Mammaksin ovistesteistä
kyselen.
Testaan aina puolen päivän aikaan. Eilen sain ekan kerran väriä testiviivaan, hailu viiva siis tuli. Innostuin sitten testaamaan illalla uudelleen ja sain testiviivaan enemmän väriä. Toinen puoli testiviivaa oli yhtä tumma kuin kontrolli, toinen puoli oli aavistuksen vaaleampi. Äsken tein taas testin ja testiviiva oli edelleen " jakautunut" . Toinen puoli oli vahvempi kuin kontrolli ja toinen puoli saman värinen kontrollin kanssa.
Oletan, että tuo on plussa. Kyseessä on Mammaksin liuskatesti. Tämä merkki on ekaa kiertoa käytössä. Eri merkkisillä en aiemmin ole saanut tuollaisia tuloksia. Onko tuollainen testiviiva " normaali" ? Ja kumpi päivä on ovisplussa? Ja mites se dpo laskettiinkaan? Ovispäivä on 0 ja päivä jälkeen on 1? Haluaisin seurata tuota dpo:ta, on hiukan vaihdellut.
Kiitollisena vastauksesta
AnniHelen@
Kommentit (4)
Olen käyttänyt myös noita samoja ovistestejä, tosin tässä kierrossa vasta ekaa kertaa, joten hankala sanoa varmasti millaisia ovat. Mulla kuitenkin aikalailla samanlainen juttu kuin sulla. Pari päivää hailakkaa viivaa ja sit viivan ylä-ja alapää hieman eriväriset, siis toinen hailakkaampi ja toinen samanvärinen kuin kontrolliviiva.Sit taas pari päivää hailakasta viivaa ja sit ei mitään.Jotenkin ei tunnu kovin luotettavilta nuo testit.
tiedä en noista testeistä mutta olen jostain kuullut että ovistesti näyttää myös raskauden joten kipases ostaa raskaustesti jos saat ovistestiin kauemmin kun normaalisti kaksi yhtä vahvaa viivaa.
meillä ei ovistestejä ole tarvittu kun tunnen ovulaatiot niin kivuliaana ja tänään on meillä ovispäivä.kovempana kun normaalisti on tänään kivut esiintynyt ainut vaan että mulla on eka satsi terolutteja menossa joten ne taitaa olla syynä kun kivut ovat kovemmat tai sitten en tiedä mistä voi johtuu.
mutta tee ihmeessä se raskaustesti varmistaaksesi asian.
onnea plussaukselle.
kunpa olisitkin oikeassa... Mutta viime kierrossa sain kahtena päivänä myös vahvan ovisplussan. Testin merkki oli eri ja viivat olivat ihan tasaisen värisiä.
jos joku osais auttaa...
Eli:
Kp 12 puolen päivän aikaan, jolloin normaalisti testaan ovistestiin tuli testiviivaksi " jakautunut" viiva, toinen puoli tosi tumma, toinen asteen verran kontrollia hailumpi (suunnilleen kontrollin värinen).
Kp 13 puolen päivän aikaan taas tuollainen " jakaantunut" viiva. Ehkä vieläkin edellisillan viivaa tummempi.
Kp 14 puolen päivä aikaan hailu testiviiva.
Mikä kp on dpo 1?
Haluaisin kovasti seurata tuota dpota ja olisin kiitollinen avusta!
AnniHelen@