Elämä on tylsää
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut valittaa tylsyyttään, minä olen koko elämäni tehnyt töitä, jotta voisin ottaa tylsän arjen omakseni. Se on turvallisuutta, rauhaa, lepoa. Värejä saa taiteesta, kirjoista, syksystä, käsitöistä, liikkumisesta, luonnosta... En halua enää mitään, mikä saa sydämen laukkaamaan kauhusta.
No en kauhuakaan halua. Olisi kiva että edes jokin kiinnostaisi. Ehkä olen vain masentunut. Ap
Mulla samaa , tylsää ja mikään ei enää kiinnosta eikä mistään enää tule iloa . Mikään ei merkitse mitään .
Kokeile jotain ihan uutta, mitä et ole koskaan edes ehkä harkinnut. Täysin erilaista vaatetyyliä, täysin uudenlaista harrastusta tai jotain muuta itsellesi uutta ja erikoista ja vierasta.
Ongelma on se että en jaksa yrittää enää mitään , vähän aikaa sitten vielä koitin mutta nyt ei kerta kaikkiaan jaksa eikä kiinnosta , annan asioiden mennä miten menee.
Vaihda sitten edes sitä kauppaa, mistä yleensä käyt päivittäistavarasi hankimassa. Mene jonnekin muualle ostoksille, jonnekin, missä ei joka tavara ole tutulla hyllyllä, josta niitä rutiinomaiseti ja liki puolisokkonakin löydät. 😅
Sama homma. Ei edes kiinnosta juopotella
Vierailija kirjoitti:
Ryöstä auto ja pakene poliisia naapurikaupunkiin. Kidnappaa joku tenava. Ei ole enää tylsää.
Joku hullu voi vielä seurata neuvoasi, tyhmä! Miten sitten suu pannaan kun sen tenavan vanhemmat itkee televisiossa????
Vierailija kirjoitti:
Jotkut valittaa tylsyyttään, minä olen koko elämäni tehnyt töitä, jotta voisin ottaa tylsän arjen omakseni. Se on turvallisuutta, rauhaa, lepoa. Värejä saa taiteesta, kirjoista, syksystä, käsitöistä, liikkumisesta, luonnosta... En halua enää mitään, mikä saa sydämen laukkaamaan kauhusta.
Hieno vastaus! 10 pistettä, ihan oikeasti 👍
Onko työssäkäyntiä ehdotettu?