Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen alkanut ymmärtää miksi niin moni mies on nykisin sinkku - naisten kanssa oleminen on välillä aivan helvetin raskasta

Vierailija
28.08.2026 |

Olen itse nainen, 26-vuotias, ja ehkä saan tästä paskaa niskaan, mutta olen viime aikoina alkanut ihan oikeasti tuntea vähän, tai noh, paljonkin, sympatiaa miehiä kohtaan nykyisessä deittikeskustelussa.

Joka paikassa tuntuu olevan sama mantra: miehet ovat surkeita, miehet eivät osaa käyttäytyä, miehet eivät panosta tarpeeksi, miehet eivät osaa kommunikoida ja naisilla rima on helvetin korkealla.

Mutta mitä enemmän vietän aikaa muiden oman ikäisteni naisten kanssa, sitä useammin mietin, että katsommeko me naiset koskaan itseämme peiliin?

Minulla ei ole hirveästi naisystäviä, ja aina kun yritän tutustua uusiin naisiin, muistan nopeasti miksi minulla ei ole montaa naisystävää. Monen seurassa tuntuu, ettei mikään voi vain olla tarpeeksi hyvää. Ravintolassa ruoka on vääränlaista. Matkoilla aina valittavat että hotellin huoneessa on joku vika. Sää on aina huono. Miesystävä tekee aina väärin. Voi olla että sanoi väärällä äänensävyllä yhden sanan. Tai teki jonkun miljoonista muista jutuistan väärin. Joku ystävä ei reagoinut viestiin tarpeeksi nopeasti. Matkalla valitetaan taksista, jonosta, hinnasta, tarjoilijasta ja siitä, että ihmiset ovat ärsyttäviä.

Ja kaikki nämä ajatukset pitää vielä sanoa ääneen ilman mitään filtteriä.

Sitten ihmetellään, miksi miehet eivät jaksa suunnitella treffejä, romanttisia viikonloppuja tai yhteistä tekemistä. Jos mies joutuu koko ajan jännittämään, mikä seuraavaksi on pielessä, niin kuka jaksaa?

Tietenkään kaikki naiset eivät ole tällaisia, mutta melkein kaikki. Enkä väitä, että miehet olisivat mitään enkeleitä.

Mutta välillä mietin ihan vakavasti, onko nykyisessä "mies on sika" -suomikulttuurissa käynyt niin, että naisille on opetettu vaatimaan miehiltä loputtomasti, mutta omasta seurasta ei enää tarvitse tehdä miellyttävää?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, toi on kyllä harmi kun 95 % miehistä pilaa loppujen normaalien maineen ja sen takia naiset suhtautuvat aina miehiin epäillen.

Vierailija
2/4 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo "katsommeko ME NAISET" kohta viimeistään paljasti että "naisena-mies" siellä taas trollaa.

Älä hengaa vinkuiitojen kanssa olit sitten kuka tahansa. Ei mulla ole ystäviä jotka valittaa kaikesta, vaikka neljä parasta ystävääni edustavat kumpaakin sukupuolta ja ikähaitari on 28-46v. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä analyysi sinulta

Vierailija
4/4 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se on. Kun naisten silmissä huippuluokan mies käytökseltään ja tavoiltaan vastaa sitä mikä on keskimääräinen nainen, niin on tosi vaikea tyytyä mihinkään muuhun kun niihin huippuluokan miehiin. Niillä on sellaiset naisen näkökulmasta perusasiat kunnossa.

Vierailija
5/4 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, pick me, ootpa erilainen kuin muut naiset. 

Miehenä en arvosta monia miehiä ja musta on hyvä että naiset on alkaneet vaatimaan tilaa ja kertomaan ääneen miltä heistä tuntuu. Se että se on hakusessa vielä johtunee siitä että naiset eivät ole saaneet olla muuten kuin nyrkin ja hellan välissä.

Sen sijaan että juttelisit naisena naisille heidän tavastaan puhua, tuomitset heitä. Et vaikuta olevan siis paljon "parempi" kuin hekään. Ei ihme ettet tule toimeen naisten kanssa kun tavallaan selän takana lyttäät.

Ymmärrystä ja avointa ajattelua toivotellen kaikille sukupuolille.

M56

Vierailija
6/4 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pick me pick me pick me 

Vierailija
7/4 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli trollialoitus tai ei, naista ei saa tai voi kritisoida mistään, kaikki aina lopulta käännetään yhteiskunnan tai miesten syyksi. Narsistin oppikirja 101. 

Vierailija
8/4 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kenenkään ei ole pakko seurustella sellaisen henkilön kanssa, josta ei ole kiinnostunut. 

Vierailija
9/4 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on sinun kupla, jos todella on noin. Minun kupla on ihan erilainen. Tunnen kaksi tuollaista naista, noin sadasta joiden kanssa puhun noin puolen vuoden sisällä. Nuo kaksi on muutenkin negatiivisia energia vampyyrejä.

Tuo negatiivisuus kuulemma tarttuu. Voi olla että sulla on tollainen porukka.

Vierailija
10/4 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisenamies taas vauhdissa. Vissiin viikonloppu taas palstamammojen kanssa kiikarissa.

Vierailija
11/4 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä oikeasti nainen enkä mikään trolli joka esiintyy naisen.

Ap

Vierailija
12/4 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuh5thh

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi