Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua ainakin ottaa päähän noi päivähoito maksu uudistustukset.

Vierailija
27.05.2007 |

Miettikääpäs itse millaista olisi hoitaa kerralla 3v uhmista ja 2kk vauvaa. Ei helppoa ei! Kummallekkaan lapselle EI ehdi tarjota niitä virikkeitä mitä tasa painoinen kasvu vaatisi!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos koko päiväksi haluat hänet hoitoon, se maksaa uudistuksen jälkeen, puolipäiväiseksi voitte saada ilmaisesksi jos tulonne ovat tarpeeksi pienet. Itse olen hoitanut kotona 3 vuotiasta uhmaikäistä ja vauvaa, eikä se ollut helppoa. Ei kuitenkaan tullut mieleenikään laittaa vanhempaa edes puoleksi päiväksi hoitoon kun me olimme kuitenkin kotona vauvan kanssa. Eli ei se mahdotonta kuitenkaan ole.

Vierailija
2/9 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miettikääpäs itse millaista olisi hoitaa kerralla 3v uhmista ja 2kk vauvaa. Ei helppoa ei! Kummallekkaan lapselle EI ehdi tarjota niitä virikkeitä mitä tasa painoinen kasvu vaatisi!

Vierailija
4/9 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä mä nyt sitten imetän jos tolle vanhemmalle täytyy järjestää piirrustustuokioita ja liikkahetkiä. Ja koska mä sitte nukun? Kiskurikokoomus!

Vierailija
5/9 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kantoliinassa ja päivät touhuiltiin esikoisen tahdissa. Välillä vaan vauvan imetys ja vaipatus. Elä esikoisen tahtiin ja ota vauva siihen mukaan äläkä valita turhia.

Vierailija
6/9 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli sitten aikaa vaihtaa kuopukselle vaippa, syöttää ja panna takaisin nukkumaan. Miten olisin selvinnyt siitä, jos esikoinen ei olisi ollut koulussa.?

Vierailija
7/9 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
8/9 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap