Iltalehti: Työttömille tulossa pakollinen ilmaistyö sanoo ministeri.
IL: Työttömille tulossa pakollinen ilmaistyö sanoo ministeri.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/078a91b0-4bdf-4a7b-9c3b-f3cf2bdd3…
Ajatelkaa sitä ilkivallan määrää, jota noissa orjatyöpaikoissa ja yhteiskunnassa ylipäänsä alkaa ilmenemään, jos tuommoinen oikeasti toteutetaan.
Kommentit (75)
Työttömän palkka on sosiaaliturva, sen eteen pitää tehdä töitä🙂
Kun alat miettimään kustannuksia jotka noiden työttömien pakkotyöllistäminen ja heidän valvomisensa esihenkilövoimin maksaa vaikkapa kaupungissa jossa on 10000 työtöntä niin se maksaa vähintää yhtä paljon kuin ne työttömyyskorvaukset. Laske huvikseksi montako esihenkilöä tarvitaan jos yksi ottaa vaikkapa 20 ja palkka on 3000+30% sivukulut?
Tonni lisää yleistukeen sitten vaan.
Olen
Hyödytön
Paska
Tukilpis
Rotta
Ja
Tulen
Aina
Olemaan
Paska
Ja
Hyödytön
Olen
Hyödytön
P
A
S
K
A
T
U
K
I
L
O
I
S
R
O
T
T
A
Joka
Ansaitsee
Vain
Kärsimystä
Ja
Kuolemaa
Vierailija kirjoitti:
Työttömän palkka on sosiaaliturva, sen eteen pitää tehdä töitä🙂
Työntekeminen edellyttää työsopimusta ja tes:n mukaista palkkausta. Valtiolle työskentely ilman työsopimusta on kommunismia.
Verotus voisi olla miinus puolelle elikertyisi vero rästiä ,jota maksaisi takautuvasti palkalliseen työhön päästyään.
Minsiteri voi sanoa ihan mitä vain. Ilmaistyötä ei tule.
Olen hyödytön
Pa
S
K
A
T
U
K
I
L
I
I
S
R
O
T
T
A
J
O
Ka
Ans
Aitsee
V
A
I
N
K
U
O
L
L
A
Vierailija kirjoitti:
Sehän on perustuslain vastaista. Töitä ei saa teettää ilman minimipalkkaa, eläkekertymää, lomakertymää, lomia, sairasajan palkkaa, työntekijän tapaturmavakuutuksia ja työterveyshuoltoa.
Johan tuo ministeri sanoi, että perustuslaki saattaa hankaloittaa asiaa. Hankaloittaa. Ja, ennen kaikkea, vain perustuslaki onkin muka esteenä. Kyllä nyt pitäisi herätyskellon soida yötä päivää. Tuo ministerihän on siis puhdas na tsi. Ainoastaan perustuslaki siis hänen mielestään on tämän tiellä. -Pekka M36
Keskustaoikeisto kannattaa tällaista. Ainoa oikea vaihtoehtoa on äänestää vasemmistopuolueita. Ps. En ole työtön, mutta vasemmistolaisena en tietenkään hyväksy tällaista roskaa Suomeen
Vierailija kirjoitti:
Eikö kokoomuspissiksiä saada tuottavaan työhön lässyttämästä tuota paskaa?
Ei ne osaa tehdä mitään, siksi ne on nousseet pinnalle.
Minä ihmettelen kuinka joku voi olla noin pihalla, että ei ymmärrä mikä on työn tärkein ominaisuus.
Työn tärkein ominaisuus on sen tuottavuus. Tuottavasta työstä voidaan maksaa palkkaa. Jos työ on jotain pakotettua toimintaa, mistä ei makseta palkkaa, se on taatusti tuottamatonta työtä. Kommunismissa oli paljon yleistä tuottamatonta työtä. Kokoomus on kommunistinen puolue.
Kuinka Kokoomus voi esiintyä oikeistolaisena puolueena jos se ei ymmärrä edes perusmarkkinataloutta.
Ei ihme että meillä menee huonosti kun Kokoomus on samalla tasolla kuin vastustajansa.
Jokaiselle työttömälle sähköpanta ja ai valvonta ja kuokkimaan suolle. Satunnaispistokokeina etävalvontaa ja jos kuokka ei heilu niin 220 volttia kiveksille tai nänneille.
Olen hyödytön
Paska
Luuseri
Tukilois
Ro
T
T
A
Joka
Ansaitsee
Vain
Kuolla
Vierailija kirjoitti:
Ja nykyään melkeinpä kuka vaan voi jäädä työttömäksi.
Sitähän ne haluaa. Ilmaista työvoimaa. Valtio maksaa. Palkoista ei puhettakaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen hyödytön
Paska
Luuseri
Tukilois
Ro
T
T
A
Joka
Ansaitsee
Vain
Kuolla
Rakastan sinua, älä kuole.
Strippiklubille harjoittelee naiset
Niin, haluatteko te maksaa siitä palkkaa vai ette? Yrittäkää jo päättää.