Eikö naisia oikeasti närästä ollenkaan sellainen mies, jota naiset eivät voisi romanttisessa mielessä pätkääkään kiinnostaa?
Kun heillä ei ole mitään mahdollisuutta päästä tuollaista ihmistä kontrolloimaan.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä monia naisia häiritsee se että komea mies ei ole kiinnostunut naisista mutta ei ne naiset siitä silti ongelmaa tee
Jep, tässä olet oikeassa. Naisia häiritsee se, että yleensä hyvännäköiset ja muutenkin kivat miehet eivät ole kiinnostuneita naisista, vaan toisista miehistä.
Ei ole helppoa naisena olla hetero.
Joskus myös miehet ovat sellaisia, että toivoisi olevansa lesbo. Ei ole helppoa olla naisena hetero.
Incelin märkä uni, että jotain naista harmittaisi taas incelin tekemiset.
Miehiä sitä tuntuu harmittavan juuri se, että naisia ei harmita mikään miehiin liittyvä :D Koita kestää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin sinäkään uhraat yhtään ylimääräistä ajatusta sellaiseen naiseen, joka ei sinua millään tapaa kiinnosta? Ihmiset ovat kovin itsekeskeisiä, ei niitä kiinnosta muut ellei siinä toisessa ole jotain kiinnostavaa. Ja suurimmassa osassahan ei ole.
Oletko kasvanut tynnyrissä? Miehethän ovat raivoissaan niille naisille, jotka eivät pyri miellyttämään miehiä ja näyttäytyvät romanttisesti/seksuaalisesti heille epäkiinnostavina.
Kyllä, esimerkkinä törkeä kirjoittelu edellisen hallituksen ministerien ulkonäöstä. Ei voi ymmärtää.
Siis miksi ihmeessä minua kiinnostaisi pätkääkään. Eihän tuolla ole mitään vaikutusta minun elämään. Olen aina tiennyt että osa miehistä on homoja. Mikä uutinen se nyt sitten olisi.
Eli ap on aselsuaali tai homo? Mitä se minulle kuuluu?
Vierailija kirjoitti:
Ei närästä. Mulla on yksi sellainen naapuri. Komea, pitkä ja kiva. On mukavaa, kun hänen kanssa voi todella luontevasti jutella. Hän ei tupakoi eikä käytä päihteitä. Sellainen nauravainen ja tykkää koirista.
Huokailen kyllä hänen selän takana, mutta tippaakaan ei närästä. Tiedän, että olisin tyystin väärä nainen hänelle, jos häntä ylipäätään kiinnostaisi parisuhteet.
No sano sille. Et sie välttämättä kaikkea siitä tiedä. Jos ei muuta niin kyllä sen päivä ainakin paranee veikkaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä monia naisia häiritsee se että komea mies ei ole kiinnostunut naisista mutta ei ne naiset siitä silti ongelmaa tee
Jep, tässä olet oikeassa. Naisia häiritsee se, että yleensä hyvännäköiset ja muutenkin kivat miehet eivät ole kiinnostuneita naisista, vaan toisista miehistä.
Ei ole helppoa naisena olla hetero.
Joskus myös miehet ovat sellaisia, että toivoisi olevansa lesbo. Ei ole helppoa olla naisena hetero.
Jep. Joutuu yrittämään pariutumaan ainoan luonnollisen saalistajansa kanssa.
Miksi ihmisiä pitää kontrolloida.
Onpas narsistinen ajattelutapa.
Jos miestä pitää kontrolloida, sehän tarkoittaa sitä, että mies on iso taapero. Kuka haluaa iskokoisen taaperon tantrumiensa kanssa? Juu ei, ap saa edelleen olla kihloissa oikean kätensä kanssa.
Parhaimman näköisillä hoikilla miehillä on lähes poikkeuksetta upea poikaystävä.
Seuraavassa elämässä haluan olla kaunis ja moraaliton mies, jolla on liuta muita miehiä. 🥰
Vierailija kirjoitti:
Miten se häiritsee? Missä tätä näkee? Jos mies on h0m0 tai aseksuaali tai naimisissa tai sitten en vaan ole hänen tyyppiään niin miksi tekisin tästä itselleni ongelman? Kannattaa varmaan lopettaa niiden netin incelgurujen seuraaminen kun jutut on noin järjettömiä.
Homoista saa parhaan ystävän, jos on heteronainen. Ei tarvitse missään vaiheessa selventää rajoja.
Kysyn että mitäs naisten pitäisi sitten tehdä sille miehelle että se ei vituttaisi sitä miestä? Antaa säälipillua ja ruveta huoraamaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin sinäkään uhraat yhtään ylimääräistä ajatusta sellaiseen naiseen, joka ei sinua millään tapaa kiinnosta? Ihmiset ovat kovin itsekeskeisiä, ei niitä kiinnosta muut ellei siinä toisessa ole jotain kiinnostavaa. Ja suurimmassa osassahan ei ole.
