Mitä evästä maratoonille? Muita neuvoja?
Kommentit (10)
Ei kai mitään hapokasta voi juoda?
ap
kannattaa käydä paskalla ennen starttia.
noin suurinpiirtein ja kauanko olet treenannut varta vasten maratoonille? Itse olen jonkun vuoden nyt harrastanut juoksua, juossut semmoisia parinkympin lenkkejä pari kertaa kuussa, muuten noin 10 km kolmisen kertaa viikossa. Mieli tekisi maratonille, mutta uskaltaako vielä, se on eri juttu. Asun paikkakunnalla, jossa ei ko. tapahtumaa järjestetä eikä tee mieli kovin kauaksi lähteä keskeyttämään ;-)
eli maxim sports nutrition energy gel, vaikka vaniljan makuisena, saa urheiluliikkeistä. Puristetaan suoraan suuhun pienestä putkesta, ja antaa tosihyvin energian tunteen, testaa ennen skaboja.
ja oon nyt keväällä lunten sulettua käynyt hölkkäämässä. Kuinka pitkä matka siellä tukholmassa yleensä juostaan?
ap
järjestelyt on todella huippuluokkaa, ihantoista kun täällä meillä. Matkat kannattaa varata ajoissa, täältä suomesta lähtee niin paljon juoksijoita. Ja ilmottaudu ihmeessä, en ole katsonu kuinka monta tuhatta tänävuonna mahtuu.
Siis maraton on 42km ja puolimaraton sen 20km...
ja sinne on 6400 suomalaista ilmoittautunut, kaikkiaan juoksee 17 500.
Varsinkin kinkkupizza on hyvää kylmänä. Sitten ehkä sikanautaa ottaisin myös. Ja 1,5 litran kokis tietty.