeutunut erityisen naisellisesti, lähinnä kait tilanteen ja tilaisuuden mukaan ja silti olen ollut parisuhteissa 27 ja 5 vuotta. Nyt olen ollut kohta vuoden sinkkuna omasta valinnastani ja silti tuntuu, että ihan sama, miten pukeutuu, aina on joku tunkemassa seuraan.
Ap, sulla on varmasti selitys näille, eikö? Kerro!
Suomi vuonna 2026. Normaalisuus on jotenkin radikaalia ja erikoista. Uskomatonta miten äkkiä kaikki on mennyt päin persettä!
Vierailija kirjoitti:
Olihan se toinenkin tyyli naisellinen. Ei kukaan mies pukeudu niin. Miehille kelpaa vain sellainen naisellinen mitä miehet haluaa naisilta.
Tykkäsin itse hänen molemmista tyyleistään. Kummassakin näyttää kivalta. Miehet on hölmöjä ja heillä on huono maku, jos se normityylinsä ei vetoa.
Jos mies ei tykkää pukeutumisestani, en halua häntä elämääni. Ei miehen "saaminen" ole mikään pakko.