Etkö ole oikeasti törmännyt ilmiöön missä miehet keskittyvät nokkimaan naisen ulkonäköä kun nainen on esillä ihan muista kuin ulkonäöllisistä syistä. Aivan kuin nainen loukkaisi heitä olemalla palvelemasta juuri heidän ulkonäköpreferenssejä.
Ei naiset huutele someissa miesurheilijoille, -poliitikoille jne. siitä kuinka he ovat epäviehättäviä.
Äärimmäinen esimerkki taisi olla tämä missä miehet joukoin loukkaantuivat jollekin viehättävälle naisurheilijalle, koska tämä oli lesbo. Nimi on unohtunut, ei kauaa aikaa. Silti, wtf :D
Mulla tuli instassa vastaan nainen, joka teki itse lasisia lampunvarjostimia. Kaikki sisältö liittyi siis näihin varjostimiin ja osa videoita missä nainen teki näitä käsitöitään.
Kommenttikenttä oli täynnä miesten raivoa siitä kuinka nainen ei ollut heidän mielestään viehättävä.
Ap:lla on kovin vinoutunut käsitys ihmisistä. Yleensä sellainen on ihmisellä, joka on itse vinoutunut, esim. tässä ap ilmeisesti näkee muut vain manipuloinnin kohteina ja kuvittelee muiden olevan samanlaisia. Minä taas näen ihmiset sukupuolesta riippumatta lähtökohtaisesti lähimmäisinä.
Ei kiinnosta muiden ihmisten kontrollointi, oman itsen kontrolloinnissa on ihan tarpeeks työtä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei närästä. Mulla on yksi sellainen naapuri. Komea, pitkä ja kiva. On mukavaa, kun hänen kanssa voi todella luontevasti jutella. Hän ei tupakoi eikä käytä päihteitä. Sellainen nauravainen ja tykkää koirista.
Huokailen kyllä hänen selän takana, mutta tippaakaan ei närästä. Tiedän, että olisin tyystin väärä nainen hänelle, jos häntä ylipäätään kiinnostaisi parisuhteet.
No sano sille. Et sie välttämättä kaikkea siitä tiedä. Jos ei muuta niin kyllä sen päivä ainakin paranee veikkaisin.
Naisten ei myöskään ole tapana juntisti kommentoida toiselle hänen ulkonäköään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö ole oikeasti törmännyt ilmiöön missä miehet keskittyvät nokkimaan naisen ulkonäköä kun nainen on esillä ihan muista kuin ulkonäöllisistä syistä. Aivan kuin nainen loukkaisi heitä olemalla palvelemasta juuri heidän ulkonäköpreferenssejä.
Ei naiset huutele someissa miesurheilijoille, -poliitikoille jne. siitä kuinka he ovat epäviehättäviä.
Äärimmäinen esimerkki taisi olla tämä missä miehet joukoin loukkaantuivat jollekin viehättävälle naisurheilijalle, koska tämä oli lesbo. Nimi on unohtunut, ei kauaa aikaa. Silti, wtf :D
Mulla tuli instassa vastaan nainen, joka teki itse lasisia lampunvarjostimia. Kaikki sisältö liittyi siis näihin varjostimiin ja osa videoita missä nainen teki näitä käsitöitään.
Kommenttikenttä oli täynnä miesten raivoa siitä kuinka nainen ei ollut heidän mielestään viehättävä.
Pidetäänpä kuitenkin mielessä, että jos näet ryhmän miehiä urputtamassa naisen ulkonäöstä he ovat vain pieni, äänekäs ryhmä yksilöitä eivätkä ”miessukupuoli”. Samanlaisia vikapäitå on kummassakin sukupuolessa ja niissä sukupuolettomissakin.
Vierailija kirjoitti:
Parhaimman näköisillä hoikilla miehillä on lähes poikkeuksetta upea poikaystävä.
Seuraavassa elämässä haluan olla kaunis ja moraaliton mies, jolla on liuta muita miehiä. 🥰
Jostain syystä et siis halua olla kaunis ja moraaliton nainen, jolla on liuta muita miehiä? Miksi et?
Mua ei ainakaan yhtään närästä. Mulla on yksi hyvä kaveri, lasteni ikäinen mies. Komea kuin mikä. Mutta hän on tosiaan kiinnostunut vain miehistä. Vaikka olisikin kiinnostunut naisistakin, niin tuskin kuitenkaan äitinsä ikäisestä :D
https://safkaajashamanismia.blogspot.com/